Komunikaty PR

Nowość w portfolio Milka & Oreo – ciastka Milka Oreo Sensations

2021-01-20  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania Infrmacja ( 0.32 MB )

Nowy produkt to pyszne połączenie znanych konsumentom ciastek Milka Sensations z kawałkami czekolady Milka oraz kremem, który powstał na bazie kultowych ciastek Oreo. Chrupiące, mocno kakaowe i z nadzieniem o smaku wanilii – takie są właśnie nowe ciastka Milka Oreo Sensations, które działają na wszystkie zmysły!

„Produkty Milka & Oreo to jedne z najlepiej sprzedających się słodyczy w portfolio Mondelez, które od momentu wprowadzenia na rynek niezmiennie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Do tej pory dostępne były różne warianty czekolad i batony Milka & Oreo, a teraz mamy okazję zaprezentować pierwsze ciastka. Milka Oreo Sensatons, bo o nich mowa, to odpowiedź na preferencje konsumentów, którzy pokochali połączenie delikatnej czekolady Milka, stworzonej z mleka alpejskiego oraz kultowych ciastek Oreo. Nowość charakteryzuje się pysznym smakiem, wyjątkową teksturą oraz konsystencją” – Karolina Trojak, Junior Brand Manager Milka Biscuits. 

Ciastka w formacie 156g są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w ofercie sieci sklepów Żabka jest także mniejsza wersja impulsowa 52g. 

Nowy produkt będzie się cieszył wsparciem marketingowym i sprzedażowym. Spot reklamowy będzie można zobaczyć w telewizji oraz w internecie. Na konsumentów czekają także dedykowane materiały POS w sklepach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.