Komunikaty PR

Nestlé rozszerza ofertę kawy Starbucks do przyrządzania w domu

2020-11-20  |  11:05
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Nestlé rozszerza ofertę kawy Starbucks do przyrządzania w domu

 

Kawa ziarnista oraz mielona dołączają do wariantów w kapsułkach.

W ramach globalnej umowy Nestlé wprowadza kolejne warianty kawy Starbucks do sklepów w Polsce. Do dostępnych od jesieni kapsułek do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso dołącza właśnie kawa ziarnista oraz mielona.

Oba rodzaje kawy stworzono w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki. Dostępne są one w trzech stopniach palenia: łagodnym, zrównoważonym oraz wyrazistym. Kawa ziarnista Starbucks od Nestlé oferowana jest w wariantach Blonde Espresso, Pike Place Roast oraz Espresso Roast. Z kolei kawy mielone to Veranda Blend, House Blend oraz Espresso Roast.

Jak komentuje Marta Szulborska, Junior Manager NESCAFÉ Dolce Gusto & Starbucks at Home w Nestlé Polska: „W Polsce kategoria kaw osiągnęła wartość 4 mld zł rocznie w handlu detalicznym. I dalej dynamicznie się rozwija. To właśnie kawa w ziarnach w dużej mierze odpowiada za  obserwowane wzrosty. Kawa mielona z kolei wciąż stanowi o sile segmentu. Dopełnienie naszej oferty o te dwa – tak istotne z perspektywy rynku – warianty kawy, to ważny krok dla dalszego rozwoju Nestlé w tej kategorii. Co więcej, dzięki wprowadzeniu nowych kaw do naszego portfolio, możemy zaoferować najwyższej jakości produkt wszystkim konsumentom, niezależenie od ich ulubionego sposobu parzenia”.

Nowe produkty można znaleźć w sklepach od połowy listopada. Zarówno kawa w ziarnach, jak i mielona są dostępne w opakowaniach 200g. Rozszerzono zarazem sieć dystrybucji marki. We wrześniu kapsułki pojawiły się w sieciach Carrefour oraz w kanale e-commerce na Allegro.pl, Frisco.pl, Carrefour.pl oraz w internetowych sklepach elektronicznych: Euronet i Media Expert. Teraz do listy sklepów dołączają Kaufland, Tesco oraz Żabka.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt: 

Edyta Iroko                 Tel.: +48 600 204 870   edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz    Tel.: +48 600 204 159    joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.