Komunikaty PR

Na opakowaniach wedlowskich słodkości ponownie pojawiły się Minionki

2023-05-11  |  01:00
Biuro prasowe

Minionki, na czele z Kevinem, Bobem i Stuartem, ponownie zagościły na opakowaniach słodyczy E.Wedel, które skrywają pyszny, czekoladowy środek!  Wszystko za sprawą współpracy podjętej przez Universal Brand Development i E.Wedel w 2022 roku, dzięki której kultowe postacie po raz kolejny zdobią opakowania wedlowskich słodkości. 

Minionki to bohaterowie jednej z najpopularniejszych, animowanych serii studia Illumination. Znane są na całym świecie. To radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty, które najbardziej lubią się bawić i śmiać. Ich pozytywna energia zagości na kolejnych opakowaniach słodkich nowości od E.Wedel. Szukaj kultowych bohaterów na nowych wedlowskich produktach i sprawdź, co wymyśliły tym razem! 

Nowości w iście Minionkowym stylu

W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły nowe produkty, którym słodkości nadaje zarówno pyszny smak wedlowskiej czekolady, jak i wizerunek uroczych Minionków znajdujących się na opakowaniach. Wśród nowości znajdziemy m.in. pianki Ptasie Mleczko® o smaku Banana i Toffi, czyli delikatne pianki o smaku bananowym i toffi oblane wedlowską czekoladą mleczną. Oprócz dwóch pięterek pysznych pianek opakowanie zawiera grę w postaci łamigłówki. Kolejna nowość to unikatowe połączenie delikatnego nadzienia o smaku bananowym z orzeźwiającymi żelkami grejpfrutowymi, które znaleźć można w kosteczkach rozpływającej się w ustach czekolady Mocno Mlecznej. Propozycja zaskakuje niekonwencjonalnym połączeniem składników, które w efekcie tworzą pełnię multisensorycznej przyjemności. 

Bohaterów kultowej licencji zobaczyć można także na opakowaniu Zestawu Słodyczy, który składa się z: Czekolad Mocno Mlecznych Szyszka i Bombowa, Czekotubki truskawkowej oraz batonika Bajeczny Crunchy Kokos. Co więcej, każdy zestaw zawiera maskę w kształcie minionkowych oczu, która zapewni najmłodszym mnóstwo radości i zabawy. Wśród produktów z oferty objętnej licencją dostępne są również są Czekolajki – rozpływające się w ustach mleczne praliny z nadzieniem o smaku mleczno-karmelowym. Wewnątrz pudełka będzie można znaleźć aż 8 ciekawych gier i zabaw, stworzonych z myślą o młodych odbiorcach. Na sklepowych półkach dostępne są także czekoladowe Pralinki Bananowe z cukrem strzelającym oraz Czekotubka Bananowa.

Wyjątkowa propozycja na słoneczne dni

Minionki obecne będą także na opakowaniach nowych lodów na patyku od E.Wedel. Te kultowe postacie zainspirowały markę do przygotowania nowych smaków mrożonych przysmaków. Kremowa masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego dostępne są lody. Ta propozycja będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc podzielić się z najbliższymi, ta propozycja będzie dostępna także w formie multipacku, składającego się z 6 sztuk minionkowych lodów na patyku.

Dzień Dziecka tuż, tuż 

W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka marka E.Wedel ma dobrą wiadomość dla wszystkich wielbicieli czekoladowych pyszności w minionkowym wydaniu. W stałej ofercie dostępną będą: 

  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g, która dzięki zbilansowanemu połączeniu oryginalnej wedlowskiej czekolady i mleka oraz gładkiej i delikatnej konsystencji idealnie rozpływa się w ustach,

  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g z miodowymi płatkami corn flakes, która dodatkowo przyjemnie chrupie.

Co więcej, wciąż można jeszcze spróbować propozycji, które okazały się hitem w 2022 roku, tj.: czekolad w dużym formacie – Mleczna z nadzieniem truskawkowym oraz Mocno Mleczna, wafelka WW Kokos, batona Bajeczny Crunchy Kokos, Czekotubki Truskawkowej oraz Czekolady Mlecznej z nadzieniem mlecznym. Każda propozycja z minionkowego portfolio świetnie sprawdzi się w roli upominku na Dzień Dziecka. 

Wszystkie produkty E.Wedel, będące efektem współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination, dostępne są w szerokiej dystrybucji.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół Biuro prasowe
2024-11-14 | 14:00

Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół

Uczniowie wrócili do szkolnych ławek, a stołówki ponownie wypełniły się gwarem podczas przerw obiadowych. Od startu programu lojalnościowego – Klubu Pomagania i
Żywienie Prezent na święta dla miłośnika gotowania - nasz typ!
2024-11-12 | 13:00

Prezent na święta dla miłośnika gotowania - nasz typ!

Jeśli w gronie Twoich bliskich jest ktoś, kto nie wyobraża sobie dnia bez kulinarnych eksperymentów, to mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję świątecznego upominku.
Żywienie Placki ziemniaczane inaczej
2024-11-12 | 01:00

Placki ziemniaczane inaczej

13 listopada obchodzimy Dzień Placków Ziemniaczanych, czyli potrawy, która zajmuje ważne miejsce w polskiej kuchni. Najczęściej serwowaną wersją są placki na słodko, z cukrem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zakupy

Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić

Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów.  Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.