Nowość! Veggie Juice i Chia Smoothie - marka Eisberg wprowadza dwa nowe smaki!
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Linię wegańskich soków i smoothies HPP zasiliły kolejne dwie nowości. Veggie Juice i Chia Smoothie to świeże,
w 100% naturalne, zimnotłoczone propozycje, które idealne sprawdzą się w ciepłe dni.
Latem stronimy od ciężkich potraw, z ochotą sięgamy zaś po orzeźwiające napoje, które skutecznie gaszą pragnienie i dostarczają cennych składników odżywczych. Odpowiadając na te potrzeby marka Eisberg przygotowała kolejne nowości. Tym razem na świadomych konsumentów czekają soczyste Veggie Juice i Chia Smoothie. Oba produkty wyprodukowano przy użyciu nowoczesnej metody utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia (HPP). Dzięki zastosowanej technologii zimnotłoczone: sok i smoothie zachowują wszystkie witaminy oraz wartości odżywcze. Do tego nie zmienia się ich kolor, a także szczególnie istotny - naturalny smak. Wegańskie propozycje od Eisberga powstają bowiem ze specjalnie wyselekcjonowanych warzyw i owoców, a ich skład stanowią wyłącznie mieszanki soków, przecierów owocowych i soków warzywnych. Kolejnym atutem metody HPP jest przedłużenie okresu przydatności do spożycia, a co za tym idzie gwarancja świeżości na dłużej. Sok i smoothie HPP marki Eisberg zachowują swoje walory przez ponad 3 miesiące. Veggie Juice i Chia Smoothie, podobnie jak pozostałe produkty z linii wegańskich soków i smoothies HPP, dostępne są w ergonomicznych butelkach o nowoczesnej szacie graficznej.
Dwie nowe wersje smakowe doskonale zaspokajają pragnienie i uzupełniają poziom witamin w czasie upalnych, słonecznych dni. Veggie Juice stanowi orzeźwiające połączenie soku cytrynowego, jabłkowego, marchwiowego, z buraka, imbiru i granatu. Chia smoothie to energetyczna mieszanka wprost stworzona na lato – w jej składzie znajdują się nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy i z mango oraz sok z marakui.
Veggie Juice - sok cytrynowy, sok jabłkowy, sok marchwiowy, sok z buraka, sok z granatu, sok z imbiru
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
Chia Smoothie - nasiona szałwii hiszpańskiej z sokiem jabłkowym, przecier bananowy, przecier z mango, sok z marakui
Pojemność: 250 ml
Sugerowana cena: ok. 5 zł
______________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.