Najmodniejsze letnie koktajle, których spróbujesz podczas GinWeek!
Do 19 czerwca trwa premierowa edycja Festiwalu kultury ginu - GinWeek. To doskonała okazja do spróbowania najmodniejszych koktajli stworzonych przez najlepszych barmanów w Polsce! Rezerwacje są dostępne wyłącznie na https://restaurantclub.pl/ginweek. Autorskimi przepisami na letnie i orzeźwiające kompozycje podzielił się z nami Michał Górecki z poznańskiego Dram Baru, biorącego udział w Festiwalu. Jesteście ciekawi, jak je przygotować? Sprawdźcie!
LAST WORD
Składniki:
-
30 Whitley Neil Handcrafted Quince Dry Gin
-
10ml Dolin Dry Vermouth
-
5ml Grand Marnier Cordon Rouge
-
5ml Rosen Bitter
-
2 plastry dojrzałej gruszki
Sposób przygotowania:
Schładzamy szklanicę. Wszystkie składniki, łącznie z plastrami gruszki należy połączyć i stirować przez około 15 sekund. Całość przelewamy przez podwójne sito do schłodzonego szkła koktajlowego i dekorujemy świeżym tymiankiem.
LETNI KOKTAJL AUTORSKI
Składniki:
-
40ml ginu np. Beefeater
-
20ml białka
-
30ml konfitury malinowej
-
10ml suze
-
30ml sour
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wlewamy do shakera, po czym mocno wstrząsamy, najpierw bez lodu, później delikatnie z lodem. Przecedzamy do coupette, dekorujemy pudrem z malin.
Smacznego!
To już ostatni tydzień GinWeek (Festiwal trwa do 19 czerwca!), który odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu. Uczestniczące w nim bary zapraszają do rezerwacji zestawu dwóch modnych koktajli opartych na alkoholach na ginie Beefeater w promocyjnej cenie 39 zł (to w wielu przypadkach ponad 50% zniżki). Mechanizm Festiwalu jest bardzo prosty – rezerwacje dostępne są na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Wydarzenie jest doskonałym pretekstem do spędzenia czasu ze znajomymi. Ciepłe, letnie wieczory to doskonały moment na degustacje koktajli z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie.
Nie czekaj! Daj się zaczarować -– rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.