Komunikaty PR

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

2020-05-28  |  01:00
Biuro prasowe

Lody inspirowane pralinami Śliwka Nałęczowska, ciastkami Jeżyki oraz wafelkami Grześki szybko zdobyły uznanie konsumentów i trafiły do czołówki bestsellerów w swojej kategorii. Ich sukces sprawił, że firma Colian rozbudowała portfolio o familijne wersje tych produktów. 

 

Lody Śliwka Nałęczowska oferowane są już nie tylko na patyku. Marka wprowadziła na rynek rodzinne warianty – kubek 500 ml i opakowanie 900 ml, które pozwolą dłużej delektować się ulubionymi lodami o smaku popularnych pralin. Nowości to kremowe lody na bazie śmietanki ze śliwkami kandyzowanymi i kawałkami czekolady z sosem ze śliwek kandyzowanych. Nowe produkty z pewnością zostaną docenione nie tylko przez fanów kultowych pralin.

 

Familijnej odsłony doczekały się także lody Jeżyki - oryginalny smak najeżonego bakaliami ciasteczka przeniesiono prosto do opakowania o pojemności 900 ml. Jeżyki 900 ml to oparte na prawdziwej śmietance lody o smaku ciasteczkowym z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi oraz kawałkami mlecznej czekolady Goplana. Doskonałe jako poczęstunek dla bliskich i rodziny.

 

Grześki to kolejna zmrożona pozycja, która doczekała się większej gramatury. Kakaowe lody na bazie prawdziwej śmietanki z czekoladą i kawałkami chrupiących wafelków nawiązują do smaku popularnych wafelków Grześki. Stanowiące idealny mix chrupkości i delikatności, lody Grześki 900 ml to jeszcze więcej możliwości dzielenia się z bliskimi.

 

Lody Grześki 900 ml, Jeżyki 900 ml i Śliwka Nałęczowska 500 ml i 900 ml są już dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Wprowadzeniu nowych gramatur towarzyszą działania promocyjne w prasie handlowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.