Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus
Monika Mrozowska, aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci, została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce.
Firma Juice Plus+ jest globalną marką działającą w sektorze zdrowego stylu życia z misją inspirowania zdrowych trendów na całym świecie od ponad 50 lat. Działa na 27 rynkach współpracując z grupą 200, 000 niezależnych partnerów obsługujących rzeszę ponad miliona klientów. Więcej informacji na stronie Juice Plus+ .
„Wybór Moniki na ambasadorkę marki w Polsce był bardzo świadomy. Monika wspaniale uosabia wartości reprezentowane przez Juice Plus+. Swoim życiem udowadnia innym, że można łączyć pracę z życiem prywatnym, jednocześnie nie rezygnując z własnych pasji i marzeń. Pomimo licznych obowiązków związanych z życiem zawodowym i wychowywaniem czwórki dzieci, znajduje czas, aby dbać o zdrową kuchnię i zdrowy tryb życia. Udowadnia, że dzieci mogą jeść warzywa i owoce, nie traktując ich jako przykrą konieczność, a wręcz jako dobrą zabawę. Jestem pewna, że ta współpraca przyniesie wiele satysfakcji obu stronom.”- mówi Joanna Popowska, Manager Eastern Europe.
„Od wielu lat staram się propagować zdrowy styl odżywiania. Sama jestem wegetarianką, ale uważam, że nie jest to jedyne kryterium właściwego odżywiania. Dbam o to, co jem i co przygotowuję dla moich dzieci. Znam produkty Juice Plus+ i uważam, że mogą być świetnym uzupełnieniem zdrowej diety. Jednocześnie bardzo ułatwiają codzienne życie związane z gotowaniem i zakupami. Pomimo wielu zajęć, zawsze staram się, aby moje dzieci zjadły w domu coś zdrowego. Całą rodziną staramy się dużo ruszać i przebywać na świeżym powietrzu, jest to dla nas naturalne, nie traktujemy tego jako obowiązek. Dlatego współpracę z Juice Plus+ traktuję jako ciekawą przygodę i wyzwanie.”- podsumowuje Monika Mrozowska.
Współpraca obejmuje działania w social mediach ambasadorki i marki, udział w eventach organizowanych przez firmę, a także działania w mediach. Mrozowska będzie promowała produkty Juice Plus+ oraz nowo uruchomioną platformę dla klientów, gdzie znajduje się wiele praktycznych inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia. Monika będzie również opracowywała przepisy z wykorzystaniem produktów marki, jako zachętę dla innych do przygotowywania zdrowych posiłków. Umowa została podpisana na rok i obowiązuje do września 2024 r. Firma wcześniej współpracowała z ambasadorami w Polsce, były to m.in. Anna Skura oraz Urszula Radwańska.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.