Komunikaty PR

Musssująco-strzelająca nowość – Oranżada Strzelająca Hellena

2020-03-19  |  01:00
Biuro prasowe

Oranżada w proszku to smak dzieciństwa kilku pokoleń Polaków. Dorosłym przypomina radosne momenty słodkiej przyjemności i dziecięcej beztroski. Najmłodsi uwielbiają ją za landrynkowy smak i musujące bąbelki. Wszystkich jej sympatyków ucieszy najnowsza odsłona tego produktu, którą wprowadza na rynek marka Oranżada Hellena.

Nowa Oranżada Strzelająca Hellena stanowi bombowe połączenie oryginalnego smaku oranżady z cukrem strzelającym. To wystrzałowa propozycja, która gwarantuje landrynkową słodycz, charakterystyczny dźwięk i musujące bąbelki w jednym. Oranżada Strzelająca Hellena dedykowana jest najmłodszym fanom marki, jak i wszystkim tym, którzy lubią cieszyć się jak dzieci.

Oranżada Strzelająca Hellena jest przewidziana do spożycia bezpośrednio z saszetki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych do wyboru. Wygodne, pojedyncze opakowania otrzymały design spójny dla produktów oferowanych pod brandem Oranżada Hellena.

W ofercie marki Oranżada Hellena znajduje się jeszcze jeden kultowy produkt w torebce – Oranżada Musująca Hellena w żółtej i czerwonej odsłonie. W każdej saszetce kryje się musująca przyjemność i niepowtarzalny, landrynkowy smak. Oranżada Strzelająca Hellena i Oranżada Musująca Hellena to wielki powrót klimatów retro.

Oranżada Strzelająca Hellena jest już dostępna w sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Hellena

Produkt: Oranżada Strzelająca Hellena

Gramatura: 6 g

Cena rekomendowana: 0,90 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.