Komunikaty PR

Nowość na rynku: woda nabiera smaku z Waterdrop

2020-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.21 MB )

Waterdrop

Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku.

Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, łączy w sobie to, co najlepsze ze starannie wyselekcjonowanych owoców, ziół i innych roślin. Wszystkie składniki są w naturalny sposób suszone i odwadniane, dzięki czemu zachowują dobroczynne właściwości w skoncentrowanej formie.

Naturalne piękno, spokój ducha i zdrowa energia

Waterdrop oferuje smaki całego świata: od słodkich po ziołowe - to zasługa składników takich jak afrykański baobab, indyjska moringa, czy azjatycka acaia. Poszczególne smaki mają także różne działanie: wspomagają naturalne piękno, dostarczają zdrową dawkę energii lub przynoszą ukojenie i relaks.

W ofercie marki znajduje się dziewięć rodzajów kostek:

  • Glow (mango, opuncja, karczoch),
  • Youth (brzoskwinia, imbir, żeń-szeń, mniszek),
  • Relax (hibiskus, acerola, aronia),
  • Zen (karambola, biała herbata, trawa cytrynowa),
  • Boost (czarna porzeczka, czarny bez, açaí),
  • Clean (owoce jałowca z nutą świeżej pokrzywy oraz tymianek, szałwia i chmiel),
  • Focus (baobab, acorola, limetka),
  • Defence (żurawina, dzika róża, moringa),
  • oraz Nero (guarana, pączki jeżyn, węgiel aktywny, naturalna kofeina).

Każdemu z nich towarzyszy dedykowana seria akcesoriów.

Ekologiczne dodatki – piękny design

Akcesoria marki odznaczają się najwyższej klasy designem, który zamienia zwykłe przedmioty codziennego użytku w piękne dodatki. Mikrodrinkom Waterdrop towarzyszą szklane i metalowe butelki wielokrotnego użytku, a także bambusowe słomki, bawełniane torby, szklanki i inne designerskie akcesoria. Twórcy kostek pragną, by ich produkty były elementem zdrowego trybu życia, wspomagały nawadnianie organizmu i jednocześnie stały się częścią każdej torebki, biura i domowego zacisza.

Smak świeżych owoców zawsze w zasięgu ręki

Mikrodrinki Waterdrop mają geometryczny kształt kostki, która mieści się w szyjce dowolnej butelki. Produkt został zaprojektowany i stworzony we współpracy z ekspertami branży spożywczej i napojów oraz sektora zdrowia. Jego sekret tkwi w ekstraktach z owoców i roślin, które rozpuszczają się w zetknięciu z wodą, dzięki czemu w odróżnieniu od tradycyjnych napojów, nie tracą swoich wartości z powodu długiego przechowywania albo kontaktu ze słońcem. Dodatkowo każda z kostek zapakowana jest oddzielnie, co gwarantuje maksymalną świeżość i bezpieczeństwo. Kompaktowy kształt mikrodrinków Waterdrop sprawia, że możesz je zabrać ze sobą zawsze i wszędzie – do pracy, na spacer, siłownię czy spotkanie z przyjaciółmi.

Produkty marki dostępne są na rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim, czeskim, słowackim, amerykańskim oraz brytyjskim i na rynkach skandynawskich, a od tego roku także na  rynku polskim.

Mikrodrinki Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria: butelki, torby bawełniane, bambusowe słomki czy szklanki i karafki, można kupić w sklepie producenta.

Cena za opakowanie 12 kostek: 29,99 zł

Cena za butelkę: od 93,49 zł

Facebook: https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Instagram: https://www.instagram.com/waterdrop/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.