Nowość od marki Sweet Plants
100% naturalne, bez dodatku cukru i soli, a przede wszystkim smaczne - takie właśnie powinny być zdrowe przekąski. Polacy coraz częściej poszukują smakołyków. Dlatego, z rozwiązaniem na rynek przekąsek przychodzi polska marka Sweet Plants. W ofercie firmy znajdują się wegańskie czekolady, naturalne batony, roślinne wafle czekoladowe, naturalne praliny oraz słodkie przekąski typu bake-off. Produkty tej marki są już dostępne na półkach sieci sklepów Lidl.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii pt.: “Kupuj świadomie – produkt polski”, istotnym elementem odżywiania w Polsce są przekąski. To częsty nawyk - aż 72% młodych Polaków podjada między posiłkami 1-2 razy dziennie, a 15% robi to jeszcze częściej (nawet 3-4 razy dziennie). Na wciąż rosnące zainteresowanie zdrowymi przekąskami mają wpływ zmieniające się nawyki żywieniowe oraz świadomość zdrowego odżywiania, która obecnie jest bardzo szeroko podejmowana m.in. w mediach społecznościowych. Dlatego też warto szukać dla siebie, swoich dzieci i bliskich produktów, które są w 100% roślinne oraz przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników.
Dziś obserwujemy, że zdrowe posiłki oraz zwracanie uwagi na skład spożywanych produktów wśród konsumentów to nie tylko moda. Świadomość Polaków, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych nt. żywienia jest coraz większa. Dlatego jako nowa marka na rynku słodkich przekąsek postawiliśmy na jakość i innowacyjność. Nasze słodycze są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zdrowe, ale jednocześnie smaczne przekąski. Mając na uwadze potrzeby polskich konsumentów w swojej ofercie posiadamy naturalne, roślinne produkty, bez dodatku cukru i soli oraz bogate w prebiotyk - mówi Prezes Zarządu.
Gorzki kompromis
Z opinii konsumentów wynika, że wiele osób jest niezadowolonych ze smaku dostępnych na rynku zdrowych batonów. Ludzie są coraz bardziej świadomi swojego zdrowia i diety, lecz wciąż poszukują produktów, które w pełni zadowolą ich podniebienia. Zdrowe, słodkie przekąski są chętnie kupowane, ale często zawodzą swoim składem lub nieapetycznością. Wybierając zdrową słodycz, niejeden konsument decyduje się na idący za tym kompromis. Rozczarowanie smakiem, składem lub zawartością cukru w produktach tej kategorii dostrzegli założyciele marki Sweet Plants, którzy chcą, aby wybór między zdrowym stylem życia, a smakiem nie był koniecznością.
Snacking bez wyrzutów sumienia
Założeniem „Sweet Plants” jest połączenie czterech wartości fundamentalnych dla samych założycieli: zdrowego snackingu (podjadania) bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, pasji do produktów plant-based oraz innowacji.
Naszym celem jest dostarczenie produktu, który nie tylko smakuje doskonale, ale też jest zdrowy i etyczny. Dlatego nasze słodycze wyróżniają 100% naturalne składniki, brak dodatku cukrów, soli i oleju palmowego czy naturalny prebiotyk w każdym produkcie. Ponadto, nasi technolodzy tworzą receptury bazujące wyłącznie na składnikach roślinnych, czyli: orzechach, owocach, superfruits, warzywach, pestkach, nasionach i zbożach. To wszystko nadaje tym produktom wyjątkowy smak - tłumaczy Prezes Zarządu.
Dzięki innowacyjnym recepturom i wyselekcjonowanym, naturalnym składnikom, batony „Sweet Plants” dostarczają zarówno cennych wartości odżywczych, jak i są pyszne. Konsumenci, którzy mieli okazję degustować produkty marki, potwierdzają, że różnica w smaku jest zauważalna. Badania, które firma przeprowadziła wśród wegan i wegetarian, potwierdzają, że smak słodyczy „Sweet Plants” uznawany jest za jeden z najlepszych wśród dostępnej na rynku oferty.
Postawa eko
Filozofia marki bazuje na przekonaniu, że “jesteśmy tym, co jemy”. Właśnie dlatego słodycze „Sweet Plants” to połączenie zdrowia i smaku. Zawierają tylko naturalne, roślinne składniki. Są pozbawione konserwantów, sztucznych dodatków czy wzmacniaczy smaków. Jednak to nie koniec innowacji marki. W trosce o środowisko, opakowania czekolad marki „Sweet Plants” są w pełni biodegradowalne i wolne od plastiku, co jest wyrazem odpowiedzialnego podejścia do ekologii i szczerej troski nie tylko o konsumenta, ale i planetę.
Marka „Sweet Plants” zachęca wszystkich do spróbowania ich rewolucyjnych produktów. Jest to wielki krok naprzód w świecie zdrowych smakołyków.
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.