Nowość! Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg w nowym opakowaniu
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Na rynku nie brakuje produktów spożywczych, które pod względem wizualnym prezentują się znakomicie. Jednak jeśli dodamy do tego atut w postaci wartości odżywczych, możemy mówić o propozycji kompletnej. Przykładem produktu, którego bogactwo witamin i mikroelementów idzie w parze z nowoczesnym designem jest Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg. Jego 150-gramowe opakowanie zyskało właśnie nową, odświeżoną szatę graficzną.
Marka Eisberg od lat przykłada dużą wagę do opakowań produktów, dbając o ich dopracowany i estetyczny design. W przypadku linii Green Gastro nie było inaczej - szaty graficzne przeszły gruntowny lifting. Dzięki temu idealnie wpisują się w obowiązujące trendy dotyczące projektowania opakowań. Po zastosowanej zmianie zyskaliśmy bardziej przejrzysty i czytelny projekt. Turkusowy pasek na brzegu folii wraz z całą paletą naturalnych zieleni dodatkowo wizualnie podkreślają i oddają zawartość. Ciekawym zabiegiem są elementy rysunkowe – szkice liści, nie pozostawiające wątpliwości co do kategorii produktowej z jaką mamy do czynienia. Jarmuż 150 g jest jedną z ośmiu propozycji z linii Green Gastro, która charakteryzuje się zwiększoną gramaturą – produkty występują bowiem w opakowaniach od 150 g do 500 g. Większe opakowania powstały głównie na potrzeby sektora HoReCa. Poza Jarmużem 150 g linia zawiera Sałatę lodową 150 g, a także sześć pozycji mieszanek sałat pakowanych po 500 g: Toscanę mix, Fitness mix, Bolero mix, Finezję mix, Salsę mix oraz Endivię mix.
O zdrowotnych właściwościach jarmużu wiedziano już w starożytności. W Polsce moda na jarmuż jest stosunkowo młoda. Mimo to, szybko zyskał rzeszę fanów - wszystko to zasługa jego niebanalnego smaku i łatwości łączenia z innymi produktami. Wzrost popularności jarmużu wynika również z prozdrowotnych właściwości - osoby regularnie spożywające jarmuż o wysokiej zawartości antyoksydantów, beta-karotenu oraz witaminy C, są w mniejszym stopniu narażone na choroby nowotworowe. Bardzo popularną formą podania są chipsy jarmużowe, które stanowią świetną alternatywę dla kupnych słonych przekąsek. Jeśli zaś zależy nam aby wydobyć z jarmużu jak najwięcej witamin i mikroelementów wykorzystajmy formę smoothie. Im dokładniej rozdrobnimy liście, tym więcej wartości odżywczych zostanie z nich uwolnionych. Warto pamiętać, że jarmuż z powodzeniem możemy także dusić, blanszować, smażyć, a także zapiekać.
Jarmuż z linii Green Gastro marki Eisberg
Gramatura: 150 g
Sugerowana cena: ok. 5 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.