Komunikaty PR

NESVITA® wprowadza nowe warianty owsianek funkcjonalnych

2021-06-09  |  14:25
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

NESVITA® proponuje trzy nowe owsianki będące źródłem błonnika i zapewniające wsparcie różnych potrzeb organizmu i zdrowego stylu życia. W nowej recepturze znajdują się m.in. naturalne pełnoziarniste płatki owsiane, suszone owoce i ziarna oraz odrobina naturalnego miodu wielokwiatowego (bez dodatku białego cukru). To propozycja na zdrowe śniadanie lub pożywną przekąskę.

 

Nowe kompozycje smakowe obejmują trzy funkcjonalne rozwiązania: Owsianka Trawienie, Owsianka Zdrowa Skóra oraz Owsianka Odporność. Wariant śliwkowo-jabłkowy z siemieniem lnianym i wapniem został opracowany z myślą o lepszym trawieniu, marchewkowo-jabłkowy zawiera witaminy B2 i B3 (niacyna) wspierające zdrową skórę, a wariant łączący maliny, czarne porzeczki i siemię lniane z witaminami C oraz B6 powstał z myślą o wspieraniu odporności. Nowe warianty owsianek charakteryzuje wygoda i szybkość przygotowania: wystarczy zalać mlekiem, ale również napojem roślinnym, jogurtem, maślanką czy wodą – by w zaledwie 3-5 minut uzyskać wartościowy posiłek gotowy do spożycia.

 

Bardzo zależy nam na doskonaleniu naszych produktów tak, aby zarówno ich smak, jak i skład był jak najlepszy, a zawartość błonnika jak najwyższa – mówi Marzena Maciąg-Urbańska, Kierownik Grupy Produktów w Nestlé Polska – Niezwykle ważne jest także poszerzanie wiedzy konsumentów o istotnej roli błonnika w codziennej diecie. Dlatego też zostaliśmy partnerem programu „Siła błonnika” realizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki. Wspólnie pragniemy wspierać edukację konsumentów o roli błonnika w zachowaniu zdrowia, zachęcając ich jednocześnie do trwałych zmian nawyków żywieniowych. 

 

Nowe owsianki NESVITA® posiadają Nutri-Score A. Nutri-Score to system znakowania żywności oceniający wartość żywieniową produktu. Produkty oznaczone kolorem zielonym i literą A posiadają wysoką wartość odżywczą i warto spożywać je częściej lub w większej ilości. 

 

Jak podkreśla Marzena Maciąg-Urbańska – Wszyscy jesteśmy konsumentami, więc nasza troska o to, by jeść lepiej i zdrowiej jest troską o nas wszystkich. Zmiany można zacząć od małych kroków. Jednym z nich może być sięganie po owsiankę na śniadanie, w tym również nową owsiankę NESVITA®, która zawiera naturalne składniki i według rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dietetyki jest nie tylko dobrym źródłem błonnika, ale i pyszną propozycją śniadaniową.

 

Nowe owsianki są dostępne w opakowaniach jednoporcjowych (35 g) i wieloporcjowych (210 g). Produkty pojawiły się w sprzedaży w czerwcu, w pierwszej kolejności w sklepach sieci Żabka w całej Polsce. 

 

Nowe wersje owsianek dołączają do już dostępnych wariantów z lubianymi przez Polaków owocami: wiśniami, jabłkami z cynamonem, malinami i truskawkami. 

 

Więcej informacji o roli błonnika w diecie można znaleźć na stronie: http://silablonnika.pl/

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com  

           
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.