Komunikaty PR

NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku

2020-04-20  |  14:00
Biuro prasowe

Spółka Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów lodów i marki Grześki. Po sukcesie produktów Grześki w czekoladzie deserowej na patyku i w rożku, firma wprowadza na rynek nowy smak lodów sygnowany marką Grześki. Tegoroczną nowością są zmrożone Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku.

Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to lody kakaowe w czekoladzie mlecznej z kawałkami wafli. Posiadają najważniejsze atrybuty Grześków: chrupiący wafelek, kakaowy smak i wysokiej jakości czekoladę. Inspiracją do ich stworzenia był wafelek Grześki z delikatnym kremem kakaowym oblany pyszną czekoladą mleczną Goplana.

Impulsowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku to kolejna odpowiedź firmy Colian na trendy i zapotrzebowania konsumentów, którzy coraz częściej kierują się jakością i smakiem lodów, testują oryginalne połączenia oraz sięgają po lody inspirowane ich ulubionymi słodyczami. W impulsowym portfolio spółki znajdują się również najeżone bakaliami lody Jeżyki (na patyku), lody Oranżada Hellena o autentycznym landrynkowym smaku kultowej czerwonej oranżady (na patyku, świderek i tuba) oraz wspomniane uwodzące kakaowym smakiem lody Grześki w czekoladzie deserowej (na patyku i w rożku).

Lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sprzedaży. Nowość uzyska wsparcie w prasie handlowej i  w punktach sprzedaży.

Producent: Colian

Marka: Grześki

Produkt: Grześki w czekoladzie mlecznej

Pojemność: 100 ml

Cena rekomendowana: 3,59 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.