Nowość – Majonez WINIARY w wersji wegańskiej
Wiele osób nie wyobraża sobie Świąt bez sałatki jarzynowej, śledzi czy pysznych ciast, na bazie majonezu. Jeśli jesteście miłośnikami kuchni roślinnej lub zdecydowaliście się ograniczać produkty odzwierzęce w swojej diecie – nadal możecie cieszyć się pełnią smaku ulubionych potraw. WINIARY, rynkowy lider w kategorii majonezów, odpowiadając na oczekiwania konsumentów wprowadził Majonez Wegański. Nowość jest dostępna w sklepach.
Bezmięsna alternatywa, pełny smak!
Coraz więcej Polaków decyduje się na korzystanie z wegetariańskich i wegańskich rozwiązań żywieniowych, urozmaicając swoją dietę. Według raportu ProVeg Polska[1] rynek roślinnych alternatyw w Polsce rośnie bardzo szybko, już 24% polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6% stosuje dietę roślinną. Konsumenci oczekują możliwości wyboru i opcji dostosowanej do każdego domownika w ich rodzinie. WINIARY, jako lider w kategorii majonezów, odpowiada na te potrzeby i prezentuje Majonez Wegański – idealny wybór dla wszystkich, którzy w okresie Świąt i nie tylko, pragną cieszyć się pełnym smakiem potraw, bez rezygnacji z ulubionych dodatków.
Innowacyjna receptura
Majonez Wegański od WINIARY to produkt stworzony z myślą o świadomych konsumentach. Nie zawiera jaj, za to jest bogaty w kwasy Omega-3, bezglutenowy i wolny od konserwantów. Charakteryzuje go delikatny smak, a tym samym nie brakuje mu gęstej, kremowej konsystencji, z której zasłynął kultowy Majonez Dekoracyjny WINIARY. To doskonały dodatek do sałatek, kanapek, wegetariańskich burgerów, frytek czy warzyw.
Certyfikat V-label potwierdzeniem jakości
Mając na uwadze rosnące zapotrzebowanie na produkty bez składników pochodzenia zwierzęcego, Majonez Wegański WINIARY zdobył certyfikat V-label. Uznany na globalną skalę symbol stanowi prosty i rzetelny przewodnik ułatwiający dokonywanie zakupów oraz jest gwarancją, że produkt spełnia najwyższe standardy. Certyfikat V-label został odznaką jakości dla produktów i usług z zakresu weganizmu i wegetarianizmu na całym świecie.
Więcej szczegółów na temat nowości, a także świąteczne inspiracje kulinarne i przepisy z wykorzystaniem majonezów WINIARY można znaleźć na stronie: https://majonezdekoracyjny.pl/
[1] Źródło: https://proveg.com/pl/plant-based-food-in-poland/
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.