Komunikaty PR

Musssująco-strzelająca nowość – Oranżada Strzelająca Hellena

2020-03-19  |  01:00
Biuro prasowe

Oranżada w proszku to smak dzieciństwa kilku pokoleń Polaków. Dorosłym przypomina radosne momenty słodkiej przyjemności i dziecięcej beztroski. Najmłodsi uwielbiają ją za landrynkowy smak i musujące bąbelki. Wszystkich jej sympatyków ucieszy najnowsza odsłona tego produktu, którą wprowadza na rynek marka Oranżada Hellena.

Nowa Oranżada Strzelająca Hellena stanowi bombowe połączenie oryginalnego smaku oranżady z cukrem strzelającym. To wystrzałowa propozycja, która gwarantuje landrynkową słodycz, charakterystyczny dźwięk i musujące bąbelki w jednym. Oranżada Strzelająca Hellena dedykowana jest najmłodszym fanom marki, jak i wszystkim tym, którzy lubią cieszyć się jak dzieci.

Oranżada Strzelająca Hellena jest przewidziana do spożycia bezpośrednio z saszetki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych do wyboru. Wygodne, pojedyncze opakowania otrzymały design spójny dla produktów oferowanych pod brandem Oranżada Hellena.

W ofercie marki Oranżada Hellena znajduje się jeszcze jeden kultowy produkt w torebce – Oranżada Musująca Hellena w żółtej i czerwonej odsłonie. W każdej saszetce kryje się musująca przyjemność i niepowtarzalny, landrynkowy smak. Oranżada Strzelająca Hellena i Oranżada Musująca Hellena to wielki powrót klimatów retro.

Oranżada Strzelająca Hellena jest już dostępna w sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Hellena

Produkt: Oranżada Strzelająca Hellena

Gramatura: 6 g

Cena rekomendowana: 0,90 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.