Nowość w ofercie marki Profi
Marka Profi, lider* ma rynku pasztetów w Polsce, wprowadza nową gramaturę opakowań w wersji 80 g, dostępną w trzech ulubionych smakach konsumentów.
Nowy, mniejszy format pasztetów Profi to odpowiedź na oczekiwania klientów, pozwalający na dopasowanie wielkości produktu do indywidualnych potrzeb i okazji. Każdego dnia w wielu polskich domach wyrzucane jest jedzenie, do którego produkcji wykorzystywane są określone zasoby w tym woda i energia. Dzięki propozycji - porcji „na raz” zmniejszane jest ryzyko, że resztki produktu nie zostaną zjedzone, co mogłoby prowadzić do ich niepotrzebnego marnowania.
Pasztety Profi w opakowaniach 80 g to idealne rozwiązanie dla osób ceniących wygodę i funkcjonalność, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałego smaku, z którego słynie marka.
Nowość dostępna jest w trzech najbardziej popularnych smakach:
- Pasztet Profi firmowy - idealny na każdą okazję, ceniony za klasyczny, kultowy smak.
- Pasztet Profi z pomidorami - zachwyca subtelną delikatnością i apetycznym kolorem.
- Pasztet Profi z pieczarkami - polecany ze świeżym ogórkiem czy liściem sałaty.
Oferta będzie sukcesywnie wprowadzana do sklepów od września br. Więcej informacji na www.profi.pl
- Producent: PROFI S.A.
- Pasztety Profi Firmowy (80 g), cena det. ok 2,69 zł
- Pasztety Profi z pomidorami (80 g), cena det. ok 2,69 zł
- Pasztety Profi z pieczarkami (80 g), cena det. ok 2,69 zł
Więcej informacji na www.pasztetyprofi.pl
*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.