Komunikaty PR

NicNac’s zabiera konsumentów w egzotyczną podróż z nową edycją limitowaną Curry

2024-10-25  |  12:00
Biuro prasowe

 

Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion.

Marka NicNac’s kontynuuje swoją kulinarną przygodę po wyjątkowych smakach z różnych części świata. Po wcześniejszych edycjach limitowanych takich jak Green Power – Wasabi Style, Mexican Salsa oraz Crunchips Chakalaka – Smak Afryki, nadszedł czas na kolejny kulinarny przystanek. Tym razem NicNac’s zabiera konsumentów do Indii, wprowadzając edycję limitowaną Curry Explosion.

Egzotyczne smaki ulubionych przekąsek to świetny sposób na przeniesienie się do różnych zakątków świata bez wychodzenia z domu. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z uwielbiają sięgać po odważne, wyraziste i nietypowe połączenia smakowe. Cechy te posiadają wszystkie edycje limitowane NicNac’s, łącznie z naszą nowością, czyli Curry Explosion – mówi Mikołaj Naskręt, Brand Manager marki NicNac’s i dodaje – Intensywne, aromatyczne curry doskonale łączy się z podwójnie chrupiącymi orzeszkami, tworząc zaskakującą kombinację smakową.

Smak Indii zamknięty w orzeszkach

NicNac’s Curry Explosion to przekąska wegańska, zawierająca najmniejszą ilość soli spośród wszystkich produktów z portfolio marki NicNac’s. Produkt wyróżnia się oryginalnym smakiem i intensywnym aromatem, co znalazło odzwierciedlenie w projekcie opakowania. Oprócz charakterystycznych orzeszków w skorupce edycja limitowana przyciąga uwagę również czerwono-czarnym tłem z żółtymi elementami eksplozji, kojarzącymi się jednoznacznie z przyprawą curry. 

W porównaniu do poprzednich edycji limitowanych, do produkcji NicNac’s Curry Explosion wykorzystano 3 procent mniej plastiku. Jest to kolejne działanie realizowane w ramach środowiskowych zobowiązań Lorenz i misji #Less plastic. Do końca 2025 roku firma zmniejszy o 15 procent zawartość soli w całym swoim asortymencie (w porównaniu z rokiem bazowym 2019)*.

Wkrótce ruszy kampania nowej edycji limitowanej NicNac’s

Przekąska jest już dostępna na sklepowych półkach w gramaturze 110 g, a jej premiera zostanie wsparta kampanią digital ze spotem oraz działaniami w mediach społecznościowych (w tym także przy współpracy z influencerami).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.