Komunikaty PR

Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus

2023-10-09  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Monika Błasikiewicz
MBPR

Boczna
05-840 Brwinów
monika|mb-pr.pl| |monika|mb-pr.pl
608090787
mbpr.pl

Monika Mrozowska, aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci, została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce.

 

Firma Juice Plus+ jest globalną marką działającą w sektorze zdrowego stylu życia z misją inspirowania zdrowych trendów na całym świecie od ponad 50 lat. Działa na 27 rynkach współpracując z grupą 200, 000 niezależnych partnerów  obsługujących rzeszę ponad miliona klientów. Więcej informacji na stronie Juice Plus+ .

 

„Wybór Moniki na ambasadorkę marki w Polsce był bardzo świadomy. Monika wspaniale uosabia wartości reprezentowane przez Juice Plus+. Swoim życiem udowadnia innym, że można łączyć pracę z życiem prywatnym, jednocześnie nie rezygnując z własnych pasji i marzeń. Pomimo licznych obowiązków związanych z życiem zawodowym i wychowywaniem czwórki dzieci, znajduje czas, aby dbać o zdrową kuchnię i zdrowy tryb życia. Udowadnia, że dzieci mogą jeść warzywa i owoce, nie traktując ich jako przykrą konieczność, a wręcz jako dobrą zabawę.  Jestem pewna, że ta współpraca przyniesie wiele satysfakcji obu stronom.”- mówi Joanna Popowska, Manager Eastern Europe.

 

„Od wielu lat staram się propagować zdrowy styl odżywiania. Sama jestem wegetarianką, ale uważam, że nie jest to jedyne kryterium właściwego odżywiania. Dbam o to, co jem i co przygotowuję dla moich dzieci. Znam produkty Juice Plus+ i uważam, że mogą być świetnym uzupełnieniem zdrowej diety. Jednocześnie bardzo ułatwiają codzienne życie związane z gotowaniem i zakupami. Pomimo wielu zajęć, zawsze staram się, aby moje dzieci zjadły w domu coś zdrowego. Całą rodziną staramy się dużo ruszać i przebywać na świeżym powietrzu, jest to dla nas naturalne, nie traktujemy tego jako obowiązek. Dlatego współpracę z Juice Plus+ traktuję jako ciekawą przygodę i wyzwanie.”- podsumowuje Monika Mrozowska.

 

Współpraca obejmuje działania w social mediach ambasadorki i marki, udział w eventach organizowanych przez firmę, a także działania w mediach. Mrozowska będzie promowała produkty Juice Plus+ oraz nowo uruchomioną platformę dla klientów, gdzie znajduje się wiele praktycznych inspiracji do prowadzenia zdrowego trybu życia. Monika będzie również opracowywała przepisy z wykorzystaniem produktów marki, jako zachętę dla innych do przygotowywania zdrowych posiłków. Umowa została podpisana na rok i obowiązuje do września 2024 r. Firma wcześniej współpracowała z ambasadorami w Polsce, były to m.in. Anna Skura oraz Urszula Radwańska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MBPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.