Nowość! Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg w nowym opakowaniu
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Na rynku nie brakuje produktów spożywczych, które pod względem wizualnym prezentują się znakomicie. Jednak jeśli dodamy do tego atut w postaci wartości odżywczych, możemy mówić o propozycji kompletnej. Przykładem produktu, którego bogactwo witamin i mikroelementów idzie w parze z nowoczesnym designem jest Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg. Jego 150-gramowe opakowanie zyskało właśnie nową, odświeżoną szatę graficzną.
Marka Eisberg od lat przykłada dużą wagę do opakowań produktów, dbając o ich dopracowany i estetyczny design. W przypadku linii Green Gastro nie było inaczej - szaty graficzne przeszły gruntowny lifting. Dzięki temu idealnie wpisują się w obowiązujące trendy dotyczące projektowania opakowań. Po zastosowanej zmianie zyskaliśmy bardziej przejrzysty i czytelny projekt. Turkusowy pasek na brzegu folii wraz z całą paletą naturalnych zieleni dodatkowo wizualnie podkreślają i oddają zawartość. Ciekawym zabiegiem są elementy rysunkowe – szkice liści, nie pozostawiające wątpliwości co do kategorii produktowej z jaką mamy do czynienia. Jarmuż 150 g jest jedną z ośmiu propozycji z linii Green Gastro, która charakteryzuje się zwiększoną gramaturą – produkty występują bowiem w opakowaniach od 150 g do 500 g. Większe opakowania powstały głównie na potrzeby sektora HoReCa. Poza Jarmużem 150 g linia zawiera Sałatę lodową 150 g, a także sześć pozycji mieszanek sałat pakowanych po 500 g: Toscanę mix, Fitness mix, Bolero mix, Finezję mix, Salsę mix oraz Endivię mix.
O zdrowotnych właściwościach jarmużu wiedziano już w starożytności. W Polsce moda na jarmuż jest stosunkowo młoda. Mimo to, szybko zyskał rzeszę fanów - wszystko to zasługa jego niebanalnego smaku i łatwości łączenia z innymi produktami. Wzrost popularności jarmużu wynika również z prozdrowotnych właściwości - osoby regularnie spożywające jarmuż o wysokiej zawartości antyoksydantów, beta-karotenu oraz witaminy C, są w mniejszym stopniu narażone na choroby nowotworowe. Bardzo popularną formą podania są chipsy jarmużowe, które stanowią świetną alternatywę dla kupnych słonych przekąsek. Jeśli zaś zależy nam aby wydobyć z jarmużu jak najwięcej witamin i mikroelementów wykorzystajmy formę smoothie. Im dokładniej rozdrobnimy liście, tym więcej wartości odżywczych zostanie z nich uwolnionych. Warto pamiętać, że jarmuż z powodzeniem możemy także dusić, blanszować, smażyć, a także zapiekać.
Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg
Gramatura: 150 g
Sugerowana cena: ok. 5 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.