Komunikaty PR

Nowość na rynku: woda nabiera smaku z Waterdrop

2020-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.21 MB )

Waterdrop

Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku.

Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, łączy w sobie to, co najlepsze ze starannie wyselekcjonowanych owoców, ziół i innych roślin. Wszystkie składniki są w naturalny sposób suszone i odwadniane, dzięki czemu zachowują dobroczynne właściwości w skoncentrowanej formie.

Naturalne piękno, spokój ducha i zdrowa energia

Waterdrop oferuje smaki całego świata: od słodkich po ziołowe - to zasługa składników takich jak afrykański baobab, indyjska moringa, czy azjatycka acaia. Poszczególne smaki mają także różne działanie: wspomagają naturalne piękno, dostarczają zdrową dawkę energii lub przynoszą ukojenie i relaks.

W ofercie marki znajduje się dziewięć rodzajów kostek:

  • Glow (mango, opuncja, karczoch),
  • Youth (brzoskwinia, imbir, żeń-szeń, mniszek),
  • Relax (hibiskus, acerola, aronia),
  • Zen (karambola, biała herbata, trawa cytrynowa),
  • Boost (czarna porzeczka, czarny bez, açaí),
  • Clean (owoce jałowca z nutą świeżej pokrzywy oraz tymianek, szałwia i chmiel),
  • Focus (baobab, acorola, limetka),
  • Defence (żurawina, dzika róża, moringa),
  • oraz Nero (guarana, pączki jeżyn, węgiel aktywny, naturalna kofeina).

Każdemu z nich towarzyszy dedykowana seria akcesoriów.

Ekologiczne dodatki – piękny design

Akcesoria marki odznaczają się najwyższej klasy designem, który zamienia zwykłe przedmioty codziennego użytku w piękne dodatki. Mikrodrinkom Waterdrop towarzyszą szklane i metalowe butelki wielokrotnego użytku, a także bambusowe słomki, bawełniane torby, szklanki i inne designerskie akcesoria. Twórcy kostek pragną, by ich produkty były elementem zdrowego trybu życia, wspomagały nawadnianie organizmu i jednocześnie stały się częścią każdej torebki, biura i domowego zacisza.

Smak świeżych owoców zawsze w zasięgu ręki

Mikrodrinki Waterdrop mają geometryczny kształt kostki, która mieści się w szyjce dowolnej butelki. Produkt został zaprojektowany i stworzony we współpracy z ekspertami branży spożywczej i napojów oraz sektora zdrowia. Jego sekret tkwi w ekstraktach z owoców i roślin, które rozpuszczają się w zetknięciu z wodą, dzięki czemu w odróżnieniu od tradycyjnych napojów, nie tracą swoich wartości z powodu długiego przechowywania albo kontaktu ze słońcem. Dodatkowo każda z kostek zapakowana jest oddzielnie, co gwarantuje maksymalną świeżość i bezpieczeństwo. Kompaktowy kształt mikrodrinków Waterdrop sprawia, że możesz je zabrać ze sobą zawsze i wszędzie – do pracy, na spacer, siłownię czy spotkanie z przyjaciółmi.

Produkty marki dostępne są na rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim, czeskim, słowackim, amerykańskim oraz brytyjskim i na rynkach skandynawskich, a od tego roku także na  rynku polskim.

Mikrodrinki Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria: butelki, torby bawełniane, bambusowe słomki czy szklanki i karafki, można kupić w sklepie producenta.

Cena za opakowanie 12 kostek: 29,99 zł

Cena za butelkę: od 93,49 zł

Facebook: https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Instagram: https://www.instagram.com/waterdrop/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.