Komunikaty PR

Nowe, smaczne przekąski od marki Tarczyński – kabanosy Nadziane

2023-06-01  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek kolejną nowość. Nadziane to wyjątkowe kabanosy z nadzieniem w dwóch wariantach smakowych. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży.  

 

Cheddar i czosnek – tymi smakami są wypełnione nowe kabanosy Tarczyński w formie nadziewanych paluszków. Jak zapewnia producent, Nadziane dają gwarancję eksplozji smaku. Każdy kęs to połączenie wysokiej jakości mięsa oraz cheddara lub czosnku, które wzmacniają smakowe wrażenia
i sprawiają, że ma się ochotę sięgać po więcej.

 

Nowość marki Tarczyński to propozycja dla każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Dzięki opakowaniu typu doypack z zamknięciem strunowym, które w Polsce posiadają wyłącznie kabanosy marki Tarczyński, Nadziane można dowolnie otwierać, zamykać i mieć przy sobie. Dlatego miłośnicy przekąszania kabanosów mogą delektować się ich smakiem tak samo poza domem, jak i na wygodnej kanapie lub gamingowym fotelu.

 

Polacy pokochali kabanosy, ceniąc je za smak, pożywność i wygodę jedzenia. Jednocześnie wciąż oczekują nowości na rynku. Dlatego jako lider kategorii cały czas ją rozwijamy, a Nadziane
to dowód, że kabanosy mogą nieustannie zaskakiwać
– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.  – To nowe spojrzenie na kabanosy, a zarazem produkt, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Bazujemy bowiem na znanych i lubianych smakach oraz innowacyjnej technologii produkcji – dodaje.

 

Nadziane to już druga linia kabanosów z nadzieniem od marki Tarczyński. Pierwszymi produktami tego rodzaju były kabanosy paluszki Extreme z pikantnym nadzieniem jalapeño lub piri-piri. Nadziane w dwóch wariantach smakowych -  cheddar lub czosnek, są dostępne w sprzedaży od końca maja.

 

Obecnie udziały firmy Tarczyński w sprzedaży kabanosów w Polsce wynoszą 67 proc., co daje jej pozycję niekwestionowanego lidera kategorii. Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty i wdrażaniu innowacji marka Tarczyński ma istotny wpływ na dynamiczny rozwój kabanosów w Polsce.

 

Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na
3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden
z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.