Musssująco-strzelająca nowość – Oranżada Strzelająca Hellena
Oranżada w proszku to smak dzieciństwa kilku pokoleń Polaków. Dorosłym przypomina radosne momenty słodkiej przyjemności i dziecięcej beztroski. Najmłodsi uwielbiają ją za landrynkowy smak i musujące bąbelki. Wszystkich jej sympatyków ucieszy najnowsza odsłona tego produktu, którą wprowadza na rynek marka Oranżada Hellena.
Nowa Oranżada Strzelająca Hellena stanowi bombowe połączenie oryginalnego smaku oranżady z cukrem strzelającym. To wystrzałowa propozycja, która gwarantuje landrynkową słodycz, charakterystyczny dźwięk i musujące bąbelki w jednym. Oranżada Strzelająca Hellena dedykowana jest najmłodszym fanom marki, jak i wszystkim tym, którzy lubią cieszyć się jak dzieci.
Oranżada Strzelająca Hellena jest przewidziana do spożycia bezpośrednio z saszetki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych do wyboru. Wygodne, pojedyncze opakowania otrzymały design spójny dla produktów oferowanych pod brandem Oranżada Hellena.
W ofercie marki Oranżada Hellena znajduje się jeszcze jeden kultowy produkt w torebce – Oranżada Musująca Hellena w żółtej i czerwonej odsłonie. W każdej saszetce kryje się musująca przyjemność i niepowtarzalny, landrynkowy smak. Oranżada Strzelająca Hellena i Oranżada Musująca Hellena to wielki powrót klimatów retro.
Oranżada Strzelająca Hellena jest już dostępna w sprzedaży.
Producent: Colian
Marka: Hellena
Produkt: Oranżada Strzelająca Hellena
Gramatura: 6 g
Cena rekomendowana: 0,90 zł

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.