Komunikaty PR

Mistrzowska akcja w Netto. Nowy program lojalnościowy dla miłośników gotowania

2020-09-04  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana „Mistrzowska akcja w Netto”. Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za zakupy, otrzymają oni rabat na wysokiej jakości garnki i patelnie marki MasterChef.

Jak otrzymać rabat?

Tym razem, w zamian za regularne zakupy, od 7 września do 24 grudnia 2020 r., klienci sieci otrzymają nawet do 67 proc. rabatu na wybrany asortyment z kuchennej kolekcji MasterChef. Zasady akcji są bardzo proste – każde wydane 25 zł upoważnia do odebrania jednej naklejki. Aby uzyskać zniżkę na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek.

- Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich aspiracje i wartości – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego już po raz kolejny organizujemy akcję, dzięki której lojalni klienci Netto, mogą w prosty sposób nabyć jakościowe produkty ekskluzywnych marek. Tym razem oferujemy im znakomite naczynia kuchenne najbardziej znanej kulinarnej marki na świecie, które mamy nadzieję pozwolą im przełamać kuchenną monotonię oraz poczuć się, jak prawdziwy szef kuchni – dodaje.

Gotuj i baw się dobrze razem z Netto

Nowy program lojalnościowy wspierać będzie kampania reklamowa „Mistrzowska akcja w Netto”. To kontynuacja historii bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu, w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Tym razem, wspólnie z zaproszonym do projektu kucharzem Mateuszem „Surferem” Zielonką, zwycięzcą szóstej edycji programu MasterChef, wystąpią w spotach reklamowych, a także w serii filmów poradnikowych. Zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, a także pokażą, jak w łatwy i szybki sposób przygotować smaczne dania z wykorzystaniem patelni i garnków marki MasterChef. Akcja promocyjna będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven. 

W ofercie marki MasterChef dostępny jest szeroki wybór naczyń w różnych rozmiarach, m.in.: nieprzywierające patelnie, stalowe garnki i rondelek, a także nakładka do gotowania na parze. Charakteryzujące się wysmakowanym wyglądem i funkcjonalnością, pozwolą na osiągnięcie mistrzostwa w kulinarnych wyzwaniach. Kolekcja, która została wykonana z niezwykłą starannością, znajdzie uznanie nawet wśród najbardziej wymagających klientów.

To już kolejna kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto, której celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami i nagradzanie najbardziej lojalnych. Do tej pory klienci Netto mogli wziąć udział już w pięciu akcjach i nabyć produkty ekskluzywnych marek w okazyjnych cenach – garnki, patelnie i noże marki Thomas by Rosenthal, szklaną zastawę marki Shott Zwiesel, torby i walizki marki Ellehammer oraz masę plastyczną, w akcji skierowanej do rodzin z dziećmi, Masa Kreatywności HeyClay.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.