Komunikaty PR

NicNac’s zabiera konsumentów w egzotyczną podróż z nową edycją limitowaną Curry

2024-10-25  |  12:00
Biuro prasowe

 

Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion.

Marka NicNac’s kontynuuje swoją kulinarną przygodę po wyjątkowych smakach z różnych części świata. Po wcześniejszych edycjach limitowanych takich jak Green Power – Wasabi Style, Mexican Salsa oraz Crunchips Chakalaka – Smak Afryki, nadszedł czas na kolejny kulinarny przystanek. Tym razem NicNac’s zabiera konsumentów do Indii, wprowadzając edycję limitowaną Curry Explosion.

Egzotyczne smaki ulubionych przekąsek to świetny sposób na przeniesienie się do różnych zakątków świata bez wychodzenia z domu. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z uwielbiają sięgać po odważne, wyraziste i nietypowe połączenia smakowe. Cechy te posiadają wszystkie edycje limitowane NicNac’s, łącznie z naszą nowością, czyli Curry Explosion – mówi Mikołaj Naskręt, Brand Manager marki NicNac’s i dodaje – Intensywne, aromatyczne curry doskonale łączy się z podwójnie chrupiącymi orzeszkami, tworząc zaskakującą kombinację smakową.

Smak Indii zamknięty w orzeszkach

NicNac’s Curry Explosion to przekąska wegańska, zawierająca najmniejszą ilość soli spośród wszystkich produktów z portfolio marki NicNac’s. Produkt wyróżnia się oryginalnym smakiem i intensywnym aromatem, co znalazło odzwierciedlenie w projekcie opakowania. Oprócz charakterystycznych orzeszków w skorupce edycja limitowana przyciąga uwagę również czerwono-czarnym tłem z żółtymi elementami eksplozji, kojarzącymi się jednoznacznie z przyprawą curry. 

W porównaniu do poprzednich edycji limitowanych, do produkcji NicNac’s Curry Explosion wykorzystano 3 procent mniej plastiku. Jest to kolejne działanie realizowane w ramach środowiskowych zobowiązań Lorenz i misji #Less plastic. Do końca 2025 roku firma zmniejszy o 15 procent zawartość soli w całym swoim asortymencie (w porównaniu z rokiem bazowym 2019)*.

Wkrótce ruszy kampania nowej edycji limitowanej NicNac’s

Przekąska jest już dostępna na sklepowych półkach w gramaturze 110 g, a jej premiera zostanie wsparta kampanią digital ze spotem oraz działaniami w mediach społecznościowych (w tym także przy współpracy z influencerami).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała! Biuro prasowe
2024-10-22 | 17:30

Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!

Już 23-26 października Atrium Biała zaprasza miłośników wyrobów lokalnych na Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła! To kolejna odsłona spotkania ludowych
Żywienie ŁAP EPICKI DROP
2024-10-22 | 10:00

ŁAP EPICKI DROP

Pepsi ponownie zaskakuje!  W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym
Żywienie Podróż po kulinarnej Francji: Śladami regionalnych specjalności
2024-10-21 | 13:30

Podróż po kulinarnej Francji: Śladami regionalnych specjalności

Francja to prawdziwy raj dla miłośników dobrej kuchni, a każdy jej region oferuje niepowtarzalne doświadczenia kulinarne. Tamtejsze potrawy są odzwierciedleniem lokalnych tradycji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Gwiazdy

Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan

Podczas finałowej gali projektu „Moda na recykling 5” tancerka miała na sobie kreację wykonaną z niebieskich kabli i nakrycie głowy w stylu kolczugi ze starych urządzeń elektronicznych. Ta oryginalna stylizacja niezwykle przypadła jej do gustu i jak zaznacza, nie miałaby problemu z tym, by w podobnym stroju pojawić się na czerwonym dywanie. Z obserwacji Anny Głogowskiej wynika, że rośnie zainteresowanie ubraniami z recyklingu i ich popularność za jakiś czas może zrewolucjonizować branżę modową.

Handel

Obrót elektroniką z drugiej ręki sprzyja środowisku. Polacy coraz chętniej sięgają po używane i odnowione smartfony

Nieodczytywane miesiącami e-maile, wielogodzinne maratony na serwisach streamingowych, ładowanie telefonu czy laptopa niezgodnie z zaleceniami producenta – to niektóre przykłady zachowań konsumentów, które mają negatywny wpływ na ekologię. Badania wskazują, że Polacy są tego coraz bardziej świadomi i starają się zmieniać swoje nawyki. Jednym z działań jest korzystanie z urządzeń z drugiej ręki.