Komunikaty PR

NIEZAPOMNIANE EMOCJE PODCZAS STADIONOWEJ TRASY DAWIDA PODSIADŁO WSPÓLNIE Z PEPSI

2024-05-29  |  10:00
Biuro prasowe

Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06 w Chorzowie.

Strefa „Thirsty for more” 
Pepsi łączy siły z Dawidem Podsiadło, jednym z najważniejszych polskich artystów XXI w., by dać swoim fanom niezapomniane doświadczenia, które wykraczają daleko poza muzykę. W ramach tej ekscytującej współpracy w przestrzeni przed wejściem na wydarzenie czekać będzie aż 150 m2 niesamowitej rozrywki stworzonej dla wszystkich fanów, którzy są “spragnieni więcej”. 

Marka zadbała o różnorodne atrakcje i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Od możliwości ozdobienia swojego ciała brokatem w sekcji „Zabłyśnij”, która jeszcze lepiej pozwoli wyrazić emocje związane z koncertem, aż po test precyzji w zabawie „Celuj w Pepsi”. W strefie grać będzie DJ, a niezapomniane chwile będzie można uwiecznić na tle stacji “Pssss…tryk”. W pobliżu stanie ogromna immersyjna puszka Pepsi ze spektakularnymi wizualizacjami. Nie zabraknie także puszek z nowym logo, dzięki którym każdy będzie mógł delektować się wyjątkowym smakiem Pepsi.

Koncerty Dawida Podsiadło realizowane na największych w Polsce stadionach to imponujące show, które przenosi w inny wymiar i pozwala czerpać maksymalną radość, zabawę i przyjemność. To właśnie te cechy są nam bliskie w Pepsi, która stawia na otwartość i bliskość. Jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej trasie uwielbianego artysty. Nasza strefa przypomina małe miasteczko Pepsi, które oferuje szereg świetnych atrakcji zapewniających doskonałą rozrywkę przed wejściem na teren koncertu. Pragniemy wspólnie cieszyć się pozytywnymi emocjami i przede wszystkim dobrze się bawić – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.

Strefa Pepsi dostępna będzie w godzinach od 12:00-00:30 podczas trzech koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku przy Polsat Plus Arena, 15-16.06 w Poznaniu obok Enea Stadion oraz 22-23.06 w Chorzowie  przy Stadionie Śląskim. 

Nowa era Pepsi 
Pepsi przeszło największy od 14 lat rebranding. Od teraz napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczą radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirstyformore.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.