Komunikaty PR

Nowość! Linia wegańskich soków i smoothies HPP marki Eisberg

2020-07-02  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Marka Eisberg nie przestaje zaskakiwać swoich Klientów. Niedługo po wprowadzeniu do oferty linii BIO sałat, przyszła kolej na następne nowości. Tym razem smakosze i zwolennicy zdrowego stylu życia mają okazję spróbować w 100% naturalnych, zimnotłoczonych i wegańskich soków oraz smoothies HPP.

Soczyste nowości

Tym, co niewątpliwie zasługuje na podkreślenie, jest technologia produkcji. Nowe soki oraz smoothies powstały bowiem w oparciu o nowoczesną metodę utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia – HPP. Jakie są jej zalety? Przede wszystkim tłoczone na zimno produkty, w odróżnieniu od tych poddanych pasteryzacji,  zachowują cenne witaminy, wartości odżywcze oraz walory smakowe. Są w 100% naturalne i lekkostrawne. Dodatkowo zastosowana nowoczesna technologia HPP ma wpływ na wydłużenie terminu przydatności do spożycia - soki i smoothies od Eisberga to gwarancja świeżości przez ponad 3 miesiące. Kolejną zaletą jest zachowanie bezpieczeństwa produktu, a także zredukowana liczba drobnoustrojów.

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to wegańskie propozycje - ich skład stanowią mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Wszystko na bazie specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców. Dostępne są w czterech zróżnicowanych wersjach smakowych. Do wyboru mamy dwa soki: Green i Orange oraz dwa smoothies: Purple i Tropical. Wszystkie produkty zamknięte są w ergonomicznych, estetycznych i nowoczesnych butelkach o pojemności 250 ml.

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg to prosty, a na dodatek smaczny sposób na dostarczenie organizmowi cennych witamin i minerałów. Bez konieczności zakupu dodatkowych sprzętów zyskujemy świeży, w 100% naturalny, tłoczony na zimno sok bądź smoothie. Dlatego też warto, by eliksiry zdrowia i młodości stały się codziennym elementem zbilansowanej diety. 

 

Soki i smoothies HPP marki Eisberg

Wersje smakowe:

Purple Smoothie - ekstrakt z guarany, przecier bananowy, przecier jabłkowy, przecier truskawkowy, przecier z borówek amerykańskich, przecier z czarnej porzeczki, sok jabłkowy

Green Juice - przecier jabłkowy, sok ananasowy, sok cytrynowy, sok z ogórków, sok z selera, sok ze szpinaku

Tropical Smoothie - przecier bananowy, przecier z mango, sok jabłkowy, sok z marakui

Orange Juice – sok pomarańczowy

Pojemność: 250 ml

 

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.