Nestlé startuje z marką YES!
Nowe batony wyróżnia prosty skład, a także innowacyjne opakowanie z papieru nadającego się do recyklingu
W Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.
Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów YES!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Charakter marki podkreśla innowacyjne dla tej kategorii opakowanie, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu.
Marka YES! doskonale wpisuje się w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje – Marka YES! cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.
Produkty tej kategorii przeważnie pakowane są w folię i laminaty z tworzyw sztucznych. Opracowanie przez Nestlé bezpiecznej alternatywy i skuteczne zastosowanie papieru, zachowującego jakość i świeżość produktu, to efekt prac specjalistów m.in. z Instytutu Badań nad Opakowaniami Nestlé, a tym samym kolejny krok firmy na rzecz redukcji plastiku. Surowiec, stosowany do pakowania batonów YES!, pochodzi ze zrównoważonych źródeł certyfikowanych godłami Forest Stewardship Council (FSC) oraz The Program for the Endorsement of Forest Certification.
Produkty spod logo YES! są źródłem białka i błonnika, nie zawierają glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Są również odpowiednie dla wegetarian. Każdy baton, o wadze 35 g, dostarcza mniej niż 190 kcal. To zatem wartościowa przekąska, która sprawdzi się np. przed treningiem czy w przerwie w pracy.
Batony YES! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka. Sugerowana cena regularna to 4,49 zł, a promocyjna – 3,99 zł.
Edyta Iroko Corporate Affairs Manager Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 325 26 74 Mobile: +48 600 204 870 |
|
|
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.