Na opakowaniach wedlowskich słodkości ponownie pojawiły się Minionki
Minionki, na czele z Kevinem, Bobem i Stuartem, ponownie zagościły na opakowaniach słodyczy E.Wedel, które skrywają pyszny, czekoladowy środek! Wszystko za sprawą współpracy podjętej przez Universal Brand Development i E.Wedel w 2022 roku, dzięki której kultowe postacie po raz kolejny zdobią opakowania wedlowskich słodkości.
Minionki to bohaterowie jednej z najpopularniejszych, animowanych serii studia Illumination. Znane są na całym świecie. To radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty, które najbardziej lubią się bawić i śmiać. Ich pozytywna energia zagości na kolejnych opakowaniach słodkich nowości od E.Wedel. Szukaj kultowych bohaterów na nowych wedlowskich produktach i sprawdź, co wymyśliły tym razem!
Nowości w iście Minionkowym stylu
W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły nowe produkty, którym słodkości nadaje zarówno pyszny smak wedlowskiej czekolady, jak i wizerunek uroczych Minionków znajdujących się na opakowaniach. Wśród nowości znajdziemy m.in. pianki Ptasie Mleczko® o smaku Banana i Toffi, czyli delikatne pianki o smaku bananowym i toffi oblane wedlowską czekoladą mleczną. Oprócz dwóch pięterek pysznych pianek opakowanie zawiera grę w postaci łamigłówki. Kolejna nowość to unikatowe połączenie delikatnego nadzienia o smaku bananowym z orzeźwiającymi żelkami grejpfrutowymi, które znaleźć można w kosteczkach rozpływającej się w ustach czekolady Mocno Mlecznej. Propozycja zaskakuje niekonwencjonalnym połączeniem składników, które w efekcie tworzą pełnię multisensorycznej przyjemności.
Bohaterów kultowej licencji zobaczyć można także na opakowaniu Zestawu Słodyczy, który składa się z: Czekolad Mocno Mlecznych Szyszka i Bombowa, Czekotubki truskawkowej oraz batonika Bajeczny Crunchy Kokos. Co więcej, każdy zestaw zawiera maskę w kształcie minionkowych oczu, która zapewni najmłodszym mnóstwo radości i zabawy. Wśród produktów z oferty objętnej licencją dostępne są również są Czekolajki – rozpływające się w ustach mleczne praliny z nadzieniem o smaku mleczno-karmelowym. Wewnątrz pudełka będzie można znaleźć aż 8 ciekawych gier i zabaw, stworzonych z myślą o młodych odbiorcach. Na sklepowych półkach dostępne są także czekoladowe Pralinki Bananowe z cukrem strzelającym oraz Czekotubka Bananowa.
Wyjątkowa propozycja na słoneczne dni
Minionki obecne będą także na opakowaniach nowych lodów na patyku od E.Wedel. Te kultowe postacie zainspirowały markę do przygotowania nowych smaków mrożonych przysmaków. Kremowa masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego dostępne są lody. Ta propozycja będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc podzielić się z najbliższymi, ta propozycja będzie dostępna także w formie multipacku, składającego się z 6 sztuk minionkowych lodów na patyku.
Dzień Dziecka tuż, tuż
W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka marka E.Wedel ma dobrą wiadomość dla wszystkich wielbicieli czekoladowych pyszności w minionkowym wydaniu. W stałej ofercie dostępną będą:
-
Czekolada Mocno Mleczna 80 g, która dzięki zbilansowanemu połączeniu oryginalnej wedlowskiej czekolady i mleka oraz gładkiej i delikatnej konsystencji idealnie rozpływa się w ustach,
-
Czekolada Mocno Mleczna 80 g z miodowymi płatkami corn flakes, która dodatkowo przyjemnie chrupie.
Co więcej, wciąż można jeszcze spróbować propozycji, które okazały się hitem w 2022 roku, tj.: czekolad w dużym formacie – Mleczna z nadzieniem truskawkowym oraz Mocno Mleczna, wafelka WW Kokos, batona Bajeczny Crunchy Kokos, Czekotubki Truskawkowej oraz Czekolady Mlecznej z nadzieniem mlecznym. Każda propozycja z minionkowego portfolio świetnie sprawdzi się w roli upominku na Dzień Dziecka.
Wszystkie produkty E.Wedel, będące efektem współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination, dostępne są w szerokiej dystrybucji.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.