NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNY BURGER CZYLI HEINZ X BOBBY BURGER = ♥
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Jak co roku, kultowa marka Heinz zaskakuje swoich fanów nietuzinkową aktywacją walentynkową. Tym razem Heinz wraz z pierwszą polską siecią burgerowni Bobby Burgerem przygotował wyjątkową propozycję – możliwość stworzenia burgera ze spersonalizowaną dedykacją, wypaloną laserowo na bułce!
Marka Heinz, producent kultowych sosów, co roku przygotowuje jedyną w swoim rodzaju walentynkową propozycję dla fanów. Tym razem, na przekór konwenansom, mainstreamowym czekoladkom i truskawkom z szampanem, proponuje coś, co zasmakuje wszystkim miłośnikom dobrego smaku i street foodu. Aby wspomóc w miłosnej potrzebie, Heinz i Bobby Burger łączą siły, by pomóc stworzyć unikalny prezent. W ramach współpracy, marki dają możliwość spersonalizowania wybranego z menu burgera poprzez wypalenie na bułce osobistych życzeń dla swojej drugiej połówki. Zaskoczenie gwarantowane, a wraz z nim – walentynkowa kolacja.
Jak to zrobić?
Na fanpage’u marki Heinz trwa konkurs, w którym trzeba odpowiedzieć na pytanie zadane w walentynkowym poście. Dziesięciu zwycięzców będzie mogło zamówić burgera z autorskimi życzeniami walentynkowymi, które laserowo zostaną wypalone na wierzchu burgerowej bułki. Pyszne zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres 14 lutego.
Konkurs trwa od piątku 5 lutego do wtorku 9 lutego. Akcja odbywa się na terenie Warszawy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.