Nowe opakowanie, to samo chrupanie!
Marka kultowych wafli Familijne, jak co roku, postanowiła rozpieścić nas niepowtarzalnym, wakacyjnym smakiem. Już latem w sklepach będzie można kupić uwielbiane przez Polaków wafelki o smaku Malina & Mascarpone. To jednak niejedyna nowość jaka czeka na fanów chrupiących słodkości. Zmianie uległa szata graficzna opakowań, które teraz odznaczają się nowoczesnym i minimalistycznych wyglądem.
Poczuj owocowy smak wakacji!
Na wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi, czeka niespodzianka. Na sklepowe półki powracają limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To niezwykłe połączenie smaków z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy i lekkich przekąsek. Znajdziemy tu zarówno delikatny, malinowy mus, kremowy serek mascarpone, jak i intensywnie kruchy wafelek.
Produkt świetnie wkomponuje się w atmosferę letnich spotkań towarzyskich oraz będzie idealnym dodatkiem do kawy czy herbaty, podawanej na zimo lub ciepło.
„Mus je schrupać… z nowej paczki!”
To jednak nie koniec nowości jakie przygotowała marka! Familijne Klasyczne i Familijne Gofrowe dostępne są w nowoczesnych, minimalistycznych opakowaniach. Czytelny logotyp, wyraźna komunikacja żółtego familijnego koloru, a także radosne, ciepłe barwy sprawią, że jeszcze łatwiej można odnaleźć je na sklepowych półkach.
Redesign został wsparty szeroko zakroją kampanią digitalową prowadzoną pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. Spoty z doskonale znanymi konsumentom rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura można oglądać w telewizji, YouTube oraz na platformach VOD od 13 maja br.
https://www.familijne.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone 140 g, sugerowana cena detaliczna 5,25 zł/ szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.