Komunikaty PR

Nowość w ofercie marki Profi

2024-09-04  |  11:05
Biuro prasowe

Marka Profi, lider* ma rynku pasztetów w Polsce, wprowadza nową gramaturę opakowań w wersji 80 g, dostępną w trzech ulubionych smakach konsumentów. 

Nowy, mniejszy format pasztetów Profi to odpowiedź na oczekiwania klientów, pozwalający na dopasowanie wielkości produktu do indywidualnych potrzeb i okazji. Każdego dnia w wielu polskich domach wyrzucane jest jedzenie, do którego produkcji wykorzystywane są określone zasoby w tym woda i energia. Dzięki propozycji - porcji „na raz” zmniejszane jest ryzyko, że resztki produktu nie zostaną zjedzone, co mogłoby prowadzić do ich niepotrzebnego marnowania.

Pasztety Profi w opakowaniach 80 g to idealne rozwiązanie dla osób ceniących wygodę i funkcjonalność, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałego smaku, z którego słynie marka.

Nowość dostępna jest w trzech najbardziej popularnych smakach:

  • Pasztet Profi firmowy - idealny na każdą okazję, ceniony za klasyczny, kultowy smak.
  • Pasztet Profi z pomidorami - zachwyca subtelną delikatnością i apetycznym kolorem.
  • Pasztet Profi z pieczarkami - polecany ze świeżym ogórkiem czy liściem sałaty.

 

Oferta będzie sukcesywnie wprowadzana do sklepów od września br. Więcej informacji na www.profi.pl

  • Producent: PROFI S.A.    
  • Pasztety Profi Firmowy (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pomidorami (80 g), cena det. ok 2,69 zł
  • Pasztety Profi z pieczarkami (80 g), cena det. ok 2,69 zł

 

Więcej informacji na www.pasztetyprofi.pl

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy Biuro prasowe
2024-09-10 | 11:00

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana
Żywienie Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!
2024-09-10 | 10:24

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino
Żywienie Aż chce się jeść! E-book Netto z prostymi przepisami do szkolnej śniadaniówki
2024-09-10 | 10:17

Aż chce się jeść! E-book Netto z prostymi przepisami do szkolnej śniadaniówki

56% Polaków przyznaje się do marnowania żywności w domach[1]. Rozpoczynający się właśnie rok szkolny, to doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, jak można temu zapobiegać. Gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Media

Gabi Drzewiecka: Wysiłek fizyczny podczas realizacji zdjęć do „Azja Express” był straszny. Całe moje jestestwo czuło ten ból wyjazdu

Po zakończeniu nagrań do najnowszej edycji programu „Azja Express” Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska zgodnie przyznają, że ten projekt dostarczył im wielu różnorodnych wrażeń, jednak przyjmując propozycję udziału w nim, nie do końca były świadome, na co tak naprawdę się piszą. Ta ekstremalna wyprawa okazała się bowiem wręcz ponad ich siły. Dziennikarce trudno było dotrzymać kroku innym, a z kolei jej koleżanka już przed wylotem zmagała się z poważną kontuzją. Obie uczestniczki reality show narzekają też na miejscowe jedzenie. Tym razem format nagrywany był w Gruzji, Turcji i Uzbekistanie.

Edukacja

Wraz z kolejnymi szczeblami edukacji spada odsetek uczniów lubiących matematykę. To nie tylko kwestia trudności przedmiotu, ale i sposobu nauczania

Około 75 proc. uczniów klas IV w szkołach podstawowych deklaruje, że lubi matematykę. W pierwszej klasie szkoły ponadpodstawowej takich osób jest już tylko około 28 proc., a niemal tyle samo czuje przed nią strach – wynika z międzynarodowych badań TIMMS i PISA. Choć pod względem wiedzy matematycznej w międzynarodowych rankingach polscy uczniowie wypadają całkiem nieźle, to wciąż widać braki w istotnych umiejętnościach, na które podstawa programowa kładzie nacisk.