Muśnij sobie!
Musy owocowe Herbapol powstają z minimum 300 g owoców na 300 g produktu i są dostępne w trzech wariantach smakowych: Truskawki, Wiśnie oraz Mango & Brzoskwinie. Mają aksamitną, gęstą konsystencję i są niezwykle wygodne w użyciu: wystarczy odkręcić opakowanie, polać danie – i zajadać!
Jak dziś chcemy gotować? Różnorodnie, wygodnie i ze smakiem! Coraz szersze kulinarne horyzonty sprawiają, że przygotowywanie domowych posiłków dla wielu z nas nie jest już przykrym obowiązkiem, lecz przyjemnością i formą hobby. Dbamy o to, by nasze domowe menu było różnorodne i ciekawe, a przyrządzane dania – smakowite i efektownie podane. Jednocześnie nie chcemy spędzać w kuchni długich godzin, dlatego doceniamy takie produkty, dzięki którym przygotowanie potraw czy przekąsek może być szybsze i prostsze. Odpowiedzią na te potrzeby jest nowa propozycja Herbapolu.
Owocowe, gotowe, pyszne …
… właśnie takie są musy Herbapol! Zapewniają one niezwykle szerokie kulinarne możliwości. Można ich użyć w zasadzie do każdego domowego deseru. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do lodów i ciast – bezy, tortów, serników i wielu innych, a także muffinów i ciasteczek. Nadadzą pyszny, owocowy smak gofrom. Będą idealnym dodatkiem do naleśników, a także do omletów serwowanych na słodko, racuchów czy pancakes. Urozmaicą poranną owsiankę, stanowiąc jej smakowity, owocowy akcent. Świetnym pomysłem będzie dodanie ich do przyrządzanych w domu koktajli czy smoothies. Lista możliwości ich użycia jest długa, a jedynym ograniczeniem jest … kulinarna wyobraźnia!
– Nasze nowości są z pewnością o wiele bardziej wszechstronne w zastosowaniu niż tradycyjne dżemy – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. - To owocowe smaki, które kochają Polacy, a także gwarancja jakości od zaufanej marki Herbapol. Musy są znakomitą propozycją dla całej rodziny, a także zaproszeniem do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni.
W linii musów Herbapolu dostępne są trzy warianty, oparte na lubianych, owocowych smakach: Truskawki, Wiśnie, a także propozycja z nutą egzotyki, czyli Mango & Brzoskwinie. Produkty wyróżnia łatwość i szybkość użycia. Opakowanie jest bardzo wygodne. Wystarczy je odkręcić, wycisnąć mus, polać nim danie, deser czy przekąskę – i gotowe!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.