Komunikaty PR

NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

2020-04-20  |  14:00
Biuro prasowe

Spółka Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów lodów i marki Grześki. Po sukcesie produktów Grześki w czekoladzie deserowej na patyku i w rożku, firma wprowadza na rynek nowy smak lodów sygnowany marką Grześki. Tegoroczną nowością są zmrożone Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku.

Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to lody kakaowe w czekoladzie mlecznej z kawałkami wafli. Posiadają najważniejsze atrybuty Grześków: chrupiący wafelek, kakaowy smak i wysokiej jakości czekoladę. Inspiracją do ich stworzenia był wafelek Grześki z delikatnym kremem kakaowym oblany pyszną czekoladą mleczną Goplana.

Impulsowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to kolejna odpowiedź firmy Colian na trendy i zapotrzebowania konsumentów, którzy coraz częściej kierują się jakością i smakiem lodów, testują oryginalne połączenia oraz sięgają po lody inspirowane ich ulubionymi słodyczami. W impulsowym portfolio spółki znajdują się również najeżone bakaliami lody Jeżyki (na patyku), lody Oranżada Hellena o autentycznym landrynkowym smaku kultowej czerwonej oranżady (na patyku, świderek i tuba) oraz wspomniane uwodzące kakaowym smakiem lody Grześki w czekoladzie deserowej (na patyku i w rożku).

Lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sprzedaży. Nowość uzyska wsparcie w prasie handlowej i  w punktach sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Grześki

Produkt: Grześki w czekoladzie mlecznej

Pojemność: 100 ml

Cena rekomendowana: 3,59 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.