Komunikaty PR

Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus

2023-10-09  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Monika Błasikiewicz
MBPR

Boczna
05-840 Brwinów
monika|mb-pr.pl| |monika|mb-pr.pl
608090787
mbpr.pl

Monika Mrozowska, aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci, została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce.

 

Firma Juice Plus+ jest globalną marką działającą w sektorze zdrowego stylu życia z misją inspirowania zdrowych trendów na całym świecie od ponad 50 lat. Działa na 27 rynkach współpracując z grupą 200, 000 niezależnych partnerów  obsługujących rzeszę ponad miliona klientów. Więcej informacji na stronie Juice Plus+ .

 

„Wybór Moniki na ambasadorkę marki w Polsce był bardzo świadomy. Monika wspaniale uosabia wartości reprezentowane przez Juice Plus+. Swoim życiem udowadnia innym, że można łączyć pracę z życiem prywatnym, jednocześnie nie rezygnując z własnych pasji i marzeń. Pomimo licznych obowiązków związanych z życiem zawodowym i wychowywaniem czwórki dzieci, znajduje czas, aby dbać o zdrową kuchnię i zdrowy tryb życia. Udowadnia, że dzieci mogą jeść warzywa i owoce, nie traktując ich jako przykrą konieczność, a wręcz jako dobrą zabawę.  Jestem pewna, że ta współpraca przyniesie wiele satysfakcji obu stronom.”- mówi Joanna Popowska, Manager Eastern Europe.

 

„Od wielu lat staram się propagować zdrowy styl odżywiania. Sama jestem wegetarianką, ale uważam, że nie jest to jedyne kryterium właściwego odżywiania. Dbam o to, co jem i co przygotowuję dla moich dzieci. Znam produkty Juice Plus+ i uważam, że mogą być świetnym uzupełnieniem zdrowej diety. Jednocześnie bardzo ułatwiają codzienne życie związane z gotowaniem i zakupami. Pomimo wielu zajęć, zawsze staram się, aby moje dzieci zjadły w domu coś zdrowego. Całą rodziną staramy się dużo ruszać i przebywać na świeżym powietrzu, jest to dla nas naturalne, nie traktujemy tego jako obowiązek. Dlatego współpracę z Juice Plus+ traktuję jako ciekawą przygodę i wyzwanie.”- podsumowuje Monika Mrozowska.

 

Współpraca obejmuje działania w social mediach ambasadorki i marki, udział w eventach organizowanych przez firmę, a także działania w mediach. Mrozowska będzie promowała produkty Juice Plus+ oraz nowo uruchomioną platformę dla klientów, gdzie znajduje się wiele praktycznych inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia. Monika będzie również opracowywała przepisy z wykorzystaniem produktów marki, jako zachętę dla innych do przygotowywania zdrowych posiłków. Umowa została podpisana na rok i obowiązuje do września 2024 r. Firma wcześniej współpracowała z ambasadorami w Polsce, były to m.in. Anna Skura oraz Urszula Radwańska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MBPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.