Nowość od Danio – najbardziej kremowy jogurt pitny na rynku
24/7 Communication
ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
alicja.wincenciuk|247.com.pl| |alicja.wincenciuk|247.com.pl
+48 731 940 247
https://247.com.pl/
Danio znalazło kolejną metodę na mały głód! W sklepach właśnie pojawiła się zupełna nowość w portfolio marki – kremowy jogurt pitny Danio w wygodnej butelce. To pyszna i pożywna przekąska bogata w białko i wapń, stworzona m.in. z myślą o aktywnych konsumentach poszukujących wygodnych rozwiązań. Nowy produkt dostępny jest w czterech atrakcyjnych smakach i zachwyca najbardziej kremową formułą wśród dostępnych jogurtów pitnych[1]. Napiłbyś się Danio?
Na wielbicieli Danio, a także jogurtów pitnych, czeka zupełna nowość – najbardziej kremowy jogurt pitny na rynku[2] dostępny w poręcznej butelce. Tym samym oferta marki, w której dotychczas dostępne były wyłącznie serki homogenizowane, rozszerza się o produkty z nowej kategorii. – Danio od lat cieszy się dużą popularnością. Nasze serki dostępne są w niemal co drugim polskim gospodarstwie domowym[3]. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale także motywacja do dalszego rozwoju naszego portfolio. Stale obserwujemy trendy i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, którym chcemy dawać jeszcze więcej możliwości wyboru. A jak pokazują badania, jogurty pitne zyskują na popularności – w 2023 roku segment ten urósł wolumenowo o ponad 4% rok do roku, a wartość ich sprzedaży wzrosła o blisko 20%[4] – mówi Agata Szymańska, menedżer marki Danio.
Kremowy jogurt pitny od Danio dostępny jest w poręcznych butelkach o pojemności 270 ml. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków. Wśród nich jest klasyczna wanilia, tropikalne mango oraz ciasteczko – smaki dobrze znane z serków homogenizowanych Danio. Jest również nowy w portfolio marki owocowy duet – smak truskawka-jagoda.
Najbardziej kremowy jogurt na rynku
Niepodważalnym atutem jogurtu pitnego Danio jest jego kremowość. Aż 81% konsumentów zgadza się ze stwierdzeniem, że nowość od Danio jest „ekstremalnie kremowa”[5]. Skąd bierze się ta wyjątkowa konsystencja? Stoją za nią trzy elementy: obecność żywych kultur bakterii, proces technologiczny zastosowany przy jego produkcji oraz wysoka zawartość białka.
Ten ostatni element sprawia dodatkowo, że jogurt pitny Danio jest pożywną przekąską, która zaspokoi poczucie małego głodu. Jedno 270-mililitrowe opakowanie zawiera w sobie blisko 10 gramów białka, co odpowiada prawie jednej piątej (19%) referencyjnej wartości spożycia tego składnika dla osoby dorosłej oraz 347 miligramów wapnia stanowiące 43% referencyjnej wartości jego spożycia. – Białko pomaga utrzymać masę mięśniową oraz przyczynia się do jej wzrostu, zaś wapń pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów. W połączeniu z niską zawartością tłuszczu, jogurt pitny Danio jest idealną propozycją szczególnie dla aktywnych młodych dorosłych. To pełnowartościowa przekąska, która wesprze ich działający na najwyższych obrotach organizm* – dodaje Agata Szymańska.
Wygodna butelka towarzyszem zabieganego dnia
Atuty jogurtu pitnego Danio nie kończą się na jego kremowości, wysokiej zawartości białka oraz wapnia, czy różnorodności dostępnych smaków. Nowy wariant to również wygoda spożycia, jaką daje opakowanie w formie zgrabnej butelki. Mały głód nie dopadnie już nikogo. W drodze do pracy, szkoły, na uczelnię czy w biegu po mieście pomiędzy kolejnymi obowiązkami – po jogurt pitny Danio można sięgnąć w każdej sytuacji, bo nie wymaga użycia łyżeczki.
* Należy pamiętać, że ważna jest zbilansowana i zróżnicowana dieta oraz zdrowy styl życia.
[1] Badanie superiority Danone, realizowane przez IQS, sierpień 2023, próba: 720 konsumentów. Więcej informacji na www.danio.com.pl
[2] Jak wyżej
[3] Danone za Consumer Panel Services Poland, Panel Gospodarstw Domowych; Kategoria: Serki Homogenizowane; Grupa populacyjna: Cała populacja gospodarstw domowych w Polsce; Rynek: cała Polska; Fakt: penetracja; Produkt: Danio; Okres: cały rok 2023
[4] Danone za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Total Polska (Food), Zmiana sprzedaży wartościowej i wolumenowej w skumulowanym okresie tydzień 1- tydzień 52 2023, kategoria: świeże produkty mleczne, segment: jogurty pitne.
[5] Badanie superiority Danone, realizowane przez IQS, sierpień 2023, próba: 720 konsumentów. Więcej informacji na www.danio.com.pl
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.