Komunikaty PR

Nowe opakowanie, to samo chrupanie!

2024-05-17  |  14:00
Biuro prasowe

Marka kultowych wafli Familijne, jak co roku, postanowiła rozpieścić nas niepowtarzalnym, wakacyjnym smakiem. Już latem w sklepach będzie można kupić uwielbiane przez Polaków wafelki o smaku Malina & Mascarpone. To jednak niejedyna nowość jaka czeka na fanów chrupiących słodkości. Zmianie uległa szata graficzna opakowań, które teraz odznaczają się nowoczesnym i minimalistycznych wyglądem.

Poczuj owocowy smak wakacji!

Na wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi, czeka niespodzianka.  Na sklepowe półki powracają limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To niezwykłe połączenie smaków z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy i lekkich przekąsek. Znajdziemy tu zarówno delikatny, malinowy mus, kremowy serek mascarpone, jak i intensywnie kruchy wafelek.

Produkt świetnie wkomponuje się w atmosferę letnich spotkań towarzyskich oraz będzie idealnym dodatkiem do kawy czy herbaty, podawanej na zimo lub ciepło.

„Mus je schrupać… z nowej paczki!”

To jednak nie koniec nowości jakie przygotowała marka! Familijne Klasyczne i Familijne Gofrowe dostępne są w nowoczesnych, minimalistycznych opakowaniach. Czytelny logotyp, wyraźna komunikacja żółtego familijnego koloru, a także radosne, ciepłe barwy sprawią, że jeszcze łatwiej można odnaleźć je na sklepowych półkach.

Redesign został wsparty szeroko zakroją kampanią digitalową prowadzoną pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. Spoty z doskonale znanymi konsumentom rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura można oglądać w telewizji, YouTube oraz na platformach VOD od 13 maja br.

https://www.familijne.pl/

Producent: Colian sp. z o.o.

Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone 140 g, sugerowana cena detaliczna 5,25 zł/ szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.