Komunikaty PR

Nowe oblicze kawy i mini słodkości na Circle K

2021-04-06  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Na stacjach Circle K klienci mogą wybierać z wielu rodzajów kaw, komponując swoją ulubioną – np. mleczną latte, kremowe cappucciono albo mocne espresso. Wszystkie kawy Circle K są aromatyczne i pobudzające, a teraz dodatkowo dostępne w nowej odsłonie! To właśnie klienci, którzy cenią kawę oferowaną na stacjach sieci, zdecydowali o jej nowym obliczu. Dla miłośników tego gorącego napoju Circle K przygotowało dwie nowe mieszanki: Soft Espresso, która dodawana jest do kaw mlecznych, oraz Soft Coffee, która jest głównym składnikiem kaw czarnych. Obie charakteryzują się dłuższym procesem wypalania ziaren, dzieje się to
w niższej temperaturze, co pozwala na wydobycie bardziej słodkich aromatów z ziaren. Dzięki takiemu zabiegowi kawa jest pełniejsza w smaku i bardziej aromatyczna, a jej przyjemny posmak pozostaje na dłużej.

Pyszna kawa smakuje jeszcze lepiej… ze słodką przekąską. Mini warkocz klonowy oraz mini kwadrat z białym serem to nowe wypieki, które klienci Circle K mogą skosztować na stacjach
w specjalnej, mini cenie 1,49 zł przy zakupie kawy.

To jednak nie koniec promocji. Uczestnicy programu lojalnościowego Circle K EXTRA mogą korzystać z przedłużonej akcji "Zbieraj litry", zdobywając rabaty na paliwo i myjnię gratis, do 11 maja. Za każdy zatankowany litr paliwa klienci otrzymują punkty, a po zatankowaniu łącznie 50 litrów paliwa, voucher z rabatem 10 gr/l przy tankowaniu paliw miles® lub 15 gr/l przy wyborze miles plus®. Zniżkę klienci mogą wykorzystać przy kolejnej wizycie i ponownie zebrać punkty EXTRA. Tym samym uczestnicy programu lojalnościowego, mogą regularnie korzystać z tankowania w promocyjnej cenie. Dodatkowo, każdorazowo po zebraniu łącznie 100 litrów, klienci poza rabatem na paliwo otrzymają dodatkowy prezent - voucher na bezpłatną myjnię. Zebrane dotychczas litry, za które klienci nie otrzymali voucheru, wliczane są do nowej promocji.

Za zatankowane paliwo klienci Circle K mogą wygodnie i szybko zapłacić poprzez aplikację na terenie całego kraju, a dodatkowo za myjnię na wybranych stacjach w Warszawie i Krakowie. Rozwiązanie zostało wprowadzone z myślą o zwiększeniu podczas pandemii poziomu komfortu i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników stacji. Dzięki nowej funkcjonalności w aplikacji Circle K, wizyta na stacji odbywa się całkowicie bezkontaktowo, co jest szczególnie istotne dla osób w grupie podwyższonego ryzyka oraz tych, którzy mają niewiele czasu, a chcą jedynie zatankować lub skorzystać z myjni. Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, klienci zyskują również dostęp do programu lojalnościowego Circle K Extra. Aplikacja Circle K jest dostępna w sklepach Google Play i App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.