Komunikaty PR

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

2020-05-28  |  01:00
Biuro prasowe

Lody inspirowane pralinami Śliwka Nałęczowska, ciastkami Jeżyki oraz wafelkami Grześki szybko zdobyły uznanie konsumentów i trafiły do czołówki bestsellerów w swojej kategorii. Ich sukces sprawił, że firma Colian rozbudowała portfolio o familijne wersje tych produktów. 

 

Lody Śliwka Nałęczowska oferowane są już nie tylko na patyku. Marka wprowadziła na rynek rodzinne warianty – kubek 500 ml i opakowanie 900 ml, które pozwolą dłużej delektować się ulubionymi lodami o smaku popularnych pralin. Nowości to kremowe lody na bazie śmietanki ze śliwkami kandyzowanymi i kawałkami czekolady z sosem ze śliwek kandyzowanych. Nowe produkty z pewnością zostaną docenione nie tylko przez fanów kultowych pralin.

 

Familijnej odsłony doczekały się także lody Jeżyki - oryginalny smak najeżonego bakaliami ciasteczka przeniesiono prosto do opakowania o pojemności 900 ml. Jeżyki 900 ml to oparte na prawdziwej śmietance lody o smaku ciasteczkowym z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi oraz kawałkami mlecznej czekolady Goplana. Doskonałe jako poczęstunek dla bliskich i rodziny.

 

Grześki to kolejna zmrożona pozycja, która doczekała się większej gramatury. Kakaowe lody na bazie prawdziwej śmietanki z czekoladą i kawałkami chrupiących wafelków nawiązują do smaku popularnych wafelków Grześki. Stanowiące idealny mix chrupkości i delikatności, lody Grześki 900 ml to jeszcze więcej możliwości dzielenia się z bliskimi.

 

Lody Grześki 900 ml, Jeżyki 900 ml i Śliwka Nałęczowska 500 ml i 900 ml są już dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Wprowadzeniu nowych gramatur towarzyszą działania promocyjne w prasie handlowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.