Komunikaty PR

Nestlé rozszerza ofertę kawy Starbucks do przyrządzania w domu

2020-11-20  |  11:05
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Nestlé rozszerza ofertę kawy Starbucks do przyrządzania w domu

 

Kawa ziarnista oraz mielona dołączają do wariantów w kapsułkach.

W ramach globalnej umowy Nestlé wprowadza kolejne warianty kawy Starbucks do sklepów w Polsce. Do dostępnych od jesieni kapsułek do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso dołącza właśnie kawa ziarnista oraz mielona.

Oba rodzaje kawy stworzono w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki. Dostępne są one w trzech stopniach palenia: łagodnym, zrównoważonym oraz wyrazistym. Kawa ziarnista Starbucks od Nestlé oferowana jest w wariantach Blonde Espresso, Pike Place Roast oraz Espresso Roast. Z kolei kawy mielone to Veranda Blend, House Blend oraz Espresso Roast.

Jak komentuje Marta Szulborska, Junior Manager NESCAFÉ Dolce Gusto & Starbucks at Home w Nestlé Polska: „W Polsce kategoria kaw osiągnęła wartość 4 mld zł rocznie w handlu detalicznym. I dalej dynamicznie się rozwija. To właśnie kawa w ziarnach w dużej mierze odpowiada za  obserwowane wzrosty. Kawa mielona z kolei wciąż stanowi o sile segmentu. Dopełnienie naszej oferty o te dwa – tak istotne z perspektywy rynku – warianty kawy, to ważny krok dla dalszego rozwoju Nestlé w tej kategorii. Co więcej, dzięki wprowadzeniu nowych kaw do naszego portfolio, możemy zaoferować najwyższej jakości produkt wszystkim konsumentom, niezależenie od ich ulubionego sposobu parzenia”.

Nowe produkty można znaleźć w sklepach od połowy listopada. Zarówno kawa w ziarnach, jak i mielona są dostępne w opakowaniach 200g. Rozszerzono zarazem sieć dystrybucji marki. We wrześniu kapsułki pojawiły się w sieciach Carrefour oraz w kanale e-commerce na Allegro.pl, Frisco.pl, Carrefour.pl oraz w internetowych sklepach elektronicznych: Euronet i Media Expert. Teraz do listy sklepów dołączają Kaufland, Tesco oraz Żabka.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt: 

Edyta Iroko                 Tel.: +48 600 204 870   edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz    Tel.: +48 600 204 159    joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu

Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.

Media

Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu

Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.