Komunikaty PR

Nowość w ofercie marki Profi

2024-09-04  |  11:05
Biuro prasowe

Marka Profi, lider* ma rynku pasztetów w Polsce, wprowadza nową gramaturę opakowań w wersji 80 g, dostępną w trzech ulubionych smakach konsumentów. 

Nowy, mniejszy format pasztetów Profi to odpowiedź na oczekiwania klientów, pozwalający na dopasowanie wielkości produktu do indywidualnych potrzeb i okazji. Każdego dnia w wielu polskich domach wyrzucane jest jedzenie, do którego produkcji wykorzystywane są określone zasoby w tym woda i energia. Dzięki propozycji - porcji „na raz” zmniejszane jest ryzyko, że resztki produktu nie zostaną zjedzone, co mogłoby prowadzić do ich niepotrzebnego marnowania.

Pasztety Profi w opakowaniach 80 g to idealne rozwiązanie dla osób ceniących wygodę i funkcjonalność, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałego smaku, z którego słynie marka.

Nowość dostępna jest w trzech najbardziej popularnych smakach:

  • Pasztet Profi firmowy - idealny na każdą okazję, ceniony za klasyczny, kultowy smak.
  • Pasztet Profi z pomidorami - zachwyca subtelną delikatnością i apetycznym kolorem.
  • Pasztet Profi z pieczarkami - polecany ze świeżym ogórkiem czy liściem sałaty.

 

Oferta będzie sukcesywnie wprowadzana do sklepów od września br. Więcej informacji na www.profi.pl

  • Producent: PROFI S.A.    
  • Pasztety Profi Firmowy (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pomidorami (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pieczarkami (80 g), cena det. ok 2,69 zł

 

Więcej informacji na www.pasztetyprofi.pl

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.