Komunikaty PR

Nowość! „Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką

2020-10-13  |  01:00
Biuro prasowe

Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.

 

Na rynku napojów pojawiła się wyjątkowa propozycja – Oranżada Hellena Pouch ze słomką. Nowa, niegazowana, landrynkowa wersja Oranżady w wygodnej, impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w czasie, a zarazem bardzo ciekawą ofertę marki kierowaną do najmłodszych konsumentów. Nowość nawiązuje do kultowej formy opakowania dla tej kategorii, jaką w latach 70. – 80. był foliowy woreczek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.

 

Dzieci najbardziej lubią pić napoje przez słomkę, a przy tym uwielbiają landrynkowy smak Oranżady Hellena. Z myślą o nich wprowadziliśmy do oferty Oranżadę Hellena Pouch ze słomką, która nie ma rynkowego odpowiednika, a jednocześnie stanowi powrót do korzeni oranżady jako kategorii. Inspiruje nas tradycja, ale jest to powrót w nowoczesnej odsłonie – wyjawia Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian sp. z o.o.

Oranżada Hellena ze słomką jest już dostępna w sprzedaży. Można ją nabyć w wygodnej, poręcznej impulsowej torebce o pojemności 180 ml. Nowość jest oferowana w kolorowym, wyrazistym opakowaniu z designem spójnym dla wszystkich wyrobów marki. Charakter napoju i grupę celową podkreślają dziecięce elementy graficzne, a także claim – „Pyszna frajda!”.

 

Produkt jest silnie wspierany w punktach sprzedaży detalicznej. W sklepach pojawiły się - przykuwające uwagę i zwiększające widoczność napoju - obrandowane materiały POS (wobblery i plakaty). Ponadto na potrzeby handlu przygotowano dedykowane kosze zasypowe w kształcie opakowania napoju i specjalne ekspozytory w trzech różnych rozmiarach.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Oranżada Hellena

Produkt: Oranżada Hellena Pouch ze słomką

Pojemność: 180 ml

Cena: ok. 2,00 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.