Nie czekaj do lata, już dziś poczuj letnie smaki Poké Bowl w KFC
Nie ma lepszego połączenia niż skąpane w południowym słońcu warzywa, egzotyczne sosy i starannie wyselekcjonowany ryż w towarzystwie chrupiącego kurczaka w aromatycznej mieszance przypraw. KFC oferuje te niezwykłe doznania dzięki Poké Bowl w dwóch przepysznych odsłonach – California Sun i Sweetest Chili.
Wiosną i latem rośnie apetyt na nowe doznania i bardziej urozmaicone pozycje w naszym codziennym menu. KFC już po raz kolejny rozpieszcza nas bogactwem kolorów i smaków. Letnie Poké Bowl wypełnione są słońcem i różnorodnymi, świeżymi składnikami. Fani chrupiącego kurczaka mogą wybrać się w słoneczną podróż dookoła świata kiedy tylko zechcą.
Poké Bowl, posiłek rodem z kuchni hawajskiej, to świetny pomysł na szybki lunch na świeżym powietrzu. Danie serwowane jest w ekologicznej, papierowej misce bo poké bowl to oryginalnie właśnie miseczka wypełniona różnorodnymi pysznościami ułożonymi luzem na ryżu. Nie zwlekaj, skomponuj swojego Poké Bowl już dziś i zabierz go ze sobą na spacer!
W menu KFC znajdziemy dwie barwne propozycje lekkich i jednocześnie sycących posiłków na słoneczne dni: Poké Bowl California Sun wypełniony po brzegi awokado, skąpanym w słońcu ananasem, miksem sałat z jarmużem, oblany wspaniałym japońskim sosem Teriyaki oraz Poké Bowl Sweetest Chili z zielonym ogórkiem, świeżą rukolą, chrupiącą sałatą z jarmużem, kukurydzą i soczystymi pomidorami, a do tego orientalny sos sweet chili i szczypta sezamu. Swojego Poké Bowl można dopełnić miksem sałat lub doskonałym ryżem z warzywami.
Poké Bowl dostępne są we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania można też łatwo i bezpiecznie zamówić w aplikacji KFC Collect, a następnie odebrać w wybranej przez siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub, po wybraniu opcji ‘Parking PickUp’, otrzymać zamówienie prosto do samochodu.
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.