Komunikaty PR

Nestlé prezentuje limitowaną edycję kaw Starbucks® na Święta

2021-11-22  |  13:00
Biuro prasowe

Nuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte – to nowe, świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé. W sklepach już dostępne są cztery warianty limitowanej edycji: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

Kawa stanowi dla Polaków ważny element Świąt – częściej wybieramy wówczas kawę lepszej jakości, by delektować się nią dla jeszcze większej niż na co dzień przyjemności. Kawa to też niezmiennie znakomity upominek. Dlatego Nestlé przygotowało pierwszą świąteczną edycję kaw kultowej marki Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki.

Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego, które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do ekspresów kapsułkowych Nespresso. W limitowanej edycji kaw znaleźć można również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: NESCAFÉ Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej jakości arabika o średnim stopniu palenia.

- Świąteczna oferta kaw to najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Guzik, dyrektorka Dywizji Napojów Nestlé Polska – Już samo wprowadzenie kaw Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. Koncept został doskonale przyjęty przez konsumentów, ale i rynek. Niedawno został wyróżniony jako innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen[1], zyskując miano zwycięzcy Breakthrough Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać naszą pozycję lidera w tym obszarze.

Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland, Media Expert, Neonet, Żabka.

 


[1] Źródło: NielsenIQ Breakthrough Innovation Poland Report 2020, zwycięzca w makro kategorii: Napoje gorące.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.