Komunikaty PR

Nowe kształty makaronów Podravka dla dzieci

2020-11-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Podravka rozbudowuje swoje portfolio i wprowadza na rynek dwa nowe kształty makaronów stworzone specjalnie z myślą o dzieciach. Przygotowane z najwyższej jakości pszenicy 100% durum, makaronowe Kids Pasta zwierzątka Zoo oraz literki ABC, są idealnym dodatkiem do zup oraz sosów serwowanych najmłodszym.

Dane rynkowe pokazują, że konsumpcja makaronów wyraźnie wzrasta z każdym rokiem. Nic dziwnego – różnorodne dania na bazie makaronu są proste w przygotowaniu i smaczne, a przez to lubiane także przez dzieci. W związku z tym Podravka postanowiła wyjść naprzeciw preferencjom najmłodszych konsumentów.  Chcąc wzbogacić ich menu o produkty najwyższej jakości oraz zagwarantować atrakcyjną zabawę podczas posiłków, producent poszerza swoje portfolio o dwa nowe rodzaje produktów przeznaczonych dla dzieci.

Nowe makarony Podravka stworzone specjalnie z myślą o najmłodszych – Kids Pasta ZOO Podravka w kształcie zwierzątek oraz Kids Pasta ABC Podravka w kształcie literek – są wyprodukowane z wysokogatunkowej pszenicy 100% durum (typu włoskiego), dzięki czemu znacznie przewyższają jakością inne makarony, powstałe ze zwykłej pszenicy. Charakteryzują się wysoką wartością odżywczą – są bogate w białko, tłuszcze oraz witaminy i składniki mineralne pochodzące z mąki z pszenicy durum. Mają również niższy indeks glikemiczny niż produkty ze zwykłej oczyszczonej mąki pszennej. Ponadto, makarony nie rozgotowują się, nie sklejają oraz zachowują sprężystość po ugotowaniu.

Makarony Podravka dla dzieci – Kids Pasta ZOO oraz Kids Pasta ABC – są dostępne w opakowaniach o standardowej gramaturze 500g, ułatwiającej dozowanie.

Sugerowana średnia cena produktu: 3,99 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.