Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – nowość marki Garden Gourmet
Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – orientalna nowość marki Garden Gourmet
Wegański falafel doprawiony mieszanką aromatycznych przypraw to nowa propozycja Nestlé dla wszystkich miłośników pożywnych i smacznych posiłków - w tym wegan, wegetarian i fleksitarian.
Wegański falafel Garden Gourmet już od pierwszego kęsa przenosi w świat orientalnych smaków kuchni roślinnej. Te zachęcające do natychmiastowego spróbowania pulpeciki są doskonałym pomysłem na urozmaicenie domowego menu. Można je podać w szybki i łatwy sposób, a dodatkowo doskonale komponują się z dodatkami - chlebkiem pita, sałatką lub sosami. To pierwsza oparta na białku z ciecierzycy propozycja marki Garden Gourmet.
Wegański falafel to prosty sposób na niezbędną porcję warzyw na talerzu - i doskonałe źródło błonnika. Natomiast białko z ciecierzycy dostarcza niezbędnych aminokwasów egzogennych: czyli takich, które człowiek może pozyskiwać wyłącznie z pożywienia, ponieważ nasz organizm ich nie wytwarza. W recepturze zastosowano cukinię oraz cebulę, a całość wzbogacono nutą przypraw – w tym pobudzającą apetyt aromatyczną kolendrą.
– Jesteśmy przekonani, że wyśmienity falafel z kolendrą trafi na stoły zarówno smakoszy, jak i osób, dla których istotna jest dbałość o środowisko oraz dobrostan zwierząt – mówi Bartosz Dmowski, CEE Business Development Manager Garden Gourmet. – Garden Gourmet trafnie odczytuje trendy konsumenckie i na nie odpowiada – najlepszym dowodem jest wzrost sprzedaży produktu o ponad 700 proc. rok do roku. Dlatego zwiększamy dostępność dań marki Garden Gourmet: teraz oferowane są w stałej sprzedaży w sklepach sieci Carrefour.
W portfolio Garden Gourmet znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie oparte o białko sojowe (od teraz – również białko z ciecierzycy) oraz specjalnie dobrane kompozycje innych składników roślinnych, a także przypraw i ziół. W Polsce, obok nowego Wegańskiego Falafela, dostępne są Klopsiki Warzywne, Fileciki Roślinne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Grillowany Filet Roślinny, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny. Więcej informacji (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
|
|
| |||
Agnieszka Bieńko Tel.: +48 600 040 315 agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.