Komunikaty PR

Nestlé startuje z marką YES!

2020-06-29  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania YES! ( 0.18 MB )

Nowe batony wyróżnia prosty skład, a także innowacyjne opakowanie z papieru nadającego się do recyklingu

W Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.

 

Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów YES!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Charakter marki podkreśla innowacyjne dla tej kategorii opakowanie, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu.

 

Marka YES! doskonale wpisuje się w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje – Marka YES! cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.

 

Produkty tej kategorii przeważnie pakowane są w folię i laminaty z tworzyw sztucznych. Opracowanie przez Nestlé bezpiecznej alternatywy i skuteczne zastosowanie papieru, zachowującego jakość i świeżość produktu, to efekt prac specjalistów m.in. z Instytutu Badań nad Opakowaniami Nestlé, a tym samym kolejny krok firmy na rzecz redukcji plastiku. Surowiec, stosowany do pakowania batonów YES!, pochodzi ze zrównoważonych źródeł certyfikowanych godłami Forest Stewardship Council (FSC) oraz The Program for the Endorsement of Forest Certification.

 

Produkty spod logo YES! są źródłem białka i błonnika, nie zawierają glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Są również odpowiednie dla wegetarian. Każdy baton, o wadze 35 g, dostarcza mniej niż 190 kcal. To zatem wartościowa przekąska, która sprawdzi się np. przed treningiem czy w przerwie w pracy.

 

Batony YES! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka. Sugerowana cena regularna to 4,49 zł, a promocyjna – 3,99 zł.

 

 

Edyta Iroko

Corporate Affairs Manager

Email: edyta.iroko@pl.nestle.com

Telefon: +48 22 325 26 74

Mobile: +48 600 204 870

 

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.