Komunikaty PR

Nowe, smaczne przekąski od marki Tarczyński – kabanosy Nadziane

2023-06-01  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek kolejną nowość. Nadziane to wyjątkowe kabanosy z nadzieniem w dwóch wariantach smakowych. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży.  

 

Cheddar i czosnek – tymi smakami są wypełnione nowe kabanosy Tarczyński w formie nadziewanych paluszków. Jak zapewnia producent, Nadziane dają gwarancję eksplozji smaku. Każdy kęs to połączenie wysokiej jakości mięsa oraz cheddara lub czosnku, które wzmacniają smakowe wrażenia
i sprawiają, że ma się ochotę sięgać po więcej.

 

Nowość marki Tarczyński to propozycja dla każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Dzięki opakowaniu typu doypack z zamknięciem strunowym, które w Polsce posiadają wyłącznie kabanosy marki Tarczyński, Nadziane można dowolnie otwierać, zamykać i mieć przy sobie. Dlatego miłośnicy przekąszania kabanosów mogą delektować się ich smakiem tak samo poza domem, jak i na wygodnej kanapie lub gamingowym fotelu.

 

Polacy pokochali kabanosy, ceniąc je za smak, pożywność i wygodę jedzenia. Jednocześnie wciąż oczekują nowości na rynku. Dlatego jako lider kategorii cały czas ją rozwijamy, a Nadziane
to dowód, że kabanosy mogą nieustannie zaskakiwać
– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.  – To nowe spojrzenie na kabanosy, a zarazem produkt, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Bazujemy bowiem na znanych i lubianych smakach oraz innowacyjnej technologii produkcji – dodaje.

 

Nadziane to już druga linia kabanosów z nadzieniem od marki Tarczyński. Pierwszymi produktami tego rodzaju były kabanosy paluszki Extreme z pikantnym nadzieniem jalapeño lub piri-piri. Nadziane w dwóch wariantach smakowych -  cheddar lub czosnek, są dostępne w sprzedaży od końca maja.

 

Obecnie udziały firmy Tarczyński w sprzedaży kabanosów w Polsce wynoszą 67 proc., co daje jej pozycję niekwestionowanego lidera kategorii. Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty i wdrażaniu innowacji marka Tarczyński ma istotny wpływ na dynamiczny rozwój kabanosów w Polsce.

 

Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na
3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden
z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.