Nowość z Piątnicy – Mleko do kawy
OSM Piątnica wprowadziła w marcu do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka – 3,4 g w 100 ml, dzięki czemu idealnie się pieni.
Aż 49% konsumentów deklaruje, że używa świeżego mleka do kawy. Wychodząc naprzeciw tym preferencjom, Piątnica wprowadza na rynek Mleko do kawy, które pozwoli przygotować pyszną kawę z idealną pianką we własnym domu. Dzięki wysokiej zawartości białka, Mleko do kawy z Piątnicy podnosi walory smakowe każdej kawy oraz doskonale się pieni, zapewniając gładką i kremową teksturę pianki – idealną do latte art niczym z najlepszej kawiarni.
Mleko do kawy z Piątnicy – doskonały smak i wygoda użycia
Najwyższą jakość nowego Mleka do kawy gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa na polskim rynku* ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów, którzy doceniają proste składy oraz doskonały smak produktów z Piątnicy. Mleko do kawy dostępne jest w charakterystycznej butelce z rączką, w objętości idealnie dostosowanej do ilości spożycia, co zapewnia wygodę stosowania oraz przechowywania. Wyróżniające się w sklepowej lodówce opakowanie pozwoli na szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży.
Najlepsze, bo z Piątnicy!
Mleko świeże jest stosunkowo młodą kategorią w ofercie Piątnicy. Mimo to, dzięki najwyższej jakości produktu oraz szerokiej dystrybucji, marka zbudowała silną pozycję w kategorii. Z uwagi na rosnące grono konsumentów mleka z Piątnicy oraz aktualne trendy w kategorii, OSM Piątnica do szerokiej oferty mleka świeżego o pojemności 1 l : 2,0%, 3,2%, bez laktozy oraz bio, dołącza format 0,5 l, wprowadzając Mleko do kawy.
Najwyższa jakość świeżego mleka z Piątnicy uzyskiwana jest dzięki czystości surowca oraz technologii produkcji. Gwarantują one pyszny, tradycyjny smak oraz naturalny zapach. Mleko nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.
*Źródło: trackingowe badanie własne siły marek Kantar MDS; Ranking Siły Marki Rzeczpospolita 2018; Ranking Best Brands Poland 2022.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.