Komunikaty PR

Nadeszła złota era: ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

2021-04-15  |  10:00
Biuro prasowe

Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Złota era w Oreo
Oreo to kultowe ciastka, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Dwa kruche krążki przekładane delikatnym kremem, cieszą się niezwykłą popularnością na całym świecie, również i w Polsce. Ciasteczka, o których świat po raz pierwszy usłyszał w 1912 roku, od lat stanowią idealną przekąskę o każdej porze - ze szklanką zimnego mleka lub bez. Nadają się również do dzielenia się z przyjaciółmi lub całą rodziną, a serwowane podczas towarzyskich spotkań, czynią z jedzenia ciastek zabawę, w którą mogą być zaangażowani wszyscy domownicy. Już od stycznia bieżącego roku, rozrywkom w bliskim gronie może towarzyszyć również nowy wariant słynnych ciastek. W Oreo nadeszła bowiem złota era, a wraz z nią na polskim rynku zadebiutowała jasna wersja ciastek, skrywająca się pod nazwą Oreo Golden. 

Oreo Golden debiutuje na polskim rynku
Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone delikatnym, kremowym nadzieniem o waniliowym smaku to idealne połączenie, nie tylko dla koneserów klasycznego Oreo. Nowe Oreo Golden rozpieszcza podniebienie, dodaje chwilom słodyczy i mnóstwo radości. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g. Sugerowana cena detaliczna produktu to: 5,29 zł.

Wsparcie kampanii
Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy dedykowana kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Dla wszystkich miłośników słodyczy przygotowano również wyjątkowe atrakcje. Konsumenci już od 1 kwietnia br. mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Co należy zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 15 maja 2021 roku. Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden. 

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji AdValue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.