Nowość od Danio – najbardziej kremowy jogurt pitny na rynku
24/7 Communication
ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
alicja.wincenciuk|247.com.pl| |alicja.wincenciuk|247.com.pl
+48 731 940 247
https://247.com.pl/
Danio znalazło kolejną metodę na mały głód! W sklepach właśnie pojawiła się zupełna nowość w portfolio marki – kremowy jogurt pitny Danio w wygodnej butelce. To pyszna i pożywna przekąska bogata w białko i wapń, stworzona m.in. z myślą o aktywnych konsumentach poszukujących wygodnych rozwiązań. Nowy produkt dostępny jest w czterech atrakcyjnych smakach i zachwyca najbardziej kremową formułą wśród dostępnych jogurtów pitnych[1]. Napiłbyś się Danio?
Na wielbicieli Danio, a także jogurtów pitnych, czeka zupełna nowość – najbardziej kremowy jogurt pitny na rynku[2] dostępny w poręcznej butelce. Tym samym oferta marki, w której dotychczas dostępne były wyłącznie serki homogenizowane, rozszerza się o produkty z nowej kategorii. – Danio od lat cieszy się dużą popularnością. Nasze serki dostępne są w niemal co drugim polskim gospodarstwie domowym[3]. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale także motywacja do dalszego rozwoju naszego portfolio. Stale obserwujemy trendy i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, którym chcemy dawać jeszcze więcej możliwości wyboru. A jak pokazują badania, jogurty pitne zyskują na popularności – w 2023 roku segment ten urósł wolumenowo o ponad 4% rok do roku, a wartość ich sprzedaży wzrosła o blisko 20%[4] – mówi Agata Szymańska, menedżer marki Danio.
Kremowy jogurt pitny od Danio dostępny jest w poręcznych butelkach o pojemności 270 ml. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków. Wśród nich jest klasyczna wanilia, tropikalne mango oraz ciasteczko – smaki dobrze znane z serków homogenizowanych Danio. Jest również nowy w portfolio marki owocowy duet – smak truskawka-jagoda.
Najbardziej kremowy jogurt na rynku
Niepodważalnym atutem jogurtu pitnego Danio jest jego kremowość. Aż 81% konsumentów zgadza się ze stwierdzeniem, że nowość od Danio jest „ekstremalnie kremowa”[5]. Skąd bierze się ta wyjątkowa konsystencja? Stoją za nią trzy elementy: obecność żywych kultur bakterii, proces technologiczny zastosowany przy jego produkcji oraz wysoka zawartość białka.
Ten ostatni element sprawia dodatkowo, że jogurt pitny Danio jest pożywną przekąską, która zaspokoi poczucie małego głodu. Jedno 270-mililitrowe opakowanie zawiera w sobie blisko 10 gramów białka, co odpowiada prawie jednej piątej (19%) referencyjnej wartości spożycia tego składnika dla osoby dorosłej oraz 347 miligramów wapnia stanowiące 43% referencyjnej wartości jego spożycia. – Białko pomaga utrzymać masę mięśniową oraz przyczynia się do jej wzrostu, zaś wapń pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów. W połączeniu z niską zawartością tłuszczu, jogurt pitny Danio jest idealną propozycją szczególnie dla aktywnych młodych dorosłych. To pełnowartościowa przekąska, która wesprze ich działający na najwyższych obrotach organizm* – dodaje Agata Szymańska.
Wygodna butelka towarzyszem zabieganego dnia
Atuty jogurtu pitnego Danio nie kończą się na jego kremowości, wysokiej zawartości białka oraz wapnia, czy różnorodności dostępnych smaków. Nowy wariant to również wygoda spożycia, jaką daje opakowanie w formie zgrabnej butelki. Mały głód nie dopadnie już nikogo. W drodze do pracy, szkoły, na uczelnię czy w biegu po mieście pomiędzy kolejnymi obowiązkami – po jogurt pitny Danio można sięgnąć w każdej sytuacji, bo nie wymaga użycia łyżeczki.
* Należy pamiętać, że ważna jest zbilansowana i zróżnicowana dieta oraz zdrowy styl życia.
[1] Badanie superiority Danone, realizowane przez IQS, sierpień 2023, próba: 720 konsumentów. Więcej informacji na www.danio.com.pl
[2] Jak wyżej
[3] Danone za Consumer Panel Services Poland, Panel Gospodarstw Domowych; Kategoria: Serki Homogenizowane; Grupa populacyjna: Cała populacja gospodarstw domowych w Polsce; Rynek: cała Polska; Fakt: penetracja; Produkt: Danio; Okres: cały rok 2023
[4] Danone za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Total Polska (Food), Zmiana sprzedaży wartościowej i wolumenowej w skumulowanym okresie tydzień 1- tydzień 52 2023, kategoria: świeże produkty mleczne, segment: jogurty pitne.
[5] Badanie superiority Danone, realizowane przez IQS, sierpień 2023, próba: 720 konsumentów. Więcej informacji na www.danio.com.pl

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.