Muśnij deser… smakami lata!
Każda z tych propozycji sama w sobie smakuje wspaniale, ale jeśli chcemy jeszcze mocniej „podkręcić” ją owocowym dodatkiem – idealnym rozwiązaniem będą musy Herbapol.
Lato to wyjątkowa pora roku – także pod względem kulinarnych upodobań! Chcemy, by wakacyjne menu było lekkie i różnorodne, urozmaicone owocowymi akcentami – i zawsze wypełnione pysznym smakiem. Dlatego z przyjemnością sięgamy po orzeźwiające lody, czy chrupiące, domowe gofry, które przywołują wspomnienia wypoczynku nad morzem. Na letnie podwieczorki serwujemy lekkie wypieki, a na śniadania - smoothie i koktajle, które dodają energii, by móc w pełni cieszyć się długimi, wakacyjnymi dniami.
Co jest jeszcze ważne latem? By przygotowując ulubione dania, przekąski czy desery, nie spędzać w kuchni długich godzin. Dlatego zawsze warto mieć pod ręką wyjątkowe musy owocowe Herbapol, które będą szybkim i pysznym urozmaiceniem wielu potraw czy deserów. Powstają one z minimum 300 g owoców na 300 g produktu i są dostępne w trzech wariantach smakowych: Truskawki, Wiśnie oraz Mango & Brzoskwinie.
Tym, co wyróżnia musy owocowe Herbapol jest bez wątpienia mnogość zastosowań. Tu ograniczać nas może tylko nasza kulinarna wyobraźnia. Będą idealnym dodatkiem do wielu dań i deserów, których smakiem tak często rozkoszujemy się latem. Lody, bezy, serniki, torty, gofry, naleśniki, koktajle – to tylko niektóre z pomysłów na ich wykorzystanie.
Musy Herbapol mają aksamitną, gęstą konsystencję i są niezwykle wygodne w użyciu: wystarczy odkręcić opakowanie, polać potrawę – i zajadać. To będzie wyjątkowo pyszne lato!
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.