Komunikaty PR

NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

2020-04-20  |  14:00
Biuro prasowe

Spółka Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów lodów i marki Grześki. Po sukcesie produktów Grześki w czekoladzie deserowej na patyku i w rożku, firma wprowadza na rynek nowy smak lodów sygnowany marką Grześki. Tegoroczną nowością są zmrożone Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku.

Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to lody kakaowe w czekoladzie mlecznej z kawałkami wafli. Posiadają najważniejsze atrybuty Grześków: chrupiący wafelek, kakaowy smak i wysokiej jakości czekoladę. Inspiracją do ich stworzenia był wafelek Grześki z delikatnym kremem kakaowym oblany pyszną czekoladą mleczną Goplana.

Impulsowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to kolejna odpowiedź firmy Colian na trendy i zapotrzebowania konsumentów, którzy coraz częściej kierują się jakością i smakiem lodów, testują oryginalne połączenia oraz sięgają po lody inspirowane ich ulubionymi słodyczami. W impulsowym portfolio spółki znajdują się również najeżone bakaliami lody Jeżyki (na patyku), lody Oranżada Hellena o autentycznym landrynkowym smaku kultowej czerwonej oranżady (na patyku, świderek i tuba) oraz wspomniane uwodzące kakaowym smakiem lody Grześki w czekoladzie deserowej (na patyku i w rożku).

Lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sprzedaży. Nowość uzyska wsparcie w prasie handlowej i  w punktach sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Grześki

Produkt: Grześki w czekoladzie mlecznej

Pojemność: 100 ml

Cena rekomendowana: 3,59 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.