Komunikaty PR

Nowość wśród zdrowych słodyczy od Sweet Plants

2023-10-12  |  10:45
Biuro prasowe

100% naturalne, bez dodatku cukru i soli, a przede wszystkim smaczne - takie właśnie powinny być zdrowe przekąski. Polacy coraz częściej poszukują smakołyków. Dlatego, z rozwiązaniem na rynek przekąsek przychodzi polska marka Sweet Plants. W ofercie firmy znajdują się wegańskie czekolady, naturalne batony, roślinne wafle czekoladowe, naturalne praliny oraz słodkie przekąski typu bake-off. Produkty tej marki są już dostępne na półkach sieci sklepów Lidl.

Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii pt.: “Kupuj świadomie – produkt polski”, istotnym elementem odżywiania w Polsce są przekąski. To częsty nawyk - aż 72% młodych Polaków podjada między posiłkami 1-2 razy dziennie, a 15% robi to jeszcze częściej (nawet 3-4 razy dziennie). Na wciąż rosnące zainteresowanie zdrowymi przekąskami mają wpływ zmieniające się nawyki żywieniowe oraz świadomość zdrowego odżywiania, która obecnie jest bardzo szeroko podejmowana m.in. w mediach społecznościowych. Dlatego też warto szukać dla siebie, swoich dzieci i bliskich produktów, które są w 100% roślinne oraz przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników.

  • Dziś obserwujemy, że zdrowe posiłki oraz zwracanie uwagi na skład spożywanych produktów wśród konsumentów to nie tylko moda. Świadomość Polaków, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych nt. żywienia jest coraz większa. Dlatego jako nowa marka na rynku słodkich przekąsek postawiliśmy na jakość i innowacyjność. Nasze słodycze są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zdrowe, ale jednocześnie smaczne przekąski. Mając na uwadze potrzeby polskich konsumentów w swojej ofercie posiadamy naturalne, roślinne produkty, bez dodatku cukru i soli oraz bogate w prebiotyk - mówi Prezes Zarządu. 

 

Gorzki kompromis 

Z opinii konsumentów wynika, że wiele osób jest niezadowolonych ze smaku dostępnych na rynku zdrowych batonów. Ludzie są coraz bardziej świadomi swojego zdrowia i diety, lecz wciąż poszukują produktów, które w pełni zadowolą ich podniebienia. Zdrowe, słodkie przekąski są chętnie kupowane, ale często zawodzą swoim składem lub nieapetycznością. Wybierając zdrową słodycz, niejeden konsument decyduje się na idący za tym kompromis. Rozczarowanie smakiem, składem lub zawartością cukru w produktach tej kategorii dostrzegli założyciele marki Sweet Plants, którzy chcą, aby wybór między zdrowym stylem życia, a smakiem nie był koniecznością. 

Snacking bez wyrzutów sumienia

Założeniem „Sweet Plants” jest połączenie czterech wartości fundamentalnych dla samych założycieli: zdrowego snackingu (podjadania) bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, pasji do produktów plant-based oraz innowacji. 

  • Naszym celem jest dostarczenie produktu, który nie tylko smakuje doskonale, ale też jest zdrowy i etyczny. Dlatego nasze słodycze wyróżniają 100% naturalne składniki, brak dodatku cukrów, soli i oleju palmowego czy naturalny prebiotyk w każdym produkcie. Ponadto, nasi technolodzy tworzą receptury bazujące wyłącznie na składnikach roślinnych, czyli: orzechach, owocach, superfruits, warzywach, pestkach, nasionach i zbożach. To wszystko nadaje tym produktom wyjątkowy smak - tłumaczy Prezes Zarządu.

 

Dzięki innowacyjnym recepturom i wyselekcjonowanym, naturalnym składnikom, batony „Sweet Plants” dostarczają zarówno cennych wartości odżywczych, jak i są pyszne. Konsumenci, którzy mieli okazję degustować produkty marki, potwierdzają, że różnica w smaku jest zauważalna. Badania, które firma przeprowadziła wśród wegan i wegetarian, potwierdzają, że smak słodyczy „Sweet Plants” uznawany jest za jeden z najlepszych wśród dostępnej na rynku oferty.

Postawa eko

Filozofia marki bazuje na przekonaniu, że “jesteśmy tym, co jemy”. Właśnie dlatego słodycze „Sweet Plants” to połączenie zdrowia i smaku. Zawierają tylko naturalne, roślinne składniki. Są pozbawione konserwantów, sztucznych dodatków czy wzmacniaczy smaków. Jednak to nie koniec innowacji marki. W trosce o środowisko, opakowania czekolad marki „Sweet Plants” są w pełni biodegradowalne i wolne od plastiku, co jest wyrazem odpowiedzialnego podejścia do ekologii i szczerej troski nie tylko o konsumenta, ale i planetę.

Marka „Sweet Plants” zachęca wszystkich do spróbowania ich rewolucyjnych produktów. Jest to wielki krok naprzód w świecie zdrowych smakołyków.

===

O Sweet Plants

To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.  

Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.

Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża. 

Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Kontakt dla mediów:

Karolina Pawlak

Biuro prasowe marki Sweet Plants

mail: karolina.pawlak@touchpr.pl 

telefon: 510 160 814

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.