Nowość! Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg w nowym opakowaniu
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Na rynku nie brakuje produktów spożywczych, które pod względem wizualnym prezentują się znakomicie. Jednak jeśli dodamy do tego atut w postaci wartości odżywczych, możemy mówić o propozycji kompletnej. Przykładem produktu, którego bogactwo witamin i mikroelementów idzie w parze z nowoczesnym designem jest Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg. Jego 150-gramowe opakowanie zyskało właśnie nową, odświeżoną szatę graficzną.
Marka Eisberg od lat przykłada dużą wagę do opakowań produktów, dbając o ich dopracowany i estetyczny design. W przypadku linii Green Gastro nie było inaczej - szaty graficzne przeszły gruntowny lifting. Dzięki temu idealnie wpisują się w obowiązujące trendy dotyczące projektowania opakowań. Po zastosowanej zmianie zyskaliśmy bardziej przejrzysty i czytelny projekt. Turkusowy pasek na brzegu folii wraz z całą paletą naturalnych zieleni dodatkowo wizualnie podkreślają i oddają zawartość. Ciekawym zabiegiem są elementy rysunkowe – szkice liści, nie pozostawiające wątpliwości co do kategorii produktowej z jaką mamy do czynienia. Jarmuż 150 g jest jedną z ośmiu propozycji z linii Green Gastro, która charakteryzuje się zwiększoną gramaturą – produkty występują bowiem w opakowaniach od 150 g do 500 g. Większe opakowania powstały głównie na potrzeby sektora HoReCa. Poza Jarmużem 150 g linia zawiera Sałatę lodową 150 g, a także sześć pozycji mieszanek sałat pakowanych po 500 g: Toscanę mix, Fitness mix, Bolero mix, Finezję mix, Salsę mix oraz Endivię mix.
O zdrowotnych właściwościach jarmużu wiedziano już w starożytności. W Polsce moda na jarmuż jest stosunkowo młoda. Mimo to, szybko zyskał rzeszę fanów - wszystko to zasługa jego niebanalnego smaku i łatwości łączenia z innymi produktami. Wzrost popularności jarmużu wynika również z prozdrowotnych właściwości - osoby regularnie spożywające jarmuż o wysokiej zawartości antyoksydantów, beta-karotenu oraz witaminy C, są w mniejszym stopniu narażone na choroby nowotworowe. Bardzo popularną formą podania są chipsy jarmużowe, które stanowią świetną alternatywę dla kupnych słonych przekąsek. Jeśli zaś zależy nam aby wydobyć z jarmużu jak najwięcej witamin i mikroelementów wykorzystajmy formę smoothie. Im dokładniej rozdrobnimy liście, tym więcej wartości odżywczych zostanie z nich uwolnionych. Warto pamiętać, że jarmuż z powodzeniem możemy także dusić, blanszować, smażyć, a także zapiekać.
Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg
Gramatura: 150 g
Sugerowana cena: ok. 5 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.