Najmodniejsze letnie koktajle, których spróbujesz podczas GinWeek!
Do 19 czerwca trwa premierowa edycja Festiwalu kultury ginu - GinWeek. To doskonała okazja do spróbowania najmodniejszych koktajli stworzonych przez najlepszych barmanów w Polsce! Rezerwacje są dostępne wyłącznie na https://restaurantclub.pl/ginweek. Autorskimi przepisami na letnie i orzeźwiające kompozycje podzielił się z nami Michał Górecki z poznańskiego Dram Baru, biorącego udział w Festiwalu. Jesteście ciekawi, jak je przygotować? Sprawdźcie!
LAST WORD
Składniki:
-
30 Whitley Neil Handcrafted Quince Dry Gin
-
10ml Dolin Dry Vermouth
-
5ml Grand Marnier Cordon Rouge
-
5ml Rosen Bitter
-
2 plastry dojrzałej gruszki
Sposób przygotowania:
Schładzamy szklanicę. Wszystkie składniki, łącznie z plastrami gruszki należy połączyć i stirować przez około 15 sekund. Całość przelewamy przez podwójne sito do schłodzonego szkła koktajlowego i dekorujemy świeżym tymiankiem.
LETNI KOKTAJL AUTORSKI
Składniki:
-
40ml ginu np. Beefeater
-
20ml białka
-
30ml konfitury malinowej
-
10ml suze
-
30ml sour
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wlewamy do shakera, po czym mocno wstrząsamy, najpierw bez lodu, później delikatnie z lodem. Przecedzamy do coupette, dekorujemy pudrem z malin.
Smacznego!
To już ostatni tydzień GinWeek (Festiwal trwa do 19 czerwca!), który odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu. Uczestniczące w nim bary zapraszają do rezerwacji zestawu dwóch modnych koktajli opartych na alkoholach na ginie Beefeater w promocyjnej cenie 39 zł (to w wielu przypadkach ponad 50% zniżki). Mechanizm Festiwalu jest bardzo prosty – rezerwacje dostępne są na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Wydarzenie jest doskonałym pretekstem do spędzenia czasu ze znajomymi. Ciepłe, letnie wieczory to doskonały moment na degustacje koktajli z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie.
Nie czekaj! Daj się zaczarować -– rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.