Nowość od Helcom Premium! Sałatki z tuńczykiem z wyjątkowymi dodatkami.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Zostań łowcą smaku! Marka Helcom Premium prezentuje nową serię produktów — rybne sałatki z tuńczykiem w roli głównej i starannie dobranymi dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które możesz zabrać wszędzie — spróbuj już dziś.
Smak
Tuńczyk to klasyczny produkt, który od lat gości na polskich stołach. Serwowany jest zarówno w daniach obiadowych, sałatkach, jak i przekąskach. Właśnie ta morska ryba z rodziny makrelowatych stanowi bazę dla pysznych gotowych dań od Helcom Premium.
Sekret smaku nowych sałatek tkwi w doborze aromatycznych przypraw i zdrowych, warzywnych dodatków, które świetnie komponują się ze smakiem tuńczyka. Te niebanalne połączenia smakowe mogą pozytywnie zaskoczyć niejedno podniebienie. W nowej serii produktów znalazły trzy zestawy smakowe:
- Sałatka z tuńczykiem, czarną fasolą, kukurydzą i czarnuszką
- Sałatka z tuńczykiem, czerwoną fasolą, groszkiem i czarnym sezamem
- Sałatka z tuńczykiem, czarną soczewicą, oliwkami i suszonymi pomidorami
Jakość
Nowe sałatki marki Helcom Premium są przygotowane ze starannie dobranych składników — najwyższej jakości ryb, świeżych warzyw i aromatycznych przypraw.
Co więcej, charakteryzują się wysoką zawartością kwasów Omega-3. Ta rybna przekąska to nie tylko danie, które zaspokoi głód, ale również pożywny posiłek dostarczający organizmowi, to co najlepsze.
Marka Helcom Premium znana jest z wysokiej jakości produktów i niebanalnych połączeń smakowych. W jej ofercie można znaleźć również pasty rybne w różnych odsłonach, czy oliwki grillowane, nadziewane czosnkiem, czerwoną papryką lub jalapeno.
Wygoda
Zaletą nowego produktu jest z pewnością jego forma. Sałatki z tuńczykiem od Helcom Premium to danie, które świetnie sprawdzi się o różnych porach dnia. To gotowy pomysł na śniadanie, drugie śniadanie do pracy, kolację, czy przekąskę w trakcie dnia. Idealna porcja na raz, z wygodnym otwarciem, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie.
Zostań łowcą smaku i wybierz swoją ulubioną sałatkę z tuńczykiem!
Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.