Komunikaty PR

Nadeszła złota era: ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

2021-04-15  |  10:00
Biuro prasowe

Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Złota era w Oreo
Oreo to kultowe ciastka, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Dwa kruche krążki przekładane delikatnym kremem, cieszą się niezwykłą popularnością na całym świecie, również i w Polsce. Ciasteczka, o których świat po raz pierwszy usłyszał w 1912 roku, od lat stanowią idealną przekąskę o każdej porze - ze szklanką zimnego mleka lub bez. Nadają się również do dzielenia się z przyjaciółmi lub całą rodziną, a serwowane podczas towarzyskich spotkań, czynią z jedzenia ciastek zabawę, w którą mogą być zaangażowani wszyscy domownicy. Już od stycznia bieżącego roku, rozrywkom w bliskim gronie może towarzyszyć również nowy wariant słynnych ciastek. W Oreo nadeszła bowiem złota era, a wraz z nią na polskim rynku zadebiutowała jasna wersja ciastek, skrywająca się pod nazwą Oreo Golden. 

Oreo Golden debiutuje na polskim rynku
Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone delikatnym, kremowym nadzieniem o waniliowym smaku to idealne połączenie, nie tylko dla koneserów klasycznego Oreo. Nowe Oreo Golden rozpieszcza podniebienie, dodaje chwilom słodyczy i mnóstwo radości. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g. Sugerowana cena detaliczna produktu to: 5,29 zł.

Wsparcie kampanii
Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy dedykowana kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Dla wszystkich miłośników słodyczy przygotowano również wyjątkowe atrakcje. Konsumenci już od 1 kwietnia br. mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Co należy zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 15 maja 2021 roku. Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden. 

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji AdValue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.