Komunikaty PR

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

2024-08-14  |  13:45
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli Grześki na krawędzi: PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN, które od sierpnia br. na stałe zagościły w całorocznej ofercie marki.

Na wszystkich miłośników marki Grześki czeka niespodzianka! Od sierpnia tego roku, Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN na stałe dołączyły do regularnej oferty. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremu kakaowego. Drugi to wyjątkowo chrupiąca przekąska z nadzieniem o smaku masła orzechowego.

Wafle, obecne do tej pory jedynie w limitowanej ofercie, szybko zyskały uznanie wśród fanów czekoladowych słodkości, co zadecydowało o włączeniu ich na stałe do portfolio marki. Od teraz można je kupić zawsze wtedy, gdy pojawi się ochota na coś obłędnie pysznego i chrupiącego. W końcu każdy ma swoje grzeszki…

Idealne na każdą porę roku!

Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN są dostępne w sprzedaży od 1 sierpnia br. w cenie detalicznej około 2,09 zł za sztukę. W portfolio znajdziemy również inne grzeszki, znaczy Grześki: szeroką ofertę smaków w formacie standard i mega, a także unikatowe Grześki Gofree oraz opakowania rodzinne. Te produkty świetnie sprawdzą się nie tylko w gorące, wakacyjne dni, ale także jako słodka przekąska dodająca energii w podróży, pracy czy nadchodzącym roku szkolnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.