Komunikaty PR

Na dobry nastrój tylko Przysmak Studencki od Wawel!

2020-01-13  |  11:12
Biuro prasowe

Marka Wawel wprowadziła w ostatnim czasie do swojego portfolio zupełną nowość -pyszną czekoladę Przysmak Studencki w dwóch odsłonach: mlecznej i gorzkiej. Obie z dużą zawartością wyśmienitych dodatków: orzeszków arachidowych, rodzynek oraz galaretek i tylko z Dobrymi Składnikami - bez aromatów, oleju palmowego substancji konserwujących i emulgatora E476. To idealna propozycja dla każdego miłośnika słodkości, niezależnie od wieku! Nie czekaj i już dziś sprawdź, jakie są dobre!

Nowość, która rozpływa się w ustach

Czy jesteś gotowy na coś przepysznego i chcesz sprawić przyjemność sobie i swoim bliskim? Jeśli tak, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Dla każdego miłośnika pysznych połączeń smakowych, marka Wawel wprowadziła do swojego portfolio zupełnie nową czekoladę Przysmak Studencki, dostępną w dwóch wersjach: z delikatną mleczną czekoladą oraz pyszną wytrawną czekoladą Gorzka 70% cocoa. Nowy produkt pysznie zaskakuje dużą zawartością (bo aż 28%) wyśmienitych dodatków, jak orzeszki arachidowe, rodzynki i galaretki. Czekolada, podobnie jak wszystkie słodycze marki Wawel, zawiera tylko Dobre Składniki. Nie znajdziemy w niej sztucznych aromatów, substancji konserwujących, oleju palmowego i E476. Samo dobro! Jeśli jeszcze nie znasz Czekolady Przysmak Studencki od Wawel, to zdecydowanie czas to zmienić!

  • Przysmak Studencki, Czekolada gorzka - połączenie wytrawnej gorzkiej czekolady 70% cocoa z bogactwem wyśmienitych dodatków (28%), takich jak orzechy arachidowe, rodzynki i galaretki. Pyszny wybór dla każdego!  Produkt nie zawiera oleju palmowego, sztucznych aromatów i E476. Tylko Dobre Składniki!

Sugerowana cena detaliczna: ok. 3,50 zł

  • Przysmak Studencki, Czekolada mleczna – to delikatna mleczna czekolada z dużą (aż 28%) zawartością pysznych orzeszków arachidowych, rodzynek i galaretek. Stworzona w oparciu o Dobre Składniki - bez barwników, sztucznych aromatów, emulgatora E476 czy oleju palmowego.

Sugerowana cena detaliczna: ok. 3,50 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.