Mistrzowska akcja w Netto. Nowy program lojalnościowy dla miłośników gotowania
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana „Mistrzowska akcja w Netto”. Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za zakupy, otrzymają oni rabat na wysokiej jakości garnki i patelnie marki MasterChef.
Jak otrzymać rabat?
Tym razem, w zamian za regularne zakupy, od 7 września do 24 grudnia 2020 r., klienci sieci otrzymają nawet do 67 proc. rabatu na wybrany asortyment z kuchennej kolekcji MasterChef. Zasady akcji są bardzo proste – każde wydane 25 zł upoważnia do odebrania jednej naklejki. Aby uzyskać zniżkę na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek.
- Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich aspiracje i wartości – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego już po raz kolejny organizujemy akcję, dzięki której lojalni klienci Netto, mogą w prosty sposób nabyć jakościowe produkty ekskluzywnych marek. Tym razem oferujemy im znakomite naczynia kuchenne najbardziej znanej kulinarnej marki na świecie, które mamy nadzieję pozwolą im przełamać kuchenną monotonię oraz poczuć się, jak prawdziwy szef kuchni – dodaje.
Gotuj i baw się dobrze razem z Netto
Nowy program lojalnościowy wspierać będzie kampania reklamowa „Mistrzowska akcja w Netto”. To kontynuacja historii bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu, w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Tym razem, wspólnie z zaproszonym do projektu kucharzem Mateuszem „Surferem” Zielonką, zwycięzcą szóstej edycji programu MasterChef, wystąpią w spotach reklamowych, a także w serii filmów poradnikowych. Zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, a także pokażą, jak w łatwy i szybki sposób przygotować smaczne dania z wykorzystaniem patelni i garnków marki MasterChef. Akcja promocyjna będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.
W ofercie marki MasterChef dostępny jest szeroki wybór naczyń w różnych rozmiarach, m.in.: nieprzywierające patelnie, stalowe garnki i rondelek, a także nakładka do gotowania na parze. Charakteryzujące się wysmakowanym wyglądem i funkcjonalnością, pozwolą na osiągnięcie mistrzostwa w kulinarnych wyzwaniach. Kolekcja, która została wykonana z niezwykłą starannością, znajdzie uznanie nawet wśród najbardziej wymagających klientów.
To już kolejna kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto, której celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami i nagradzanie najbardziej lojalnych. Do tej pory klienci Netto mogli wziąć udział już w pięciu akcjach i nabyć produkty ekskluzywnych marek w okazyjnych cenach – garnki, patelnie i noże marki Thomas by Rosenthal, szklaną zastawę marki Shott Zwiesel, torby i walizki marki Ellehammer oraz masę plastyczną, w akcji skierowanej do rodzin z dziećmi, Masa Kreatywności HeyClay.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.