NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

Spółka Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów lodów i marki Grześki. Po sukcesie produktów Grześki w czekoladzie deserowej na patyku i w rożku, firma wprowadza na rynek nowy smak lodów sygnowany marką Grześki. Tegoroczną nowością są zmrożone Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku.
Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to lody kakaowe w czekoladzie mlecznej z kawałkami wafli. Posiadają najważniejsze atrybuty Grześków: chrupiący wafelek, kakaowy smak i wysokiej jakości czekoladę. Inspiracją do ich stworzenia był wafelek Grześki z delikatnym kremem kakaowym oblany pyszną czekoladą mleczną Goplana.
Impulsowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to kolejna odpowiedź firmy Colian na trendy i zapotrzebowania konsumentów, którzy coraz częściej kierują się jakością i smakiem lodów, testują oryginalne połączenia oraz sięgają po lody inspirowane ich ulubionymi słodyczami. W impulsowym portfolio spółki znajdują się również najeżone bakaliami lody Jeżyki (na patyku), lody Oranżada Hellena o autentycznym landrynkowym smaku kultowej czerwonej oranżady (na patyku, świderek i tuba) oraz wspomniane uwodzące kakaowym smakiem lody Grześki w czekoladzie deserowej (na patyku i w rożku).
Lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sprzedaży. Nowość uzyska wsparcie w prasie handlowej i w punktach sprzedaży.
Producent: Colian
Marka: Grześki
Produkt: Grześki w czekoladzie mlecznej
Pojemność: 100 ml
Cena rekomendowana: 3,59 zł

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.