Muffinki made with KITKAT® teraz w Żabce
Nestlé wprowadza słodkości KITKAT® w zupełnie nowym formacie! Od 30 marca w sklepach sieci Żabka dostępne są Muffinki made with KITKAT®, stworzone w ramach europejskiej współpracy Nestlé Professional z dostawcą amerykańskich składników piekarniczych – firmą Dawn Food oraz Stoksonem, popularnym polskim producentem wyrobów słodkich.
Nowe muffiny to doświadczenie KITKAT® w każdym kęsie i wyjątkowa, potrójnie czekoladowa przyjemność: autentyczne amerykańskie, czekoladowe ciasto, czekoladowe nadzienie i kruche kawałki wafelka oblanego czekoladą. To idealna słodka przekąska na przerwę w ciągu dnia, świetnie wpisująca się w dobrze znane hasło marki „Czas na przerwę. Czas na KITKAT®”.
„Z przyjemnością informujemy, że wspólnie ze Stoksonem oraz Żabką możemy zaproponować konsumentom nową odsłonę kultowej marki KITKAT®” – komentuje Artur Maciejewski Dyrektor Dywizji NESTLÉ Professional w Polsce, i dodaje: „Widzimy ogromny potencjał we wprowadzeniu tego nowego konceptu do sprzedaży. Oferta przekąsek w sieci Café Żabka cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów – nasza słodka babeczka z pewnością będzie jej ciekawym wzbogaceniem”.
Muffin made with KITKAT® jest unikatową propozycją dostępną w sklepach sieci Żabka w całej Polsce od 30 marca. Nowość – idealnie pasującą do wzięcia na wynos wraz z kawą –można znaleźć na półce ze świeżymi wypiekami.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com |

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.