Komunikaty PR

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

2022-11-14  |  13:30
Biuro prasowe

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium! Linia została rozszerzona o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. 

Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim podkreśla królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.

Królewska jakość, mistrzowski smak

– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70% cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku – mówi Dorota Piwowarska, Senior Category Manager w firmie Wawel.

Głęboki smak i aksamitna konsystencja czekolad Wawel Premium to efekt wydłużonego procesu konszowania. Ziarna kakaowca wykorzystywane do produkcji tabliczek z tej kategorii podlegają starannej selekcji. Są one certyfikowane przez Rain Forest Alliance, co stanowi gwarancję, że surowiec pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a jego pozyskanie nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Cienkie, subtelne tabliczki zapakowane są w eleganckie kartoniki ze szlachetnymi wykończeniami.

Nowy produkt marki Wawel powstał zgodnie z ideą programu Dobre Składniki, co oznacza, że czekolada nie zawiera barwników, aromatów czy emulgatorów. Skład słodkości Wawel jest także na bieżąco konsultowany z Radą Ekspertów, składającą się z naukowców i specjalistów do spraw żywienia. Dzięki merytorycznej wiedzy konsultantów produkty marki Wawel wyróżnia najwyższa jakość.

 

Eleganckie opakowania na półce 

Całą kolekcję czekolad Premium marki Wawel tworzy 6 wykwintnych smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70% cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90% cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. Nowy, pionowy układ opakowań jest teraz bardziej czytelny dla konsumentów. Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków, dzięki czemu łatwo odróżnić je na sklepowej półce.

Elegancki design kartonika, na którym znajduje się również sygnatura jakości i tradycji firmy Wawel oraz subtelny format tabliczki sprawiają, że produkt ten idealnie sprawdzi się jako słodki upominek na wyjątkową okazję. Zmiana szaty graficznej kartoników linii czekolad Premium to pierwszy krok w kierunku wprowadzania nowych opakowań całego asortymentu produktowego, spójnych z przyjętą we wrześniu nową identyfikacją wizualną marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.