Komunikaty PR

Nowość z Piątnicy – Mleko do kawy

2023-04-06  |  16:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica wprowadziła w marcu do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka – 3,4 g w 100 ml, dzięki czemu idealnie się pieni.

Aż 49% konsumentów deklaruje, że używa świeżego mleka do kawy. Wychodząc naprzeciw tym preferencjom, Piątnica wprowadza na rynek Mleko do kawy, które pozwoli przygotować pyszną kawę z idealną pianką we własnym domu. Dzięki wysokiej zawartości białka, Mleko do kawy z Piątnicy podnosi walory smakowe każdej kawy oraz doskonale się pieni, zapewniając gładką i kremową teksturę pianki – idealną do latte art niczym z najlepszej kawiarni.

Mleko do kawy z Piątnicy – doskonały smak i wygoda użycia

Najwyższą jakość nowego Mleka do kawy gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa na polskim rynku* ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów, którzy doceniają proste składy oraz doskonały smak produktów z Piątnicy. Mleko do kawy dostępne jest w charakterystycznej butelce z rączką, w objętości idealnie dostosowanej do ilości spożycia, co zapewnia wygodę stosowania oraz przechowywania. Wyróżniające się w sklepowej lodówce opakowanie pozwoli na szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży.

Najlepsze, bo z Piątnicy!

Mleko świeże jest stosunkowo młodą kategorią w ofercie Piątnicy. Mimo to, dzięki najwyższej jakości produktu oraz szerokiej dystrybucji, marka zbudowała silną pozycję w kategorii. Z uwagi na rosnące grono konsumentów mleka z Piątnicy oraz aktualne trendy w kategorii, OSM Piątnica do szerokiej oferty mleka świeżego o pojemności 1 l : 2,0%, 3,2%, bez laktozy oraz bio, dołącza format 0,5 l, wprowadzając Mleko do kawy.

Najwyższa jakość świeżego mleka z Piątnicy uzyskiwana jest dzięki czystości surowca oraz technologii produkcji. Gwarantują one pyszny, tradycyjny smak oraz naturalny zapach. Mleko nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.

*Źródło: trackingowe badanie własne siły marek Kantar MDS; Ranking Siły Marki Rzeczpospolita 2018; Ranking Best Brands Poland 2022.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.