Komunikaty PR

Nagradzane produkty Oddlygood od teraz dostępne w Auchan

2023-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Pietraszek
M+G Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Do pobrania Oddlygood ( 0.07 MB )

Nagradzane produkty Oddlygood teraz dostępne w sieci Auchan

Firma Oddlygood, fiński producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, kontynuuje rozszerzanie dystrybucji swoich wyrobów w Polsce. Istotnym krokiem w tym kierunku jest podpisanie umowy dotyczącej dostarczania wszystkich produktów z linii Barista o objętości 1L do hipermarketów Auchan w całej Polsce.

Polacy coraz chętniej piją napoje roślinne, a także spożywają produkty oparte na roślinnych zamiennikach nabiału – mówi Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood. – Wynika to z wielu czynników, m.in. ze zwiększonej świadomości ekologicznej, chęci zdrowego stylu życia, czy też poszukiwania nowych smaków. Mocno wierzymy w ten segment rynku i chcemy być jego istotnym graczem. Dlatego niezmiernie cieszy nas możliwość oferowania naszych wyjątkowych produktów pochodzenia roślinnego w jednej z największych sieci handlowych działających w Polsce, czyli Auchan.

W hipermarketach Auchan będą dostępne wszystkie produkty o pojemności 1L z linii Barista, czyli Original Oat drink (klasyczny napój owsiany), Vanilla (o smaku waniliowym), Salted-Caramel (o smaku słonego karmelu) oraz Hazelnut (o smaku orzechów laskowych).

Napoje roślinne Oddlygood są doskonałym dodatkiem do kawy. Dzięki swoim walorom smakowym doskonale dopełniają jej smak, a ich dodatkowym atutem jest łatwość spieniania osiągnięta poprzez unikalne metody produkcji. Napoje te doskonale sprawdzą się także do koktajli, pieczenia czy gotowania. Napoje Oddlygood Barista są wegańskie i zrobione z  owsa niezanieczyszczonego glutenem.

Obecność produktów Oddlygood w sieci Auchan to ważny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce. Liczymy, że to dopiero początek. Zwłaszcza, że mamy dla konsumentów bardzo bogatą ofertę, która cieszy się dużą popularnością w innych krajach, takich jak Finlandia, Szwecja, UK czy Holandia - dodaje Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood.

Portfolio Oddlygood obejmuje szeroką gamę produktów roślinnych, takich jak napoje owsiane, odpowiedniki jogurtów („gurty”), desery, zamienniki sera oraz produkty do gotowania i pieczenia. Wszystkie produkty są bezglutenowe, nie zawierają nabiału i oleju palmowego.

Produkt Oddlygood Barista Oat Drink zajął niedawno drugie miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanym przez Fischer Trading Group Spółka z oo. o. – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs promuje najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania dla rynku detalicznego w Polsce. Napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink został nagrodzony w kategorii Woda/Napoje/Soki.

Oprócz hipermarketów Auchan, w Polsce produkty Oddlygood znaleźć można we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Carrefour, a także na barbora.pl.

Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: M+G Sp. z o.o. Sp. k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.