Mistrzyni Polski w judo dołączyła do sportowych ambasadorów marki Tarczyński
Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński. Lider na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek będzie wspierał wrocławską zawodniczkę już podczas najbliższych zawodów Pucharu Świata, które odbędą się w dniach 10-11 września we włoskim Riccione.
W drodze po kwalifikację olimpijską
Wolszczak, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sportowych sukcesów. 21-letnia zawodniczka klubu WKS Śląsk Wrocław zdobyła Mistrzostwo Polski w judo we wszystkich grupach młodzieżowych, a obecnie zajmuje 1. miejsce w krajowym rankingu w grupie seniorek. Wielokrotna reprezentantka Polski zdobyła także trzy medale podczas seniorskich Pucharów Świata oraz 5. miejsce na tegorocznych Mistrzostwach Europy seniorek. Aktualnie największym sportowym celem Kingi Wolszczak jest wywalczenie kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.
– Sport jest nam szczególnie bliski, dlatego cieszymy się, że grono sponsorowanych przez nas zawodników stale się powiększa. Z dumą będziemy wspierać Kingę w sportowej walce i towarzyszyć jej w drodze po upragnione sukcesy. Wierzymy, że między innymi dzięki naszemu wsparciu Kinga będzie mogła brać udział w światowych zawodach oraz uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach, torując sobie tym samym drogę do upragnionego, olimpijskiego awansu – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński.
W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się na stroju zawodniczki. Kinga Wolszczak weźmie także aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w social mediach.
Sponsoring sportu
Kinga Wolszczak to nie jedyny sportowy talent wspierany przez markę Tarczyński. Ostatnio firma po raz kolejny podpisała umowę sponsorską z Taiem Woffindenem – trzykrotnym, indywidualnym mistrzem świata w żużlu. Ponadto jest głównym sponsorem klubu Panthers Wrocław, w ramach którego działa między innymi drużyna futbolowa o tej samej nazwie – najlepsza w Polsce i jedna z najlepszych w Europie. Marka angażuje się także w sportowe wydarzenia o charakterze lokalnym jak Zimowy Bieg Piastów, Turniej Giganci Siatkówki czy Runmageddon 2022. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław.
Więcej o sportowym zaangażowaniu firmy można przeczytać w „Raporcie z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który dostępny jest na stronie https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.