Musssująco-strzelająca nowość – Oranżada Strzelająca Hellena
Oranżada w proszku to smak dzieciństwa kilku pokoleń Polaków. Dorosłym przypomina radosne momenty słodkiej przyjemności i dziecięcej beztroski. Najmłodsi uwielbiają ją za landrynkowy smak i musujące bąbelki. Wszystkich jej sympatyków ucieszy najnowsza odsłona tego produktu, którą wprowadza na rynek marka Oranżada Hellena.
Nowa Oranżada Strzelająca Hellena stanowi bombowe połączenie oryginalnego smaku oranżady z cukrem strzelającym. To wystrzałowa propozycja, która gwarantuje landrynkową słodycz, charakterystyczny dźwięk i musujące bąbelki w jednym. Oranżada Strzelająca Hellena dedykowana jest najmłodszym fanom marki, jak i wszystkim tym, którzy lubią cieszyć się jak dzieci.
Oranżada Strzelająca Hellena jest przewidziana do spożycia bezpośrednio z saszetki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych do wyboru. Wygodne, pojedyncze opakowania otrzymały design spójny dla produktów oferowanych pod brandem Oranżada Hellena.
W ofercie marki Oranżada Hellena znajduje się jeszcze jeden kultowy produkt w torebce – Oranżada Musująca Hellena w żółtej i czerwonej odsłonie. W każdej saszetce kryje się musująca przyjemność i niepowtarzalny, landrynkowy smak. Oranżada Strzelająca Hellena i Oranżada Musująca Hellena to wielki powrót klimatów retro.
Oranżada Strzelająca Hellena jest już dostępna w sprzedaży.
Producent: Colian
Marka: Hellena
Produkt: Oranżada Strzelająca Hellena
Gramatura: 6 g
Cena rekomendowana: 0,90 zł
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.