Komunikaty PR

NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

2020-04-20  |  14:00
Biuro prasowe

Spółka Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów lodów i marki Grześki. Po sukcesie produktów Grześki w czekoladzie deserowej na patyku i w rożku, firma wprowadza na rynek nowy smak lodów sygnowany marką Grześki. Tegoroczną nowością są zmrożone Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku.

Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to lody kakaowe w czekoladzie mlecznej z kawałkami wafli. Posiadają najważniejsze atrybuty Grześków: chrupiący wafelek, kakaowy smak i wysokiej jakości czekoladę. Inspiracją do ich stworzenia był wafelek Grześki z delikatnym kremem kakaowym oblany pyszną czekoladą mleczną Goplana.

Impulsowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to kolejna odpowiedź firmy Colian na trendy i zapotrzebowania konsumentów, którzy coraz częściej kierują się jakością i smakiem lodów, testują oryginalne połączenia oraz sięgają po lody inspirowane ich ulubionymi słodyczami. W impulsowym portfolio spółki znajdują się również najeżone bakaliami lody Jeżyki (na patyku), lody Oranżada Hellena o autentycznym landrynkowym smaku kultowej czerwonej oranżady (na patyku, świderek i tuba) oraz wspomniane uwodzące kakaowym smakiem lody Grześki w czekoladzie deserowej (na patyku i w rożku).

Lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sprzedaży. Nowość uzyska wsparcie w prasie handlowej i  w punktach sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Grześki

Produkt: Grześki w czekoladzie mlecznej

Pojemność: 100 ml

Cena rekomendowana: 3,59 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.