Komunikaty PR

Na świątecznym stole soki owocowe marki Limenita

2020-12-22  |  10:36
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Cichocka
SIMEDIA

Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl

Kupujemy prezenty dla najbliższych, szykujemy świąteczne menu i dekorujemy domy, by zapanował w nich ten przytulny klimat. Przy okazji przygotowywania okolicznościowych potraw, warto zadbać także o to, by na świątecznym stole oprócz posiłków pojawiły się także soki. Poniżej znajdują się propozycje smaków marki Limenita, które doskonale skomponują się z wigilijnymi potrawami. 

 

 

Mandarynka - świąteczny klasyk 

 

Zapach mandarynek wielu osobom kojarzy się jednoznacznie ze świętami - są one wręcz nieodłącznym ich elementem. Dla wszystkich miłośników tych nieco mniejszych sióstr pomarańczy, w ofercie Limenita czeka nie lada gratka - sok mandarynkowy. To bardzo aromatyczna propozycja, zawiera kontrast słodkich oraz cytrusowych nut, które z pewnością znajdą uznanie zarówno u dorosłych, jak i u dzieci. 

 

Pomarańcza - ponadczasowy i zawsze dobry wybór

 

Ponadczasowy i uniwersalny smak soku pomarańczowego sprawia, że ten wybór sprawdzi się doskonale podczas rodzinnych spotkań. Propozycja Limenita została stworzona z myślą o tych, którzy uwielbiają jedwabistą konsystencję oraz zbalansowaną słodycz smaku. 

 

Cytrusowa mieszanka - dla niezdecydowanych 

 

Mandarynka, pomarańcza, a może jednak grejpfrut…? Jeśli decyzja nie przychodzi z łatwością, to warto sięgnąć po cytrusową mieszankę wszystkich wspomnianych wcześniej smaków. Cytrusowy sok Limenita to starannie zbilansowana mieszanka pomarańczy, mandarynek i grejpfruta, która oferuje smak idealny na świąteczny stół. 

Soki cytrusowe Limenita idealnie dopełnią świąteczne menu, dostępne są w lodówkach hiper i supermarketów Auchan, Carrefour, Leclerc, w supermarketach Stokrotka, w halach Makro i Transgourmet, w delikatesach K&M i Supersam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIMEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.