Komunikaty PR

Nowość na rynku: woda nabiera smaku z Waterdrop

2020-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.21 MB )

Waterdrop

Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku.

Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, łączy w sobie to, co najlepsze ze starannie wyselekcjonowanych owoców, ziół i innych roślin. Wszystkie składniki są w naturalny sposób suszone i odwadniane, dzięki czemu zachowują dobroczynne właściwości w skoncentrowanej formie.

Naturalne piękno, spokój ducha i zdrowa energia

Waterdrop oferuje smaki całego świata: od słodkich po ziołowe - to zasługa składników takich jak afrykański baobab, indyjska moringa, czy azjatycka acaia. Poszczególne smaki mają także różne działanie: wspomagają naturalne piękno, dostarczają zdrową dawkę energii lub przynoszą ukojenie i relaks.

W ofercie marki znajduje się dziewięć rodzajów kostek:

  • Glow (mango, opuncja, karczoch),
  • Youth (brzoskwinia, imbir, żeń-szeń, mniszek),
  • Relax (hibiskus, acerola, aronia),
  • Zen (karambola, biała herbata, trawa cytrynowa),
  • Boost (czarna porzeczka, czarny bez, açaí),
  • Clean (owoce jałowca z nutą świeżej pokrzywy oraz tymianek, szałwia i chmiel),
  • Focus (baobab, acorola, limetka),
  • Defence (żurawina, dzika róża, moringa),
  • oraz Nero (guarana, pączki jeżyn, węgiel aktywny, naturalna kofeina).

Każdemu z nich towarzyszy dedykowana seria akcesoriów.

Ekologiczne dodatki – piękny design

Akcesoria marki odznaczają się najwyższej klasy designem, który zamienia zwykłe przedmioty codziennego użytku w piękne dodatki. Mikrodrinkom Waterdrop towarzyszą szklane i metalowe butelki wielokrotnego użytku, a także bambusowe słomki, bawełniane torby, szklanki i inne designerskie akcesoria. Twórcy kostek pragną, by ich produkty były elementem zdrowego trybu życia, wspomagały nawadnianie organizmu i jednocześnie stały się częścią każdej torebki, biura i domowego zacisza.

Smak świeżych owoców zawsze w zasięgu ręki

Mikrodrinki Waterdrop mają geometryczny kształt kostki, która mieści się w szyjce dowolnej butelki. Produkt został zaprojektowany i stworzony we współpracy z ekspertami branży spożywczej i napojów oraz sektora zdrowia. Jego sekret tkwi w ekstraktach z owoców i roślin, które rozpuszczają się w zetknięciu z wodą, dzięki czemu w odróżnieniu od tradycyjnych napojów, nie tracą swoich wartości z powodu długiego przechowywania albo kontaktu ze słońcem. Dodatkowo każda z kostek zapakowana jest oddzielnie, co gwarantuje maksymalną świeżość i bezpieczeństwo. Kompaktowy kształt mikrodrinków Waterdrop sprawia, że możesz je zabrać ze sobą zawsze i wszędzie – do pracy, na spacer, siłownię czy spotkanie z przyjaciółmi.

Produkty marki dostępne są na rynkach: niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim, czeskim, słowackim, amerykańskim oraz brytyjskim i na rynkach skandynawskich, a od tego roku także na  rynku polskim.

Mikrodrinki Waterdrop oraz towarzyszące im akcesoria: butelki, torby bawełniane, bambusowe słomki czy szklanki i karafki, można kupić w sklepie producenta.

Cena za opakowanie 12 kostek: 29,99 zł

Cena za butelkę: od 93,49 zł

Facebook: https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Instagram: https://www.instagram.com/waterdrop/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.