Komunikaty PR

Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts

2022-06-21  |  09:00
Biuro prasowe

Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts

 

W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat® – efekt współpracy Nestlé Professional i firmy Stokson, czołowego producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti Donuts.

 

Nowość zainspirowana została smakiem kultowych batonów KitKat® – charakterystyczne donutowe ciasto wypełnione jest delikatnym kakaowym nadzieniem, a powierzchnia oblana słodką, kakaową polewą z chrupiącą posypką KitKat®. Na każdym donucie znajduje się również oryginalny paluszek batonika.

 

Donut made with KitKat® to kolejny rezultat współpracy Nestlé Professional z firmą Stokson – dotychczas na rynku dostępne były muffiny sygnowane marką KitKat® oraz ciastka Cookies made with KitKat®.

 

Jak podkreśla Artur Maciejewski, Dyrektor Dywizji Nestlé Professional „Wspólnie z firmą Stokson nieustannie poszukujemy ciekawych rozwiązań, które zaoferują konsumentom zupełnie nowe doświadczenia w ramach segmentu słodkich wypieków. To kategoria z ogromnym potencjałem, która dynamicznie zyskuje na popularności, szczególnie wśród osób młodych – dlatego z pewnością to nie nasze ostatnie słowo w tym obszarze”.

 

Donut made with KitKat® będzie można znaleźć we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce, i jak twierdzi Bartłomiej Bień, Dyrektor Handlowy w firmie Stokson „Debiut nowego donuta w największej sieci sklepów convenience to początek szerszej ekspansji. Już wkrótce Dooti Donuts made with KitKat® zadebiutuje na rynkach zagranicznych, na których nasza marka dynamicznie się rozwija”.\

 

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie silne wsparcie reklamowe. Kampania prowadzona będzie na najpopularniejszych platformach społecznościowych oraz we współpracy z topowymi twórcami internetowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.