Nestlé startuje z marką YES!
Nowe batony wyróżnia prosty skład, a także innowacyjne opakowanie z papieru nadającego się do recyklingu
W Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.
Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów YES!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Charakter marki podkreśla innowacyjne dla tej kategorii opakowanie, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu.
Marka YES! doskonale wpisuje się w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje – Marka YES! cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.
Produkty tej kategorii przeważnie pakowane są w folię i laminaty z tworzyw sztucznych. Opracowanie przez Nestlé bezpiecznej alternatywy i skuteczne zastosowanie papieru, zachowującego jakość i świeżość produktu, to efekt prac specjalistów m.in. z Instytutu Badań nad Opakowaniami Nestlé, a tym samym kolejny krok firmy na rzecz redukcji plastiku. Surowiec, stosowany do pakowania batonów YES!, pochodzi ze zrównoważonych źródeł certyfikowanych godłami Forest Stewardship Council (FSC) oraz The Program for the Endorsement of Forest Certification.
Produkty spod logo YES! są źródłem białka i błonnika, nie zawierają glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Są również odpowiednie dla wegetarian. Każdy baton, o wadze 35 g, dostarcza mniej niż 190 kcal. To zatem wartościowa przekąska, która sprawdzi się np. przed treningiem czy w przerwie w pracy.
Batony YES! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka. Sugerowana cena regularna to 4,49 zł, a promocyjna – 3,99 zł.
Edyta Iroko Corporate Affairs Manager Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 325 26 74 Mobile: +48 600 204 870 |
|
|
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.