Komunikaty PR

Nestlé prezentuje limitowaną edycję kaw Starbucks® na Święta

2021-11-22  |  13:00
Biuro prasowe

Nuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte – to nowe, świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé. W sklepach już dostępne są cztery warianty limitowanej edycji: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

Kawa stanowi dla Polaków ważny element Świąt – częściej wybieramy wówczas kawę lepszej jakości, by delektować się nią dla jeszcze większej niż na co dzień przyjemności. Kawa to też niezmiennie znakomity upominek. Dlatego Nestlé przygotowało pierwszą świąteczną edycję kaw kultowej marki Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki.

Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego, które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do ekspresów kapsułkowych Nespresso. W limitowanej edycji kaw znaleźć można również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: NESCAFÉ Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej jakości arabika o średnim stopniu palenia.

- Świąteczna oferta kaw to najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Guzik, dyrektorka Dywizji Napojów Nestlé Polska – Już samo wprowadzenie kaw Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. Koncept został doskonale przyjęty przez konsumentów, ale i rynek. Niedawno został wyróżniony jako innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen[1], zyskując miano zwycięzcy Breakthrough Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać naszą pozycję lidera w tym obszarze.

Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland, Media Expert, Neonet, Żabka.

 


[1] Źródło: NielsenIQ Breakthrough Innovation Poland Report 2020, zwycięzca w makro kategorii: Napoje gorące.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.