Komunikaty PR

Nadeszła złota era: ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

2021-04-15  |  10:00
Biuro prasowe

Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Złota era w Oreo
Oreo to kultowe ciastka, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Dwa kruche krążki przekładane delikatnym kremem, cieszą się niezwykłą popularnością na całym świecie, również i w Polsce. Ciasteczka, o których świat po raz pierwszy usłyszał w 1912 roku, od lat stanowią idealną przekąskę o każdej porze - ze szklanką zimnego mleka lub bez. Nadają się również do dzielenia się z przyjaciółmi lub całą rodziną, a serwowane podczas towarzyskich spotkań, czynią z jedzenia ciastek zabawę, w którą mogą być zaangażowani wszyscy domownicy. Już od stycznia bieżącego roku, rozrywkom w bliskim gronie może towarzyszyć również nowy wariant słynnych ciastek. W Oreo nadeszła bowiem złota era, a wraz z nią na polskim rynku zadebiutowała jasna wersja ciastek, skrywająca się pod nazwą Oreo Golden. 

Oreo Golden debiutuje na polskim rynku
Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone delikatnym, kremowym nadzieniem o waniliowym smaku to idealne połączenie, nie tylko dla koneserów klasycznego Oreo. Nowe Oreo Golden rozpieszcza podniebienie, dodaje chwilom słodyczy i mnóstwo radości. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g. Sugerowana cena detaliczna produktu to: 5,29 zł.

Wsparcie kampanii
Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy dedykowana kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Dla wszystkich miłośników słodyczy przygotowano również wyjątkowe atrakcje. Konsumenci już od 1 kwietnia br. mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Co należy zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 15 maja 2021 roku. Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden. 

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji AdValue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.