Nowa aranżacja strefy restauracyjnej w CH Focus
Strefa restauracyjna w popularnym centrum handlowym Focus zostanie odświeżona. Efektem będzie nowa, ładniejsza aranżacja oraz większa, bardziej funkcjonalna przestrzeń konsumpcyjna. Food court zyska więcej miejsc siedzących i stolików w otoczeniu zieleni, pojawią się także wygodne siedziska zapewniające krótki odpoczynek w czasie zakupów. Strefa restauracyjna w nowej odsłonie dostępna będzie dla klientów Focusa tuż po świętach wielkanocnych.
Prace remontowe rozpoczną się już pod koniec marca. W ich efekcie strefa restauracyjna przejdzie widoczną zmianę i zyska nowoczesną przestrzeń, w której będzie można nie tylko zamówić i zjeść ulubiony posiłek, ale także spotkać się ze znajomymi czy odpocząć. W miejsce dotychczasowego wyposażenia wstawione zostaną nowe meble w wielu wariantach, dostosowane do różnych potrzeb klientów. Pojawi się więcej blatów z hokerami oraz dodatkowe stoliki i siedziska tapicerowane. Dzięki temu centrum handlowe zyska prawie 100 dodatkowych miejsc do siedzenia w strefie restauracyjnej, łącznie oferując ponad pół tysiąca.
To jednak nie wszystko. Food court ożywi więcej roślinności. Nowe wyposażenie i żywa zieleń sprawią, że to miejsce stanie się jeszcze bardziej przyjazne do konsumpcji. Z nowej strefy restauracyjnej goście będą mogli skorzystać na przełomie marca i kwietnia. Obsługiwać ją będą dotychczasowi najemcy: Mc’Donalds, Burger King, Berlin Doner Kebap, KFC, North Fish, Express Oriental, Starbucks, Fresh&Go, Top Lunch, Be Sushi.
W sobotę 6 kwietnia centrum handlowe przygotowało dla swoich klientów wyjątkową akcję promocyjną. Uczestnicy klubu #maszokazje będą mogli skorzystać z kuponów zniżkowych do restauracji i kawiarni oraz odebrać inne atrakcyjne nagrody. Dodatkowo na terenie galerii będzie dostępna strefa foto, nie zabraknie też bezpłatnych degustacji, będzie można spróbować różnorodnych przysmaków, zarówno słodkich, jak i słonych.
Ponadto efektowną metamorfozę zapowiada restauracja Pizza Hut. Jej lokal przejdzie gruntowny remont w okresie od 25 marca do 5 maja, dlatego w tym czasie będzie zamknięty. W nowym, wyjątkowym wydaniu Pizza Hut zaprezentuje się klientom po majówce.
– Bydgoszczanie poszukują nowoczesnych i wyjątkowych miejsc, w których mogą przyjemnie spędzić czas i coś dobrego przekąsić. Metamorfoza naszego food court’u sprawi, że powstanie nowoczesna przestrzeń spełniająca oczekiwania klienta. Dzięki wprowadzeniu ciekawych rozwiązań, cała strefa będzie służyć do spożywania rodzinnych posiłków, jak i do wypoczynku podczas zakupów czy spotkań ze znajomymi. Większa i wygodniejsza strefa restauracyjna to ukłon w stronę naszych gości odwiedzających nas regularnie, którzy ostatnio coraz częściej sygnalizowali nam, że jest w niej za mało miejsc – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.