Muffinki made with KITKAT® teraz w Żabce
Nestlé wprowadza słodkości KITKAT® w zupełnie nowym formacie! Od 30 marca w sklepach sieci Żabka dostępne są Muffinki made with KITKAT®, stworzone w ramach europejskiej współpracy Nestlé Professional z dostawcą amerykańskich składników piekarniczych – firmą Dawn Food oraz Stoksonem, popularnym polskim producentem wyrobów słodkich.
Nowe muffiny to doświadczenie KITKAT® w każdym kęsie i wyjątkowa, potrójnie czekoladowa przyjemność: autentyczne amerykańskie, czekoladowe ciasto, czekoladowe nadzienie i kruche kawałki wafelka oblanego czekoladą. To idealna słodka przekąska na przerwę w ciągu dnia, świetnie wpisująca się w dobrze znane hasło marki „Czas na przerwę. Czas na KITKAT®”.
„Z przyjemnością informujemy, że wspólnie ze Stoksonem oraz Żabką możemy zaproponować konsumentom nową odsłonę kultowej marki KITKAT®” – komentuje Artur Maciejewski Dyrektor Dywizji NESTLÉ Professional w Polsce, i dodaje: „Widzimy ogromny potencjał we wprowadzeniu tego nowego konceptu do sprzedaży. Oferta przekąsek w sieci Café Żabka cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów – nasza słodka babeczka z pewnością będzie jej ciekawym wzbogaceniem”.
Muffin made with KITKAT® jest unikatową propozycją dostępną w sklepach sieci Żabka w całej Polsce od 30 marca. Nowość – idealnie pasującą do wzięcia na wynos wraz z kawą –można znaleźć na półce ze świeżymi wypiekami.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com |

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.