Komunikaty PR

Nie czekaj do lata, już dziś poczuj letnie smaki Poké Bowl w KFC

2022-04-20  |  12:00
Biuro prasowe

Nie ma lepszego połączenia niż skąpane w południowym słońcu warzywa, egzotyczne sosy i starannie wyselekcjonowany ryż w towarzystwie chrupiącego kurczaka w aromatycznej mieszance przypraw. KFC oferuje te niezwykłe doznania dzięki Poké Bowl w dwóch przepysznych odsłonach – California Sun i Sweetest Chili.

Wiosną i latem rośnie apetyt na nowe doznania i bardziej urozmaicone pozycje w naszym codziennym menu. KFC już po raz kolejny rozpieszcza nas bogactwem kolorów i smaków. Letnie Poké Bowl wypełnione są słońcem i różnorodnymi, świeżymi składnikami. Fani chrupiącego kurczaka mogą wybrać się w słoneczną podróż dookoła świata kiedy tylko zechcą.

Poké Bowl, posiłek rodem z kuchni hawajskiej, to świetny pomysł na szybki lunch na świeżym powietrzu. Danie serwowane jest w ekologicznej, papierowej misce bo poké bowl to oryginalnie właśnie miseczka wypełniona różnorodnymi pysznościami ułożonymi luzem na ryżu. Nie zwlekaj, skomponuj swojego Poké Bowl już dziś i zabierz go ze sobą na spacer!

W menu KFC znajdziemy dwie barwne propozycje lekkich i jednocześnie sycących posiłków na słoneczne dni: Poké Bowl California Sun wypełniony po brzegi awokado, skąpanym w słońcu ananasem, miksem sałat z jarmużem, oblany wspaniałym japońskim sosem Teriyaki oraz Poké Bowl Sweetest Chili z zielonym ogórkiem, świeżą rukolą, chrupiącą sałatą z jarmużem, kukurydzą i soczystymi pomidorami, a do tego orientalny sos sweet chili i szczypta sezamu. Swojego Poké Bowl można dopełnić miksem sałat lub doskonałym ryżem z warzywami.

Poké Bowl dostępne są we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania można też łatwo i bezpiecznie zamówić w aplikacji KFC Collect, a następnie odebrać w wybranej przez siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub, po wybraniu opcji ‘Parking PickUp’, otrzymać zamówienie prosto do samochodu.

 

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.