Komunikaty PR

Nowe opakowanie, to samo chrupanie!

2024-05-17  |  14:00
Biuro prasowe

Marka kultowych wafli Familijne, jak co roku, postanowiła rozpieścić nas niepowtarzalnym, wakacyjnym smakiem. Już latem w sklepach będzie można kupić uwielbiane przez Polaków wafelki o smaku Malina & Mascarpone. To jednak niejedyna nowość jaka czeka na fanów chrupiących słodkości. Zmianie uległa szata graficzna opakowań, które teraz odznaczają się nowoczesnym i minimalistycznych wyglądem.

Poczuj owocowy smak wakacji!

Na wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi, czeka niespodzianka.  Na sklepowe półki powracają limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. To niezwykłe połączenie smaków z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy i lekkich przekąsek. Znajdziemy tu zarówno delikatny, malinowy mus, kremowy serek mascarpone, jak i intensywnie kruchy wafelek.

Produkt świetnie wkomponuje się w atmosferę letnich spotkań towarzyskich oraz będzie idealnym dodatkiem do kawy czy herbaty, podawanej na zimo lub ciepło.

„Mus je schrupać… z nowej paczki!”

To jednak nie koniec nowości jakie przygotowała marka! Familijne Klasyczne i Familijne Gofrowe dostępne są w nowoczesnych, minimalistycznych opakowaniach. Czytelny logotyp, wyraźna komunikacja żółtego familijnego koloru, a także radosne, ciepłe barwy sprawią, że jeszcze łatwiej można odnaleźć je na sklepowych półkach.

Redesign został wsparty szeroko zakroją kampanią digitalową prowadzoną pod hasłem „Nowe opakowanie, to samo chrupanie!”. Spoty z doskonale znanymi konsumentom rysunkowymi postaciami niedźwiedzia, wróbelka i dinozaura można oglądać w telewizji, YouTube oraz na platformach VOD od 13 maja br.

https://www.familijne.pl/

Producent: Colian sp. z o.o.

Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone 140 g, sugerowana cena detaliczna 5,25 zł/ szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.