Nowość od marki WINIARY – Smażone Nudle na patelnię
Marka WINIARY przygotowała propozycję dla wszystkich fanów azjatyckich smaków. Na rynku pojawiła się nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt dostępny jest w trzech wariantach, inspirowanych najpopularniejszymi daniami azjatyckiego street foodu o smaku: Kurczaka, Kaczki oraz Teryiaki.
Eksplozja azjatyckiego smaku!
Każdego nachodzi czasem ochota na orientalne, wyraziste smaki. Szukamy wtedy dobrego jedzenia, które oprócz zaspokojenia głodu sprawi nam przyjemność. Często brakuje nam jednak czasu lub chęci na gotowanie, a swój pyszny posiłek chcielibyśmy mieć tu i teraz. W takich sytuacjach przydatne stają się łatwe i szybkie w przygotowaniu dania instant.
Dla wszystkich zwolenników azjatyckiej kuchni marka WINIARY przygotowała nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt inspirowany jest prawdziwym street foodem – przywodzi na myśl etniczne aromaty, niczym prosto ze straganów z dalekich zakątków świata. Dostępne są trzy warianty, o smaku Kurczaka, Kaczki i Teryiaki. Dania można przyrządzić błyskawicznie, w dosłownie kilka minut, więc świetnie sprawdzają się przy intensywnym stylu życia.
- Naszą nowość wyróżnia odmienny sposób przygotowania niż inne produkty z kategorii dań instant. Do przyrządzenia Smażonych Nudli będziemy potrzebować… patelni. Produkt gotujemy z wodą przez kilka minut, a na koniec dodajemy łyżkę oleju, podsmażamy kolejne dwie minuty i mamy gotowe danie. Ta popularna w Azji metoda pozwala wydobyć głęboki smak i podkreślić wyrazistość dania. To doskonała propozycja dla wszystkich, którzy mają czasem ochotę na orientalną podróż kulinarną lub potrzebują szybkiego posiłku, a nie mają czasu na gotowanie. – mówi Karolina Bazela, Junior Product Manager WINIARY.
Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.