Nowość od marki WINIARY – Smażone Nudle na patelnię
Marka WINIARY przygotowała propozycję dla wszystkich fanów azjatyckich smaków. Na rynku pojawiła się nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt dostępny jest w trzech wariantach, inspirowanych najpopularniejszymi daniami azjatyckiego street foodu o smaku: Kurczaka, Kaczki oraz Teryiaki.
Eksplozja azjatyckiego smaku!
Każdego nachodzi czasem ochota na orientalne, wyraziste smaki. Szukamy wtedy dobrego jedzenia, które oprócz zaspokojenia głodu sprawi nam przyjemność. Często brakuje nam jednak czasu lub chęci na gotowanie, a swój pyszny posiłek chcielibyśmy mieć tu i teraz. W takich sytuacjach przydatne stają się łatwe i szybkie w przygotowaniu dania instant.
Dla wszystkich zwolenników azjatyckiej kuchni marka WINIARY przygotowała nowość – Smażone Nudle na patelnię. Produkt inspirowany jest prawdziwym street foodem – przywodzi na myśl etniczne aromaty, niczym prosto ze straganów z dalekich zakątków świata. Dostępne są trzy warianty, o smaku Kurczaka, Kaczki i Teryiaki. Dania można przyrządzić błyskawicznie, w dosłownie kilka minut, więc świetnie sprawdzają się przy intensywnym stylu życia.
- Naszą nowość wyróżnia odmienny sposób przygotowania niż inne produkty z kategorii dań instant. Do przyrządzenia Smażonych Nudli będziemy potrzebować… patelni. Produkt gotujemy z wodą przez kilka minut, a na koniec dodajemy łyżkę oleju, podsmażamy kolejne dwie minuty i mamy gotowe danie. Ta popularna w Azji metoda pozwala wydobyć głęboki smak i podkreślić wyrazistość dania. To doskonała propozycja dla wszystkich, którzy mają czasem ochotę na orientalną podróż kulinarną lub potrzebują szybkiego posiłku, a nie mają czasu na gotowanie. – mówi Karolina Bazela, Junior Product Manager WINIARY.
Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.