Nowość! Gwiazda każdej imprezy - Oranżada Hellena Party
Tego jeszcze nie było! W portfolio Oranżady Hellena pojawił się bezalkoholowy szampan Oranżada Hellena Party, który będzie gwiazdą każdej dziecięcej imprezy! Ten wystrzałowy napój o charakterystycznym landrynkowym smaku oranżady wzbogacony o dodatkową porcję musujących bąbelków pozwoli uczcić doniosłe chwile i najważniejsze momenty życia najmłodszych fanów marki.
Oranżada Hellena to sentymentalny produkt, ale uwielbiany też przez najmłodszych. Grupa docelowa napoju wciąż młodnieje, stąd kolejna propozycja marki dedykowana dzieciom i nastolatkom. Z naszą nową Oranżadą Hellena Party każda impreza będzie wyjątkowa – pełna kultowego smaku i pozytywnie zakręcona – mówi Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian sp. z o.o.
Nowa Oranżada Hellena Party dostępna jest w szklanej butelce o pojemności 0,75 l, wypełnionej niepowtarzalnym smakiem i… musującymi bąbelkami. Imprezowy napój otrzymał kolorowe opakowanie z wyrazistym designem spójnym dla wszystkich produktów marki.
Nowość jest dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Uzyska silne wsparcie w punktach sprzedaży i w postaci zasięgowej kampanii telewizyjnej oraz internetowej.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkt: Oranżada Hellena Party
Pojemność: 0,75 l

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.