Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts
Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts
W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat® – efekt współpracy Nestlé Professional i firmy Stokson, czołowego producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti Donuts.
Nowość zainspirowana została smakiem kultowych batonów KitKat® – charakterystyczne donutowe ciasto wypełnione jest delikatnym kakaowym nadzieniem, a powierzchnia oblana słodką, kakaową polewą z chrupiącą posypką KitKat®. Na każdym donucie znajduje się również oryginalny paluszek batonika.
Donut made with KitKat® to kolejny rezultat współpracy Nestlé Professional z firmą Stokson – dotychczas na rynku dostępne były muffiny sygnowane marką KitKat® oraz ciastka Cookies made with KitKat®.
Jak podkreśla Artur Maciejewski, Dyrektor Dywizji Nestlé Professional „Wspólnie z firmą Stokson nieustannie poszukujemy ciekawych rozwiązań, które zaoferują konsumentom zupełnie nowe doświadczenia w ramach segmentu słodkich wypieków. To kategoria z ogromnym potencjałem, która dynamicznie zyskuje na popularności, szczególnie wśród osób młodych – dlatego z pewnością to nie nasze ostatnie słowo w tym obszarze”.
Donut made with KitKat® będzie można znaleźć we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce, i jak twierdzi Bartłomiej Bień, Dyrektor Handlowy w firmie Stokson „Debiut nowego donuta w największej sieci sklepów convenience to początek szerszej ekspansji. Już wkrótce Dooti Donuts made with KitKat® zadebiutuje na rynkach zagranicznych, na których nasza marka dynamicznie się rozwija”.\
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie silne wsparcie reklamowe. Kampania prowadzona będzie na najpopularniejszych platformach społecznościowych oraz we współpracy z topowymi twórcami internetowymi.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.