Mistrzyni Polski w judo dołączyła do sportowych ambasadorów marki Tarczyński
Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński. Lider na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek będzie wspierał wrocławską zawodniczkę już podczas najbliższych zawodów Pucharu Świata, które odbędą się w dniach 10-11 września we włoskim Riccione.
W drodze po kwalifikację olimpijską
Wolszczak, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sportowych sukcesów. 21-letnia zawodniczka klubu WKS Śląsk Wrocław zdobyła Mistrzostwo Polski w judo we wszystkich grupach młodzieżowych, a obecnie zajmuje 1. miejsce w krajowym rankingu w grupie seniorek. Wielokrotna reprezentantka Polski zdobyła także trzy medale podczas seniorskich Pucharów Świata oraz 5. miejsce na tegorocznych Mistrzostwach Europy seniorek. Aktualnie największym sportowym celem Kingi Wolszczak jest wywalczenie kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.
– Sport jest nam szczególnie bliski, dlatego cieszymy się, że grono sponsorowanych przez nas zawodników stale się powiększa. Z dumą będziemy wspierać Kingę w sportowej walce i towarzyszyć jej w drodze po upragnione sukcesy. Wierzymy, że między innymi dzięki naszemu wsparciu Kinga będzie mogła brać udział w światowych zawodach oraz uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach, torując sobie tym samym drogę do upragnionego, olimpijskiego awansu – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński.
W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się na stroju zawodniczki. Kinga Wolszczak weźmie także aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w social mediach.
Sponsoring sportu
Kinga Wolszczak to nie jedyny sportowy talent wspierany przez markę Tarczyński. Ostatnio firma po raz kolejny podpisała umowę sponsorską z Taiem Woffindenem – trzykrotnym, indywidualnym mistrzem świata w żużlu. Ponadto jest głównym sponsorem klubu Panthers Wrocław, w ramach którego działa między innymi drużyna futbolowa o tej samej nazwie – najlepsza w Polsce i jedna z najlepszych w Europie. Marka angażuje się także w sportowe wydarzenia o charakterze lokalnym jak Zimowy Bieg Piastów, Turniej Giganci Siatkówki czy Runmageddon 2022. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław.
Więcej o sportowym zaangażowaniu firmy można przeczytać w „Raporcie z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który dostępny jest na stronie https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.