Komunikaty PR

Nagradzane produkty Oddlygood od teraz dostępne w Auchan

2023-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Pietraszek
M+G Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek@mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Do pobrania Oddlygood ( 0.07 MB )

Nagradzane produkty Oddlygood teraz dostępne w sieci Auchan

Firma Oddlygood, fiński producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, kontynuuje rozszerzanie dystrybucji swoich wyrobów w Polsce. Istotnym krokiem w tym kierunku jest podpisanie umowy dotyczącej dostarczania wszystkich produktów z linii Barista o objętości 1L do hipermarketów Auchan w całej Polsce.

Polacy coraz chętniej piją napoje roślinne, a także spożywają produkty oparte na roślinnych zamiennikach nabiału – mówi Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood. – Wynika to z wielu czynników, m.in. ze zwiększonej świadomości ekologicznej, chęci zdrowego stylu życia, czy też poszukiwania nowych smaków. Mocno wierzymy w ten segment rynku i chcemy być jego istotnym graczem. Dlatego niezmiernie cieszy nas możliwość oferowania naszych wyjątkowych produktów pochodzenia roślinnego w jednej z największych sieci handlowych działających w Polsce, czyli Auchan.

W hipermarketach Auchan będą dostępne wszystkie produkty o pojemności 1L z linii Barista, czyli Original Oat drink (klasyczny napój owsiany), Vanilla (o smaku waniliowym), Salted-Caramel (o smaku słonego karmelu) oraz Hazelnut (o smaku orzechów laskowych).

Napoje roślinne Oddlygood są doskonałym dodatkiem do kawy. Dzięki swoim walorom smakowym doskonale dopełniają jej smak, a ich dodatkowym atutem jest łatwość spieniania osiągnięta poprzez unikalne metody produkcji. Napoje te doskonale sprawdzą się także do koktajli, pieczenia czy gotowania. Napoje Oddlygood Barista są wegańskie i zrobione z  owsa niezanieczyszczonego glutenem.

Obecność produktów Oddlygood w sieci Auchan to ważny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce. Liczymy, że to dopiero początek. Zwłaszcza, że mamy dla konsumentów bardzo bogatą ofertę, która cieszy się dużą popularnością w innych krajach, takich jak Finlandia, Szwecja, UK czy Holandia - dodaje Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood.

Portfolio Oddlygood obejmuje szeroką gamę produktów roślinnych, takich jak napoje owsiane, odpowiedniki jogurtów („gurty”), desery, zamienniki sera oraz produkty do gotowania i pieczenia. Wszystkie produkty są bezglutenowe, nie zawierają nabiału i oleju palmowego.

Produkt Oddlygood Barista Oat Drink zajął niedawno drugie miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanym przez Fischer Trading Group Spółka z oo. o. – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs promuje najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania dla rynku detalicznego w Polsce. Napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink został nagrodzony w kategorii Woda/Napoje/Soki.

Oprócz hipermarketów Auchan, w Polsce produkty Oddlygood znaleźć można we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Carrefour, a także na barbora.pl.

Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: M+G Sp. z o.o. Sp. k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć