Nagradzane produkty Oddlygood od teraz dostępne w Auchan
M+G Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Nagradzane produkty Oddlygood teraz dostępne w sieci Auchan
Firma Oddlygood, fiński producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, kontynuuje rozszerzanie dystrybucji swoich wyrobów w Polsce. Istotnym krokiem w tym kierunku jest podpisanie umowy dotyczącej dostarczania wszystkich produktów z linii Barista o objętości 1L do hipermarketów Auchan w całej Polsce.
Polacy coraz chętniej piją napoje roślinne, a także spożywają produkty oparte na roślinnych zamiennikach nabiału – mówi Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood. – Wynika to z wielu czynników, m.in. ze zwiększonej świadomości ekologicznej, chęci zdrowego stylu życia, czy też poszukiwania nowych smaków. Mocno wierzymy w ten segment rynku i chcemy być jego istotnym graczem. Dlatego niezmiernie cieszy nas możliwość oferowania naszych wyjątkowych produktów pochodzenia roślinnego w jednej z największych sieci handlowych działających w Polsce, czyli Auchan.
W hipermarketach Auchan będą dostępne wszystkie produkty o pojemności 1L z linii Barista, czyli Original Oat drink (klasyczny napój owsiany), Vanilla (o smaku waniliowym), Salted-Caramel (o smaku słonego karmelu) oraz Hazelnut (o smaku orzechów laskowych).
Napoje roślinne Oddlygood są doskonałym dodatkiem do kawy. Dzięki swoim walorom smakowym doskonale dopełniają jej smak, a ich dodatkowym atutem jest łatwość spieniania osiągnięta poprzez unikalne metody produkcji. Napoje te doskonale sprawdzą się także do koktajli, pieczenia czy gotowania. Napoje Oddlygood Barista są wegańskie i zrobione z owsa niezanieczyszczonego glutenem.
Obecność produktów Oddlygood w sieci Auchan to ważny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce. Liczymy, że to dopiero początek. Zwłaszcza, że mamy dla konsumentów bardzo bogatą ofertę, która cieszy się dużą popularnością w innych krajach, takich jak Finlandia, Szwecja, UK czy Holandia - dodaje Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood.
Portfolio Oddlygood obejmuje szeroką gamę produktów roślinnych, takich jak napoje owsiane, odpowiedniki jogurtów („gurty”), desery, zamienniki sera oraz produkty do gotowania i pieczenia. Wszystkie produkty są bezglutenowe, nie zawierają nabiału i oleju palmowego.
Produkt Oddlygood Barista Oat Drink zajął niedawno drugie miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanym przez Fischer Trading Group Spółka z oo. o. – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs promuje najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania dla rynku detalicznego w Polsce. Napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink został nagrodzony w kategorii Woda/Napoje/Soki.
Oprócz hipermarketów Auchan, w Polsce produkty Oddlygood znaleźć można we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Carrefour, a także na barbora.pl.
Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie oddlygood.com
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.