Komunikaty PR

Mistrzyni Polski w judo dołączyła do sportowych ambasadorów marki Tarczyński

2022-09-06  |  11:00
Biuro prasowe

Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński. Lider na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek będzie wspierał wrocławską zawodniczkę już podczas najbliższych zawodów Pucharu Świata, które odbędą się w dniach 10-11 września we włoskim Riccione.

 

W drodze po kwalifikację olimpijską 

Wolszczak, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sportowych sukcesów. 21-letnia zawodniczka klubu WKS Śląsk Wrocław zdobyła Mistrzostwo Polski w judo we wszystkich grupach młodzieżowych, a obecnie zajmuje 1. miejsce w krajowym rankingu w grupie seniorek. Wielokrotna reprezentantka Polski zdobyła także trzy medale podczas seniorskich Pucharów Świata oraz 5. miejsce na tegorocznych Mistrzostwach Europy seniorek. Aktualnie największym sportowym celem Kingi Wolszczak jest wywalczenie kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.

Sport jest nam szczególnie bliski, dlatego cieszymy się, że grono sponsorowanych przez nas zawodników stale się powiększa. Z dumą będziemy wspierać Kingę w sportowej walce i towarzyszyć jej w drodze po upragnione sukcesy. Wierzymy, że między innymi dzięki naszemu wsparciu Kinga będzie mogła brać udział w światowych zawodach oraz uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach, torując sobie tym samym drogę do upragnionego, olimpijskiego awansu – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński. 

W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się na stroju zawodniczki. Kinga Wolszczak weźmie także aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w social mediach.

 

Sponsoring sportu

Kinga Wolszczak to nie jedyny sportowy talent wspierany przez markę Tarczyński. Ostatnio firma po raz kolejny podpisała umowę sponsorską z Taiem Woffindenem – trzykrotnym, indywidualnym mistrzem świata w żużlu. Ponadto jest głównym sponsorem klubu Panthers Wrocław, w ramach którego działa między innymi drużyna futbolowa o tej samej nazwie – najlepsza w Polsce i jedna z najlepszych w Europie. Marka angażuje się także w sportowe wydarzenia o charakterze lokalnym jak Zimowy Bieg Piastów, Turniej Giganci Siatkówki czy Runmageddon 2022. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. 

Więcej o sportowym zaangażowaniu firmy można przeczytać w „Raporcie z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który dostępny jest na stronie https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.