Nowość wśród zdrowych słodyczy od Sweet Plants
100% naturalne, bez dodatku cukru i soli, a przede wszystkim smaczne - takie właśnie powinny być zdrowe przekąski. Polacy coraz częściej poszukują smakołyków. Dlatego, z rozwiązaniem na rynek przekąsek przychodzi polska marka Sweet Plants. W ofercie firmy znajdują się wegańskie czekolady, naturalne batony, roślinne wafle czekoladowe, naturalne praliny oraz słodkie przekąski typu bake-off. Produkty tej marki są już dostępne na półkach sieci sklepów Lidl.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii pt.: “Kupuj świadomie – produkt polski”, istotnym elementem odżywiania w Polsce są przekąski. To częsty nawyk - aż 72% młodych Polaków podjada między posiłkami 1-2 razy dziennie, a 15% robi to jeszcze częściej (nawet 3-4 razy dziennie). Na wciąż rosnące zainteresowanie zdrowymi przekąskami mają wpływ zmieniające się nawyki żywieniowe oraz świadomość zdrowego odżywiania, która obecnie jest bardzo szeroko podejmowana m.in. w mediach społecznościowych. Dlatego też warto szukać dla siebie, swoich dzieci i bliskich produktów, które są w 100% roślinne oraz przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników.
- Dziś obserwujemy, że zdrowe posiłki oraz zwracanie uwagi na skład spożywanych produktów wśród konsumentów to nie tylko moda. Świadomość Polaków, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych nt. żywienia jest coraz większa. Dlatego jako nowa marka na rynku słodkich przekąsek postawiliśmy na jakość i innowacyjność. Nasze słodycze są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zdrowe, ale jednocześnie smaczne przekąski. Mając na uwadze potrzeby polskich konsumentów w swojej ofercie posiadamy naturalne, roślinne produkty, bez dodatku cukru i soli oraz bogate w prebiotyk - mówi Prezes Zarządu.
Gorzki kompromis
Z opinii konsumentów wynika, że wiele osób jest niezadowolonych ze smaku dostępnych na rynku zdrowych batonów. Ludzie są coraz bardziej świadomi swojego zdrowia i diety, lecz wciąż poszukują produktów, które w pełni zadowolą ich podniebienia. Zdrowe, słodkie przekąski są chętnie kupowane, ale często zawodzą swoim składem lub nieapetycznością. Wybierając zdrową słodycz, niejeden konsument decyduje się na idący za tym kompromis. Rozczarowanie smakiem, składem lub zawartością cukru w produktach tej kategorii dostrzegli założyciele marki Sweet Plants, którzy chcą, aby wybór między zdrowym stylem życia, a smakiem nie był koniecznością.
Snacking bez wyrzutów sumienia
Założeniem „Sweet Plants” jest połączenie czterech wartości fundamentalnych dla samych założycieli: zdrowego snackingu (podjadania) bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, pasji do produktów plant-based oraz innowacji.
- Naszym celem jest dostarczenie produktu, który nie tylko smakuje doskonale, ale też jest zdrowy i etyczny. Dlatego nasze słodycze wyróżniają 100% naturalne składniki, brak dodatku cukrów, soli i oleju palmowego czy naturalny prebiotyk w każdym produkcie. Ponadto, nasi technolodzy tworzą receptury bazujące wyłącznie na składnikach roślinnych, czyli: orzechach, owocach, superfruits, warzywach, pestkach, nasionach i zbożach. To wszystko nadaje tym produktom wyjątkowy smak - tłumaczy Prezes Zarządu.
Dzięki innowacyjnym recepturom i wyselekcjonowanym, naturalnym składnikom, batony „Sweet Plants” dostarczają zarówno cennych wartości odżywczych, jak i są pyszne. Konsumenci, którzy mieli okazję degustować produkty marki, potwierdzają, że różnica w smaku jest zauważalna. Badania, które firma przeprowadziła wśród wegan i wegetarian, potwierdzają, że smak słodyczy „Sweet Plants” uznawany jest za jeden z najlepszych wśród dostępnej na rynku oferty.
Postawa eko
Filozofia marki bazuje na przekonaniu, że “jesteśmy tym, co jemy”. Właśnie dlatego słodycze „Sweet Plants” to połączenie zdrowia i smaku. Zawierają tylko naturalne, roślinne składniki. Są pozbawione konserwantów, sztucznych dodatków czy wzmacniaczy smaków. Jednak to nie koniec innowacji marki. W trosce o środowisko, opakowania czekolad marki „Sweet Plants” są w pełni biodegradowalne i wolne od plastiku, co jest wyrazem odpowiedzialnego podejścia do ekologii i szczerej troski nie tylko o konsumenta, ale i planetę.
Marka „Sweet Plants” zachęca wszystkich do spróbowania ich rewolucyjnych produktów. Jest to wielki krok naprzód w świecie zdrowych smakołyków.
===
O Sweet Plants
To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.
Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.
Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża.
Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_
Kontakt dla mediów:
Karolina Pawlak
Biuro prasowe marki Sweet Plants
mail: karolina.pawlak@touchpr.pl
telefon: 510 160 814
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.