NOWOŚĆ! BORÓWKA AMERYKAŃSKA 100% OWOCU i BURAK CZERWONY 100% WARZYWA poszerzają
Linia produktów liofilizowanych KRESTO poszerzyła się o dwa nowe smaki. W portfolio, obok ananasa, maliny i truskawki, pojawiły się BORÓWKA AMERYKAŃSKA 100% OWOCU oraz BURAK CZERWONY KOSTKA 100% WARZYWA. Łącznie w ofercie marki znajduje się już 5 propozycji wyrazistych smaków, które dzięki procesowi liofilizacji zachowują większą ilość cennych wartości odżywczych niż w przypadku tradycyjnego suszenia.
Chrupkość, smak i wartościowy skład
BORÓWKA AMERYKAŃSKA 100% OWOCU to pożywne owoce, o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego oraz intensywnym smaku i aromacie. Dzięki chrupiącej formie owoce te są idealnym dodatkiem zarówno do porannego jogurtu lub owsianki, jak i deserów, ciast czy napojów. Do wyprodukowania 100 g borówki liofilizowanej wykorzystano 0,7 kg borówki świeżej.
Z kolei BURAK CZERWONY KOSTKA 100% WARZYWA to pierwsza warzywna propozycja od KRESTO, doskonale dopełniająca paletę owocowych smaków. Naturalna słodycz buraków, cenne wartości odżywcze oraz wysoka zawartość błonnika sprawiają, że jest to idealny dodatek do sałatek, zup i sosów. Produkt jest gotowy do spożycia od razu po otwarciu opakowania, a każde 100 g buraka liofilizowanego powstało przy użyciu 0,9 kg świeżych buraków.
100% natury i wachlarz liofilizowanych smaków KRESTO
Nowości poszerzyły dotychczasową paletę produktów liofilizowanych, do której zaliczają się ANANAS, MALINA i TRUSKAWKA KRESTO 100% OWOCU.
ANANAS W KAWAŁKACH 100% OWOCU to ciekawy pomysł na uatrakcyjnienie codziennego jadłospisu i tworzenie dań orientalnych. MALINA 100% OWOCU znakomicie nadaje się do przygotowywania ciastek, tortów i drożdżówek, a TRUSKAWKA W PLASTRACH 100% OWOCU pozwala wzbogacić desery, musli czy zdrowe koktajle. 100 g każdego z produktów powstało przy użyciu od 0,7 do 1 kg świeżych owoców, bez dodatku cukru i sztucznych składników.
Liofilizacja – sposób na naturalny smak, zapach i skład
Proces liofilizacji polega na zamrożeniu świeżych owoców i warzyw, a następnie usunięciu z nich wody. Taki zabieg pozwala zachować wartości odżywcze i pełnię naturalnego smaku. Dzięki temu owoce i warzywa są pożywne, chrupiące i nie tracą swoich właściwości, a jednocześnie stają się lekkie oraz wygodne w przechowywaniu.
Owoce liofilizowane KRESTO to naturalne produkty wegańskie, a poręczne opakowanie 15 g z zapięciem strunowym umożliwia cieszenie się intensywnym smakiem i aromatem od razu po otwarciu torebki.
BORÓWKA AMERYKAŃSKA 100%
Dostępna gramatura: 15 g
Sugerowana cena detaliczna: 15 g, 7,79 zł/szt
BURAK CZERWONY 100%
Dostępna gramatura: 15 g
Sugerowana cena detaliczna: 15 g, 5,49 zł/szt

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.