NOWOŚĆ So Soft! HELIO Natura bez konserwantów!
NOWOŚĆ HELIO Natura bez konserwantów!
So Soft! to innowacyjna linia znanej i lubianej, polskiej marki HELIO, która jest odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, poszukujących wyjątkowo miękkich i soczystych suszonych owoców z naturalnie dobrym składem.
So Soft! HELIO Natura to jedyne takie! zdrowe przekąski, które wyróżniają się brakiem konserwantów i oryginalnym, naturalnie słodkim smakiem.
So Soft! żurawina, morele, daktyle, figi i śliwki to wyjątkowo miękkie i soczyste, zupełnie nowej jakości owoce suszone HELIO Natura, które doskonale wpisują się w trendy zdrowego odżywiania!
So Soft! ŻURAWINA HELIO Natura to pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym naturalnie z dobrym składem - bez dodatku konserwantów! So Soft! przekąska HELIO Natura zawiera aż 90% żurawiny suszonej i 10% soku żurawinowego.
W nowej linii HELIO Natura znajdziemy też pyszne i zdrowe, naturalnie słodkie - jedyne takie! So Soft! DAKTYLE, MORELE, FIGI i ŚLIWKI suszone miękkie owoce bez konserwantów.
Wszystkie oryginalne przekąski So Soft! HELIO Natura wyróżnia:
- soczysta mięsistość
- brak konserwantów
- naturalnie słodki smak
- wysoka zawartość błonnika
- naturalnie ciemny kolor
- długi termin przydatności
- wygodne, apetyczne opakowanie
So Soft! to najnowsza odpowiedź HELIO na dzisiejsze potrzeby konsumentów, którzy w dobie rosnącej częstotliwości alergii i chorób cywilizacyjnych, tj. cukrzyca i otyłość, a także trwającej pandemii Covid- 19, stawiają na ZDROWE ODŻYWIANIE i zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład kupowanej żywności. Dlatego zgodnie z duchem Slow Food, polska marka HELO proponuje nam na nadchodzący nowy rok- zupełnie nowe, naturalnie zdrowe, wyjątkowo miękkie i soczyste, niezwykle apetyczne - najwyższej jakości owoce suszone bez konserwantów So Soft! HELIO Natura, które w codziennym planie dnia pomogą nam- naturalnie i ze smakiem- zadbać o zdrową dietę w 2021 roku!

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.