Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts
Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts
W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat® – efekt współpracy Nestlé Professional i firmy Stokson, czołowego producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti Donuts.
Nowość zainspirowana została smakiem kultowych batonów KitKat® – charakterystyczne donutowe ciasto wypełnione jest delikatnym kakaowym nadzieniem, a powierzchnia oblana słodką, kakaową polewą z chrupiącą posypką KitKat®. Na każdym donucie znajduje się również oryginalny paluszek batonika.
Donut made with KitKat® to kolejny rezultat współpracy Nestlé Professional z firmą Stokson – dotychczas na rynku dostępne były muffiny sygnowane marką KitKat® oraz ciastka Cookies made with KitKat®.
Jak podkreśla Artur Maciejewski, Dyrektor Dywizji Nestlé Professional „Wspólnie z firmą Stokson nieustannie poszukujemy ciekawych rozwiązań, które zaoferują konsumentom zupełnie nowe doświadczenia w ramach segmentu słodkich wypieków. To kategoria z ogromnym potencjałem, która dynamicznie zyskuje na popularności, szczególnie wśród osób młodych – dlatego z pewnością to nie nasze ostatnie słowo w tym obszarze”.
Donut made with KitKat® będzie można znaleźć we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce, i jak twierdzi Bartłomiej Bień, Dyrektor Handlowy w firmie Stokson „Debiut nowego donuta w największej sieci sklepów convenience to początek szerszej ekspansji. Już wkrótce Dooti Donuts made with KitKat® zadebiutuje na rynkach zagranicznych, na których nasza marka dynamicznie się rozwija”.\
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie silne wsparcie reklamowe. Kampania prowadzona będzie na najpopularniejszych platformach społecznościowych oraz we współpracy z topowymi twórcami internetowymi.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.