Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

Lody inspirowane pralinami Śliwka Nałęczowska, ciastkami Jeżyki oraz wafelkami Grześki szybko zdobyły uznanie konsumentów i trafiły do czołówki bestsellerów w swojej kategorii. Ich sukces sprawił, że firma Colian rozbudowała portfolio o familijne wersje tych produktów.
Lody Śliwka Nałęczowska oferowane są już nie tylko na patyku. Marka wprowadziła na rynek rodzinne warianty – kubek 500 ml i opakowanie 900 ml, które pozwolą dłużej delektować się ulubionymi lodami o smaku popularnych pralin. Nowości to kremowe lody na bazie śmietanki ze śliwkami kandyzowanymi i kawałkami czekolady z sosem ze śliwek kandyzowanych. Nowe produkty z pewnością zostaną docenione nie tylko przez fanów kultowych pralin.
Familijnej odsłony doczekały się także lody Jeżyki - oryginalny smak najeżonego bakaliami ciasteczka przeniesiono prosto do opakowania o pojemności 900 ml. Jeżyki 900 ml to oparte na prawdziwej śmietance lody o smaku ciasteczkowym z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi oraz kawałkami mlecznej czekolady Goplana. Doskonałe jako poczęstunek dla bliskich i rodziny.
Grześki to kolejna zmrożona pozycja, która doczekała się większej gramatury. Kakaowe lody na bazie prawdziwej śmietanki z czekoladą i kawałkami chrupiących wafelków nawiązują do smaku popularnych wafelków Grześki. Stanowiące idealny mix chrupkości i delikatności, lody Grześki 900 ml to jeszcze więcej możliwości dzielenia się z bliskimi.
Lody Grześki 900 ml, Jeżyki 900 ml i Śliwka Nałęczowska 500 ml i 900 ml są już dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Wprowadzeniu nowych gramatur towarzyszą działania promocyjne w prasie handlowej.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.