Komunikaty PR

Nowość! Wprost z natury - linia produktów BIO marki Eisberg

2020-05-05  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Wraz z początkiem maja bogatą ofertę marki Eisberg zasiliła linia BIO. 5 premierowych produktów: Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują żywności ekologicznej, produkowanej w myśl idei zrównoważonego rozwoju.

Popularność produktów eko w naszym kraju nie słabnie. Skąd taka tendencja? Jak podkreśla Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, trend na żywność pochodzącą z rolnictwa ekologicznego jest związany ze wzrostem świadomości konsumenckiej w zakresie zdrowia i holistycznym podejściem do stylu życia. – Widok Klientów czytających w sklepach etykiety, dopytujących o skład produktów, nikogo już nie dziwi. Polacy zdają sobie sprawę, jak bardzo żywność, którą spożywają, wpływa na ich zdrowie, samopoczucie czy wygląd. Poszerzając nasze portfolio o linię BIO, chcemy dać konsumentom wyraźny sygnał, że trzymamy rękę na pulsie, reagujemy na ich potrzeby i dostrzegamy potencjał asortymentu BIO.   

 

Do produkcji BIO nowości Eisberga wykorzystywane są warzywa pochodzące z gospodarstw ekologicznych, gdzie nie stosuje się środków ochrony roślin i przestrzega rygorystycznych zasad uprawy. Stała kontrola gwarantuje odpowiednią jakość zdrowotną i wartość odżywczą na wszystkich etapach: od produkcji, poprzez przechowywanie i przetwarzanie, aż po zbyt. Restrykcyjny nadzór sprawowany jest przez niezależne jednostki certyfikujące oraz jednostki kontroli urzędowej.

Kulinarni koneserzy z pewnością docenią różnorodność smaków – BIO produkty Eisberga są idealną bazą zbilansowanej diety. Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix sprawdzą się do przygotowania zielonego smoothie, lekkich, kolorowych sałatek czy dietetycznych przekąsek.

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w  zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.